Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 17:40

Hij is volgens mij ook van adel en echt "upper class" en nogal netjes opgevoed enzo... What did I get myself into. :') Ik ben bang. Ik ben zelf heel gewoon. _O-

Nayomie

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-19 17:40

Misschien zoekt die ook wel naar een gewoon iemand. :j

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 17:41

Precies, vooral jezelf blijven.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 17:43

Nayomie schreef:
Dat klinkt als een extra deuk, Resistance. :oo

Ja veel met hun uiterlijk bezig, komt niet echt zelfverzekerd over en imo dan snel bezit met andere dames, Janine.

Hoe bedoel je dat laatste stukje ?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-19 17:45

Oh wauw ik typ gekke dingen. :+ Mijn ervaring is dat ze zo bezig zijn met hun uiterlijk door hun onzekerheid dat ze nog wel eens veel aandacht van vrouwen willen om bevestigt te krijgen dat ze er goed uitzien.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 17:46

Nayomie schreef:
Oh wauw ik typ gekke dingen. :+ Mijn ervaring is dat ze zo bezig zijn met hun uiterlijk door hun onzekerheid dat ze nog wel eens veel aandacht van vrouwen willen om bevestigt te krijgen dat ze er goed uitzien.

Oh die fitboys dacht de militairen die komen namelijk altijd wel erg zeker over. Jaa dat denk ik dus ook!

En natuurlijk een vent die naar de sportschool gaat oké maar sommige slaan erin door.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 17:47

Resistance schreef:
Hij is volgens mij ook van adel en echt "upper class" en nogal netjes opgevoed enzo... What did I get myself into. :') Ik ben bang. Ik ben zelf heel gewoon. _O-

Ah joh gewoon jezelf blijven! En je bent zoals js bent, misschien vind hij jou "gewoon" wel super tof.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-19 17:47

Er zit een verschil imo tussen fitnessen en fitboyfitness. Lichaam in shape houden is goed natuurlijk, maar ermee showen is een ander ding.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 17:50

Een sixpack/eightpack heb ik overigens niks op tegen O:) vriend is aardig sportief en gespierd maar had gelukkig geen spierbundelfotos. Mooie bonus bleek dat te zijn :') al had ik hem ook leuk gevonden met buikje. Hij vindt dat leuk dat ik verder weinig met spierbundels heb. In het verleden trok hij regelmatig vrouwen aan die puur voor de spieren gingen

Veel plezier vanavond! Chique eten zou niks voor mij zijn, dan nog liever naar de mac :')
Laatst bijgewerkt door capopjekop op 12-04-19 17:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 17:51

Nayomie schreef:
Er zit een verschil imo tussen fitnessen en fitboyfitness. Lichaam in shape houden is goed natuurlijk, maar ermee showen is een ander ding.

Jaa voor de spiegels perfecte selfies maken enzo.

Mijn vriend oke dat klinkt gek zo nu haha is ook goed in vorm met sixpack maar die showt er gelukkig niet mee.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 17:53

Resistance schreef:

Waar ben je bang voor? Ik heb liever gewone mensen. Houd er niet van als iemand zich om wat voor reden ook verheven voelt boven een ander.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 17:58

Haha veel plezier vanavond.
Ben benieuwd naar je verhaal na afloop. :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-19 18:00

Oh nee hoor, ik ook niet Capopjekop en Janine. :D

Moet er trouwens een nieuw topic komen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 18:25

Alvast gecondoleerd met mij. :') joejoe!

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 18:28

Komt vast goed!!

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 21:02

Resistance schreef:

Geen problemen zien die er nog niet zijn!
Waarschijnlijk is het gewoon hardstikke leuk.

Ik date nu ook met een jongen zoals jij beschrijft en ik ben zelf een boeren dochter. Eerst dacht ik alleen maar aan problemen. Eigenlijk zijn die er helemaal niet.
Als hij neer kijkt op "normaal" zou hij je niet mee nemen op date, geniet er van!

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 22:38

Jildau schreef:
Resistance schreef:

Waar ben je bang voor? Ik heb liever gewone mensen. Houd er niet van als iemand zich om wat voor reden ook verheven voelt boven een ander.

Waarom zou hij zich ondanks zijn afkomst zich verheven voelen boven andere mensen? Zo zijn ze lang niet allemaal.

Verder vind ik spierbundels eigenlijk alleen maar leuk om naar te kijken. Het ligt zo keihard. Dan toch maar een zacht laagje eroverheen. Voel ik mij ook gelijk minder schuldig over die wat kilo's teveel :o

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 22:54

Hopelijk was 't leuk Resistance. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 00:02

Het was heeeeeel leuk! :D Wel perongeluk veeel teveel wijn gedronken dus date zojuist subtiel afgesloten in de trand van: is het de volgende keer ook weer leuk, maar ben eigenlijk gewoon enorm misselijk omdat de wijn wat koppig was. :')

Naar was ontzéttend leuk. Voor herhaling vatbaar. :j

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 11:17

_O- Niet zo veel wijn zuipen de volgende keer dus!

Fijn dat het zo leuk was. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 12:22

Ja dat was een inschattingsfoutje. :') Koppige wijn, grote glazen en niet heel veel eten en het feit dat ik al een enorme lightweight ben. :') Dan gaat dat snel mis.

Maar het klikte zó goed, gewoon geen enkele awkward silence maar we hadden zoveel om over te praten, en uiteindelijk eindigden we ook in een bar waar een rockbandje aan het optreden was en allemaal hipsters zich met ons begonnen te bemoeien wat hilarisch was. :') Memorabele avond.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 12:28

Hipsters die zich met jullie gingen bemoeien? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 12:40

Ja. :') Een chick die zelf gay was begon hem te lecturen over dat ze mij knap vond en dat hij zich dat goed moest realiseren enzo, en toen gaf ze hem de roos die ter decoratie op tafel stond, die hij heel romantisch tussen z'n tanden moest nemen en weer aan mij moest geven. _O- en er zat ook een gozer naast me die door had dat ik iets teveel op had, dus die trok z'n fannypack open waarin hij een hele emergency kit had en begon mij weer allemaal mintjes te geven enzo. :') Echt heel lief.

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 08:11

Nou, de jongen waarmee ik bezig was zei 'ik denk dat we toch teveel verschillen'. Dus ik ben ook weer actief op tinder.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 13:12

Jeetje wat een irritante hipsters Resistance. :') Waar bemoeien ze zich mee...

Kimberly eeeuhm ok next? :')