Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarliesV

Berichten: 15264
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 09:25

Hagelslag leuke tip, ik ga mijn bed niet uit, dan ben ik nog wakkerder, ooit wel eens dat soort dingen geprobeerd, maar dan duurt het nog langer.

In navolging op mijn plafonddienst: klote geslapen en nu aan het werk....

chanicha

Berichten: 12214
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 09:28

Love_Laugh schreef:
Mijn vriend die snurkt. Dus tik hem steeds aan wordt die boos en zegt dat die niet snurkt. }:0


Tip, opnemen met je telefoon :j
Heb ik ook gedaan en hij was helemaal verbaasd :')

Ineke2

Berichten: 33172
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 09:30

Nederlandse mensen die in het Engels berichten typen, maar giga spelfouten daarbij maken. Waarom? |o

Nyaleti

Berichten: 6346
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 09:30

Dat het nu al knalt -O-
Wil graag m'n doodsbange hond uitlaten.. gelukkig durfde hij net de tuin nog in maar denk niet dat hij vandaag nog naar buiten durft.

Flying_Angel

Berichten: 15747
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 09:38

Dat ik droomde dat mijn vriend zelfmoord had gepleegd. Was zo’n intense droom, ben er helemaal naar van. :\

Marcella

Berichten: 36947
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 09:53

Geweldig slijmbeursvlies ontsteking in mijn schouder.

hagelslag
Berichten: 9263
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 09:59

Dit Monster net weet terug gebracht naar haar weide /paddock....
Komt de buurman nog even een praatje maken.
Sta ik daar in een nog sexy legging en ongekamde haren _O- _O-
Whoops _O-

Afbeelding

Gelukkig waait het hard _O-

De omheining Was maandag gerepareerd. Maar gister hebben de buren de bomen gesnoeid en is dus een stuk schrikdraad weer stuk gegaan. Dat kwam de buurman even vertellen, maar layka was sneller _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 10:08

Zebrastreep schreef:
_San87_ schreef:
De politie heeft al laten weten niet actief op vuurwerk te gaan handhaven.


Dat zeiden ze hier ook maar aardig wat vuurwerk in beslag genomen en mensen aangehouden in 2 dagen tijd. Het was gisteravond hier gelijk een stuk rustiger


Jij vind et aardig veel, maar je beseft je dat dat niks is? Misschien het topje van de ijsberg. Geloof me vannacht gaat er echt veel de lucht in. Misschien wel meer als normaal. Het lijkt alsof ze meer vuurwerk hebben opgehaald als normaal, maar besef je dat je alleen cat. 1 vuurwerk mag afsteken. Dus is extra veel vuurwerk "illegaal"

Amandavd
Berichten: 12110
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 10:11

Momenteel aan mijzelf en aan mijn man.

JustMe8484
Berichten: 1949
Geregistreerd: 22-11-10
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 10:38

Pff aan mijn vriend die bloedchagrijnig is naar mij en de kinderen na een slechte nacht met de jongste. Hallo, ik heb die nacht ook gehad, moet werken en kan toch ook nog normaal doen...

Gini
Berichten: 17984
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 10:50

De fietser die boos naar mij keek omdat zij me geen voorrang van rechts gaf.
Wanneer ik een misinschatting in het verkeer maak, steek ik verontschuldigend mijn hand op, maar blijkbaar moet je heel boos kijken.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41979
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 10:57

Gini schreef:
De fietser die boos naar mij keek omdat zij me geen voorrang van rechts gaf.
Wanneer ik een misinschatting in het verkeer maak, steek ik verontschuldigend mijn hand op, maar blijkbaar moet je heel boos kijken.

