Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 22:13

Ik hou niet van wafelkatoen dus meeste van koeka valt af :+
Had jurkje met broek en pet gekregen van kraamvisite en dat was mooie kwaliteit maar echt niet mijn ding

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 22:56

Ja zo'n babynestje! Lijkt me echt geweldig!

_Lonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 23:01

Dat rendierenpakje is lief <3

Gisteren lekker in het park geweest met z’n nieuwe broekje aan.
Jas, sjaal en muts zijn van de Zara.
Moet nog even handschoenen voor hem halen dus nu maar even ze mouwen niet omgeslagen.

Afbeelding
Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 23:17

Jasje heeft Oot ook! Leuk gecombineerd zo!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 23:19

Met babynestjes wel goed opletten ivm rebreathing. Alleen gebruiken onder toezicht :)

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 23:44

Stoer setje Lonneke! Staat hem goed!

Zag ook een super leuk jasje bij Michelle en een arsenaal aan roze van de primark. Die kleur roze staat haar goed!

Baby nestje hebben wij zoveel gebruikt! Eerste periode sliep hij niet in zn bed maar vaak op het nestje bij ons op de bank, of in zn box. Echt super fijn ding! Maar het lijkt alweer zo lang geleden dat je hem gewoon kon neerleggen en dat hij gewoon alleen maar kon blijven liggen :') vandaag weer in huis bezig geweest om planten nog hoger en verder weg te zetten. Sloopkogel :roll:

Ook de poes moet het ontgelden. Ze helpt ons hem opvoeden. Heel bijzonder om te zien, ze tolereert zoveel van hem! Maar als hij het te bont maakt dan wordt ze boos. Vandaag blies ze en tikte ze hem zonder nagels op zn hand. Stond hij echt even van te kijken. Maar heel goed, we gaan regelmatig even samen zachtjes aaien maar soms grijpt hij dan toch op een onbewaakt ingeblik de vacht in een soort death grip waar ik poes ook niet direct uit kan bevrijden. :(:)

Hier gaan we per februari oid over op zo’n stoeltje waar hij in kan totdat hij helemaal uit het stoeltje mag. Dan is hij 14 maanden en moet de MC weer terug naar mijn zwager voor hun nieuwe spruit.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 06:22

Ik vind babypark heerlijk om te lopen ze hebben idd zoveel....en wel weinig kleertjes.

Ik zweer bij beddengoed van Studio Ditte dus dat heeft de dame veel
Voor Sam heb ik juist veel van Baby Only, Little Dutch en hij ligt ook onder de roze deken van Koeka :D

Kleertjes zijn binnen alles voor Sam veel te groot
DL net aan.... de Mead by Mini is gaaf en staat heerlijk eigenwijs maar ga ik voor 2-3y of ga ik voor 3-4y

Zucht ik doe graag 2 jaar met mooi item maar te groot ia armoedig maar te klein of net net op maat ook :roll:

Maar vanmiddag ff goed voor kleertjes zitten mijn ouders bleven eten en ik zag ze iedere x kijken naar de kaartjes...... en ik had geen zin in sarcastisch opmerkingen 8-)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-18 09:03

Ik zit dus met hetzelfde qua maat Tita. Julia is ongeveer even lang met zelfde postuur natuurlijk...

Koop nu dus echt wat minder op paar uitzonderingen na. Heb van Tiny alles 2Y en dat is ruim zat en Maed for mini op blouse na niks gekocht en dan een 2-3Y. Die gaat dus niet heel lang mee...

Babynestje heb ik echt meer gedaan voor bij ons op de bank idd, als we ergens op bezoek zijn en verschonen :Y)
Wilde een tweede verschoonkussen en toen zei Mn moeder kan je beter dit doen.
Maar wordt dus echt alleen met ons erbij gebruikt.
Kende het merk trouwens niet: Fillibabba. Wel echt heel mooi, met luchtballonnen.

