Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moestuin schreef:Dat was 3 of 4 jaar geleden ook al de verwachting. Nu wordt het op het dure leven gegooid maar ook voor de sterke prijsstijgingen was, zoals Urbanus al aanhaalde, de Primark en Shein ook gewoon populair.
3 jaar terug is er ook nog een volledig lam bij mij geannuleerd omdat 220 kilometer verder een slager een promo had van nog geen €10 de kilo. Was geïmporteerd lam van anderhalf jaar (wat dan theoretisch gezien schaap is maar goed)
Alles zo goedkoop mogelijk willen is van elke tijd. Nu, anderhalf jaar terug voor de prijsstijgingen, 5 jaar terug, 10 jaar terug en ga zo door.
Overigens heb ik er alle respect voor dat niet iedereen voor iets duurder kan kiezen. Maar zat mensen kunnen dat wel maar willen niet.
Ikke: Sorry, had moeten vermelden dat dat de kiloprijs is. Daarvoor krijg je gehakt, hamburgers, gyros, kotelet, gebraad, braadworst, loze vink, haasje, kotelet, Kaashamburger, Ardeense hamburg, indien gewenst varkens cote a los, spek, en ik vergeet waarschijnlijk nog een deel. Wil je er saté, schnitzel ofzo bij. Kan allemaal. Pakketten zitten tussen €9,50 en €10,50, gaande van 2,5 kilo tem 20 kilo. Bij 2,5 kilo ga je uiteraard niet de bereidingen vinden maar goed. Vacuum verpakt, zoals jij wilt (per 1/2/3/…, zoveel gram gehakt per keer en ga zo door)
MyWishMax schreef:Dat zegt niemand. Maar zo zorg je er in ieder geval voor dat mensen weinig zin hebben om een gesprek aan te gaan. Ik vind een dier zijn behoeftes qua voeding onthouden niet oké en vind het erg hypocriet om dat gezeik te noemen als je zogenaamd zo voor dierenwelzijn bent.
BaileyMix schreef:Oh ja krijgen we dat gezeik weer, een hond vegetarisch voeren is dierenmishandeling maar een dier opsluiten, martelen en slachten is dat niet
BaileyMix schreef:Oh ja krijgen we dat gezeik weer, een hond vegetarisch voeren is dierenmishandeling
denisesilver schreef:Vegetarisch/veganistische voeren van dieren die van origine met name vlees eten vind ik verwaarlozing.
BaileyMix schreef:een dier opsluiten, martelen en slachten is dat niet
Kinke schreef:wat zijn dan de natuurlijke behoeftes van een koe en hoe wordt daar niet aan voldaan?
Kinke schreef:wat zijn dan de natuurlijke behoeftes van een koe en hoe wordt daar niet aan voldaan?