Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Hier is het nu al geen minuut stilhet is echt klap na klap na klap. Er zijn al verschillende dingen opgeblazen. Nu de openbare prullenbakken afgesloten zijn gaan ze voor kliko's en brievenbussen van mensen zelf...
Captain schreef:Wil net zeggen, het is hier wel echt rustiger dan twee jaar geleden.
[***] schreef:Hier is het nu al geen minuut stilhet is echt klap na klap na klap. Er zijn al verschillende dingen opgeblazen. Nu de openbare prullenbakken afgesloten zijn gaan ze voor kliko's en brievenbussen van mensen zelf...
_San87_ schreef:[***] schreef:Hier is het nu al geen minuut stilhet is echt klap na klap na klap. Er zijn al verschillende dingen opgeblazen. Nu de openbare prullenbakken afgesloten zijn gaan ze voor kliko's en brievenbussen van mensen zelf...
Ja, wij hebben onze kliko's in de achtertuin gezet en de brievenbus gqat zo ook op slot.
Wat bezielt die lui toch.
DuoPenotti schreef:_San87_ schreef:
Ja, wij hebben onze kliko's in de achtertuin gezet en de brievenbus gqat zo ook op slot.
Wat bezielt die lui toch.
vast niet aardig, maar die luitjes die alles vernielen mogen wel een paar vingers van zichzelf vernielen....
_San87_ schreef:Knudd schreef:Vuurwerk. En politie die niet optreedt. En mensen. Egoïstische mensen. Moet nog naar de winkel... durf al bijna niet meer.
Kun je iemand vragen mee te gaan? Of wat voor je mee te nemen?
Knudd schreef:_San87_ schreef:
Kun je iemand vragen mee te gaan? Of wat voor je mee te nemen?
Nee helaas, niemand in de buurt die even mee kan gaan. Het is niet zozeer het vuurwerk, eerder de onvoorspelbaarheid van de mensen die het nu afsteken... ze gooien het gerust naar je toe als je langsfietst
Shae schreef:Hier gelukkig geen vuurwerk te horen (UK bij schoonouders), maar mijn ergernis is mijn kerel. Ik hou van 'm, maar in zijn slaap probeert hij me 'warm te houden', gooit dekens over me heen, een arm én een been. Ik smelt half.