Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MerleSimone schreef:Giolli schreef:Yes merlesimone jij bent hélemaal alles wat ik wil zijn en probeer te zijn. Nu nog -10 kg.
Ah wat lief! Ik lees net al m'n eigen posts terug en daar was ik net 10 kg afgevallen. Er is nu weer 5 kg bij dus die wil ik er voor de zomer weer af. Maar het kan dus best! You go girl
MerleSimone schreef:Hey dames!
Vorig jaar zomer waren jullie voor mij een grote inspiratiebron om wat meer uit m'n kleding te halen! Me elke dag leuk aan te kleden. Voel ik me niet gemotiveerd dan blijf ik in m'n comfortzone en kleed ik me te simpel
Nu wil ik me graag weer wat vaker hier laten zien zodat ik hopelijk wat meer wisselende outfits uit m'n kast trek
Allereerst, wat een leuke kleding op deze pagina! Die palmboombroek!En San eerder was je al een soort kleding-girl-crush want jouw jurken zijn stuk voor stuk prachtig, maar wat zie je er goed uit! stiekem een paar posts terug bekeken laatst. Lau ook jij hebt altijd zulke inspirerende posts!
Marlies die lichte blouse, leuk! En lovis, Anne_dottie en foxy ook zomerse jurkjes, wauw! Ik voel me dan meestal toch belemmerd en ben bang dat het opwaait oid ja![]()
Vandaag heb ik dit aan, moet straks meteen door dus een lange broek.
[ [url=m/3g9kUX.jpg]Afbeelding[/url] ]
F_Orumster schreef:_San87_ schreef:Waait t bij jullie ook zo smerig hard? Ik had beter wat anders aangetrokken
.
[ [url=m/RLw0a4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een fantastisch jurkje, waar heb je die gevonden?