Afbeelding

Mijn man kon vooral zuchten toen hij het gisteren allemaal zag.
Julia werd helemaal wild. Heeft slaapzak, dekentje en een speen toegeëigend voor haar pop en een lang gespeeld.
Weet dus wat we voor sinterklaas geven :+

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 09:14

Dat rendierpakje is echt <3

Wij wilden in eerste instantie ook graag een draaibaar stoeltje maar daar zit de isofix aan vast en gezien wij vaak wisselen in auto's was dat onhandig.
Dus nu in allebei de auto's 1 isofix en stoeltje wisselen we. Wij hebben de Cybex Sirona M.
De maxi cosi voor Daan past daar ook op.

Ooh sinterklaas en kerst, wij zijn echt inspiratieloos..

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 09:17

Hier komt het Ikea keukentje, die is tot 24-12 ook nog met 25% korting zag ik. :j En heb wat Duplo trein spul besteld, dat is ook altijd leuk.

Met Cruz heb ik nog nooit langer dan een paar maanden met iets gedaan, die was overal zo uit. De truien in 2-3yr van Bobo zijn wel groot zat, die gaan nog wel even door.

Hier veel de slaapzak van Mini Rodini gebruikt voor op bed en in de bank, vond 'ie echt heerlijk.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 09:26

Gup krijgt kerst duplo en mupje een pop :)

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 09:52

Zoonlief heeft ook beddengoed van studio ditte. De wilde dieren! Zag gisteravond toevallig een nieuw design, met retro race-auto’s <3

Vandaag is mijn eerste blog voor babylabel online gekomen trouwens, zo leuk om te doen :D

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 10:09

Keukentje, pop en duplo al aanwezig.
We hebben nu iig een balansspel en een 'ik leer knippen' set gekocht.
Verder nog even denken haha.

Nieuwe winterjas van Zara voor Floor op MP gehaald. Maat 98 maar valt iets kleiner zo te zien :D
(Ze staat in dr pyama even tv te kijken :') )

Afbeelding

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 10:14

Lonneke: mooie kleertjes! Leuk gecombineerd.

Hier wilden we eerst ook een draaibare maxicosi en stoeltje (Cybex cloud Z), maar zijn toch voor niet draaibare maxicosi gegaan. Vervolgstoel doen we wel draaibaar en dan kan de maxicosi hopelijk door naar een eventuele tweede (als ons dat gegeven is).
Laatst bijgewerkt door Appeltje00 op 01-11-18 10:15, in het totaal 1 keer bewerkt

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 10:14

Fijn setje Lonneke! Erg leuk jasje, zoiets wil ik eigenlijk ook nog maar we hebben al meerdere jasjes dus ik hou me maar even in O:)

En jasje hierboven ziet er ook lekker uit! Mooi op maat nu toch? :)

Cybex Sirona was het eerste vervolgstoeltje dat we kochten, maar direct weer teruggestuurd naar de winkel want die oogkleppen vonden we 3x niks :o Ventje kon niks meer zien en vond het echt niet leuk :(:)

Mooi inderdaad die baby-nestjes :j

Dat soort dingen waren er een paar jaar geleden ook echt wel, alleen moest je er toen wat beter naar zoeken, nu wordt het wat meer "mainstream" zeg maar :)

Voor van die bumpers / zachte randen voor om een ledikantje of box heb je ook van die ademende 3D materialen, die hadden wij er omheen. Dan kunnen er geen handjes / voetjes tussen de spijlen. Vond ik wel een prettiger idee met die druktemaker van ons :)

En als je overgaat naar een grote maat bed dan heb je natuurlijk ook van die wegklapbare bedhekjes waarmee je een kindje nog "op kan sluiten" net als in een ledikantje dus je hoeft je bij de overgang naar een groot bed dan ook geen zorgen te maken dat ze niet blijven liggen :)

Traphekje hebben wij zo'n flexibele op rol. Hoe heet dat ook alweer...KiddyGuard!
Wij hebben er een extra sluitstrip bij besteld en de cassette zo opgehangen dat we het hekje kunnen sluiten voor het trapgat zodat meneer wel boven vrij rond kan struinen tussen zijn en onze slaapkamer, maar we kunnen hem ook de andere kant op dichtdoen en daarmee puur de doorgang van zijn eigen kamertje afsluiten zodat hij daar niet uit kan.

