Heeft iemand ervaring met deze dingen? Zijn het echt stickers die je er nooit meer af krijgt of meer van die raamsticker-achtige dingen? Er staat wel 'zelfklevend' maar in principe kan je dat van beide zeggen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rien10 schreef:Ik heb n HARA stok en dweil. Is nu zo’n 20 jaar oud en nog steeds perfect. Ik heb meerdere doeken. Het systeem is duur, maar onverwoestbaar. Er passen ook andere doeken (goedkopere) op de stok.
https://www.beslistschoon.nl/ha-ra/ha-r ... LsQAvD_BwE
MarlindeRooz schreef:Hoe voorkom je overdag in slaap te vallen??? Terwijl je wel rust neemt. Dus de hele dag actief dingen doen werkt niet. Ik mag niet meer overdag slapen want dan slaap ik ‘s nachts nog minder.
Caffeine slaap ik juist van. Zelfs met ritalin val ik gewoon in slaap (soort speed haha). Ik val zowel op de bank als op een houten stoel gewoon in slaap. Ik zit nu buiten maar straks is het daar weer te warm.
‘s nachts langer slapen is trouwens geen optie. Dat uitleggen wordt te lang. Ik lig al 8uur in bed en word uit mezelf wakker.
theadora99 schreef:MarlindeRooz schreef:Hoe voorkom je overdag in slaap te vallen??? Terwijl je wel rust neemt. Dus de hele dag actief dingen doen werkt niet. Ik mag niet meer overdag slapen want dan slaap ik ‘s nachts nog minder.
Caffeine slaap ik juist van. Zelfs met ritalin val ik gewoon in slaap (soort speed haha). Ik val zowel op de bank als op een houten stoel gewoon in slaap. Ik zit nu buiten maar straks is het daar weer te warm.
‘s nachts langer slapen is trouwens geen optie. Dat uitleggen wordt te lang. Ik lig al 8uur in bed en word uit mezelf wakker.
Gebruik je iets van allergie/hooikoortspillen? Ik had dit toen ik nog cetrizine pakte
fjordjes schreef:Ik denk eerlijk gezegd dat je het nog echt nodig hebt. Ik heb ook een burn-out gehad en het heeft bij mij lang geduurd voordat ik niet meer moe was.
Lalidan schreef:Als je overdag wel slaapt, op welk moment, welke plek en hoe lang slaap je dan?
Jolliegirl schreef:En niet op de bank...echt ff twee x je bed in.. 20 minuten vind ik zelf wat weinig. Ik probeer altijd 1.5 uur te pakken.