Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Michelle77 schreef:Vind het echt lastig, willen best geld uitgeven, maar toch.
Hebben jullie allemaal nieuw? Of ook 2e hands?
Hebben nu alles 2e hands, maar van mn zus.
Wil graag een stoeltje dat kan draaien, luxe en gemak.
Zo lang mogelijk achterwaarts.
En liefst vanaf geboorte.
Dan kan Synne daar nu in en mocht er een 2e komen dan kan die daar gelijk in. We hebben nu een goede en een iets minder goede Maxi-Cosi in ruud zn auto. Dan kan de minder goede weg en de goede naar ruud zn auto. Dan hoeven we geen nieuwe Maxi-Cosi te kopen, dus dat besparen we dan.
De axxisfix plus staat wel hoog.
Nog andere ideeën?
Niwla schreef:Ik heb de axissfix in Duitsland besteld, dat scheelde aanzienlijk. Ik ben nog nooit aan een haakje blijven hangen, maar heb al wel twee keer mijn nagel dubbelgeklapt gehad bij het openen van de gordel.
Wat een leuke kleertjes SuSem! Dat vest van je zoontje.
pmarena schreef:Mooie kleur dat truitje Emoe! Wat jammer dat het lijfje wat kort is. Je ziet het vaak ook wel vind ik wanneer truitjes / shirtjes breed vallen. Mijn ervaring is dat als je daar goed op let, dat je dan eigenlijk geen miskopen meer doet ook niet vanaf Marktplaats ofzo
Emoe schreef:pmarena schreef:Mooie kleur dat truitje Emoe! Wat jammer dat het lijfje wat kort is. Je ziet het vaak ook wel vind ik wanneer truitjes / shirtjes breed vallen. Mijn ervaring is dat als je daar goed op let, dat je dan eigenlijk geen miskopen meer doet ook niet vanaf Marktplaats ofzo
Ah kvind het geen miskoop hoor was maar 2€! En met een salopettejurkje kan hij heel goedheb zelden meer miskopen eigenlijk.