Ik val namelijk niet direct in slaap...mag blij zijn als ik na 20 minuten slaap

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
black_kelpie schreef:Kunnen dit geen restklachten zijn van je hersenschudding Marlinde? Mijn vriend heeft NAH na een hersenschudding en niet lang daarna nog een auto ongeluk er bovenop. We zijn inmiddels een aantal jaren verder maar hij moet na zijn werk ook bijna altijd even slapen, dat was daarvoor nooit. Ook nog steeds veel hoofdpijn.
MarlindeRooz schreef:Maar straks ga ik langer werken. Toen ik met mn vorige werk 19:15 thuis was van werk elke dag, sliep ik vaak na het eten direct. Dus rond 20:30/21:00. Maar dat was helemaal niet goed haha.
pmarena schreef:MarlindeRooz schreef:Maar straks ga ik langer werken. Toen ik met mn vorige werk 19:15 thuis was van werk elke dag, sliep ik vaak na het eten direct. Dus rond 20:30/21:00. Maar dat was helemaal niet goed haha.
Wat maakt dat dan uit eigenlijk om om die tijd al in slaap te vallen. Lijkt mij zo slecht nog niet. Beter dan echt overdag in slaap vallen. Dit is gewoon lekker op tijd naar bed gaan.
Femke_Tweety schreef:Gemini op Android.
Ik heb het er niet opgezet zelf.
Staat er wel op.
Bemoeit zich met zaken waar het zich niet mee moet bemoeien en heeft blijkbaar toestemmingen voor dingen die ik niet wil.
Hoe krijg ik dat programma er in +&'&-snaam af.
Ben er al twee dagen mee aan het vechten, en de antwoorden die ik tot nu toe vind op internet of via allerlei ai dingen bieden niet de oplossing.
Dus.
Hoe kom ik van Gemini af zónder mijn telefoon uit frustratie door het raam te gooien??
Lalidan schreef:Jolliegirl schreef:Em hoe rekenen jullie die twintig minuten?
Vanaf het moment dat je gaat liggen. Je hoeft ook niet per se te slapen, gewoon ogen dicht en rustig liggen is ook genoeg.
Femke_Tweety schreef:Gemini op Android.
Staat er wel op.
Bemoeit zich met zaken waar het zich niet mee moet bemoeien en heeft blijkbaar toestemmingen voor dingen die ik niet wil.
Ben er al twee dagen mee aan het vechten, en de antwoorden die ik tot nu toe vind op internet of via allerlei ai dingen bieden niet de oplossing.
Dus.
Hoe kom ik van Gemini af zónder mijn telefoon uit frustratie door het raam te gooien??
Jolliegirl schreef:Lalidan schreef:Jolliegirl schreef:Em hoe rekenen jullie die twintig minuten?
Vanaf het moment dat je gaat liggen. Je hoeft ook niet per se te slapen, gewoon ogen dicht en rustig liggen is ook genoeg.
Helaas red ik het hier écht niet mee...ik moet echt een of twee volledige slaapcyclussen doorlopen wil ik uitgerust zijn.
En ja, dan moet ik niet heel rot halverwege wakkerworden. Dus ik reken altijd uit hoelaat ik de wekker zet.
Little_Gift schreef:Femke_Tweety schreef:Gemini op Android.
Staat er wel op.
Dus.
Waarschijnlijk heb je niet de app versie van Gemini maar de Google versie.
Zie foto, zo zou het moeten lukken.
[ Afbeelding ]
Lalidan schreef:Heb je mijn berichten wel in hun geheel gelezen?