Zijn er hier mensen die tinder gold hebben, of voorheen gekocht hebben?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Resistance schreef:Hier gaat het nog steeds enorm stabiel... en heel hard. Maar dat vinden we niet erg.Morgen ontmoet hij m'n vrienden (heeft zichzelf uitgenodigd haha), en hij zei dat hij eigenlijk vrijdag nog een date gepland had staan maar dat heeft hij afgebeld omdat hij het zo enorm leuk met mij heeft en hij niemand anders meer wil daten.
MarcoBorsato schreef:Hoe is dat slap of grappig? Terrasje ben je zo 50 euro kwijt, liever een vent die niet uitgeeft wat hij niet heeft dan eentje die niet met geld om kan gaan.
Wat een nare houding van jouw kant.
MarcoBorsato schreef:Nou ik zit dan graag wel even, flesje wijn erbij, borrelhapjes. Misschien vindt hij dat hij moet trakteren dus het verdubbelt ook nog eens.
xPareltje schreef:MarcoBorsato schreef:Nou ik zit dan graag wel even, flesje wijn erbij, borrelhapjes. Misschien vindt hij dat hij moet trakteren dus het verdubbelt ook nog eens.
Tuurlijk ik snap je punt wel. Maar hij wil wel film in de bioscoop / thuis kijken. Maar ergens iets drinken kan er dan niet vanaf? Ik laat sowieso niet iemand op een eerste date bij mij thuis komen, wie weet wat voor gekke bedoelingen..
xPareltje schreef:Ja heb ik gezegd maar dan melden ze: 'het gaat niet leiden naar seks' het enige wat je krijgt is een knuffel derest gaat te snel?
xPareltje schreef:Dus ik krijg wel beetje twijfels bij deze match. Het is wel een aardige jongen, maar knuffelen.. vind ik op date 1 ook wel snelletjeswat zouden jullie eigenlijk doen?