Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:Oh wauw ik typ gekke dingen.Mijn ervaring is dat ze zo bezig zijn met hun uiterlijk door hun onzekerheid dat ze nog wel eens veel aandacht van vrouwen willen om bevestigt te krijgen dat ze er goed uitzien.
Nayomie schreef:Er zit een verschil imo tussen fitnessen en fitboyfitness. Lichaam in shape houden is goed natuurlijk, maar ermee showen is een ander ding.
Resistance schreef:Hij is volgens mij ook van adel en echt "upper class" en nogal netjes opgevoed enzo... What did I get myself into.Ik ben bang. Ik ben zelf heel gewoon.
Resistance schreef:Hij is volgens mij ook van adel en echt "upper class" en nogal netjes opgevoed enzo... What did I get myself into.Ik ben bang. Ik ben zelf heel gewoon.
Jildau schreef:Resistance schreef:Hij is volgens mij ook van adel en echt "upper class" en nogal netjes opgevoed enzo... What did I get myself into.Ik ben bang. Ik ben zelf heel gewoon.
Waar ben je bang voor? Ik heb liever gewone mensen. Houd er niet van als iemand zich om wat voor reden ook verheven voelt boven een ander.