Maar vooralsnog heeft meneer nog lekker een bedhekje langs de hele open zijkant van zijn bed waardoor hij niet uit bed kan en dat werkt perfect +:)+

Hier voor de kerst iedereen al van een cadeau-idee voorzien dus dat is geregeld :D
Allemaal leuk spul voor de houten treinbaan, en nog een Duplo Maya de Bij schooltje.

Voor zijn verjaardag van het voorjaar heb ik de Haba Rollenbollen / Kullerbu knikkerbaan op het oog, en dan voornamelijk de Sim-Sala-Kling en Berg en Dal uitvoering, superleuk *\o/*

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-18 11:23

Hier gisteren ook nieuw beddengoed voor Julia gekocht. Een roze pepitaruit met een groot baby hertje er op. Ze was helemaal gelukkig.

Studio Ditte is ook zo leuk. Ik vind de papieren dierenkoppen echt te cute.

Zo even zitten voor sinterklaaslijstje. Wil vooral niet teveel zooi. Denk een poppenbedje en spulletjes, wat van plan Toys en iets van een puzzel ofzo.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 12:06

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 12:10

B krijgt iets van toettoet auto’s en de plan toys cactus. Hij speelt weinig echt met speelgoed.

Voor zijn verjaardag (in maart) zien we dan wel weer wat hij leuk vind. Een pony zal manlief nog wel niet zo’n strak plan vinden -O- :')

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 12:33

Hier alles al bedacht voor sinterklaas en verjaardag. Eigenlijk heeft ze het zelf bedacht. Ze heeft al zoveel..weet soms niet zo goed waar ik het laten moet..

Voor sinterklaas krijgt ze van ons een cdspeler met microfoons (kan ik meezingen mama! en wij hebben geen cdspeler meer beneden) en een mooie rugzak voor school van Zebra en broodtrommeltje.

Ze wil perse een babyborn. Ze heeft meerdere poppen.. maar blijkbaar zit er toch verschil in :roll: dus die krijgt ze voor haar verjaardag.

Voor kerst heb ik al meerdere kleine ideetjes.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 12:54

Denk dat mup voor haar verjaardag een Lilliputiens trek Louise krijgt. Zo'n loop trek beestje. Ze is net na de feestdagen jarig

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 13:06

Liliputiens is binnenkort ook op Vente. Staat nu ook een keukentje op met toebehoren.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 14:45

Vandaag via Mp een voetenzak van lodger gescoord voor in de buggy. Echt nog nieuwstaat. Erg blij mee

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 14:51

Wauw wat denken jullie allemaal goed na over sinterklaas enzo.. hier zien we het allemaal wel.
Net hele leuke sokken gekocht.. bij action :x patroontje en dieren maar zo leuk en mooie kleurtjes. Ze hebben ook foute kinder kersttruien daar haha!
En ik heb net een badpakje besteld bij prenatal, ze had altijd alleen een zwemluier aan :') Gemak dient de mens maar nu ze 2 is geweest toch maar eens een echt badpak.

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 14:54

Ohja hier altijd sokken van de C&A, dun en lang. Gaan een eeuwigheid mee ondanks dat mn dochter het soms nog voor elkaar krijgt ze uit te trekken al zitten ze tot onder dr knie :')

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 15:00

caro29 schreef:
Vandaag via Mp een voetenzak van lodger gescoord voor in de buggy. Echt nog nieuwstaat. Erg blij mee

Fijn z’n aankoop via marktplaats. Prettig merk ook lodger. Ik wil er ook nog graag een voetenzak van voor in de mc.