Goed dat je t zegt, wist ik ook niet.

fotolijstje

Berichten: 2742
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 11:10

Telpeva schreef:
fotolijstje schreef:
Dat het morgen alweer oudejaarsavond is, best eng dat het zo ontzettend snel is gegaan. 2021 ging intens snel, met veel up en downs. Maar ik ben er nog, gelukkig <3
Dus eventjes voor iedereen hier:
Echt alvast een super 2022 gewenst. Hopelijk krijgen jullie het geluk en liefde die jullie dubbeldik verdienen!!
Ik wil jullie nogmaals bedanken voor alle reacties en steun die ik heb binnengekregen. Misschien wel een van de redenen dat ik het zo ver heb kunnen halen.

Hoe is het inmiddels met je bloeddruk, voel je je al wat beter? 1x flauwvallen is echt genoeg voor de komende tig jaar he :knuffel:

.

mijn bloeddruk is weer stabiel. Gelukkig ben ik het flauwvallen gewend en weet ik bijna altijd wel wanneer het komt. Maakt het alleen niet minder vervelend.

LiannePuthzy

Berichten: 7010
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 11:19

@Marije_1997

Dat verwachten ik inderdaad ook, en dan niet alleen de normale “legale en nu ook verboden” pijltjes en rotjes maar ook inderdaad veel meer de “illegale” Shells en bommetjes zoals cobra’s

DuoPenotti

Berichten: 30408
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 11:20

Zo lang ze er geen absurd hoge boetes aanhangen zullen die kleutertjes ( alle leeftijden is dat) af blijven stoken.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 11:28

DuoPenotti schreef:
Zo lang ze er geen absurd hoge boetes aanhangen zullen die kleutertjes ( alle leeftijden is dat) af blijven stoken.

Onzin. De pakkans is nihil, dus boetebedrag schrikt de echte diehards echf niet af hoor…

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 11:29

LiannePuthzy schreef:
@Marije_1997

Dat verwachten ik inderdaad ook, en dan niet alleen de normale “legale en nu ook verboden” pijltjes en rotjes maar ook inderdaad veel meer de “illegale” Shells en bommetjes zoals cobra’s


Niet verkeerd bedoeld hoor, heb zelf 2 katten en een paard. Maar carbid en vuurwerk vind ik zelf ook mooi. Wel van een afstand aangezien ik wel een trauma heb. Zo lang je oliebol blijft verbieden blijft het gewoon massaal afgestoken worden (want het mag niet dus spanning, dat is wat veel mensen opzoeken) ik denk dat als ze vuurwerk gewoon hadden toegelaten dat er veel minder werd afgestoken

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41979
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 11:31

Marije_1997 schreef:
LiannePuthzy schreef:
@Marije_1997

Dat verwachten ik inderdaad ook, en dan niet alleen de normale “legale en nu ook verboden” pijltjes en rotjes maar ook inderdaad veel meer de “illegale” Shells en bommetjes zoals cobra’s


Niet verkeerd bedoeld hoor, heb zelf 2 katten en een paard. Maar carbid en vuurwerk vind ik zelf ook mooi. Wel van een afstand aangezien ik wel een trauma heb. Zo lang je oliebol blijft verbieden blijft het gewoon massaal afgestoken worden (want het mag niet dus spanning, dat is wat veel mensen opzoeken) ik denk dat als ze vuurwerk gewoon hadden toegelaten dat er veel minder werd afgestoken

Ach wat naïef. Ieder jaar ging er meer en meer vuurwerk de lucht in. Ook toen het nog toegestaan was.

Captain

Berichten: 21447
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 11:33

Wil net zeggen, het is hier wel echt rustiger dan twee jaar geleden.

DuoPenotti

Berichten: 30408
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 11:33

AmyII schreef:
DuoPenotti schreef:
Zo lang ze er geen absurd hoge boetes aanhangen zullen die kleutertjes ( alle leeftijden is dat) af blijven stoken.

Onzin. De pakkans is nihil, dus boetebedrag schrikt de echte diehards echf niet af hoor…

Ik weet het wel zeker.
Maar dan heb ik het niet over foei mag niet.
Maak er 100 per knaller van.
Heb je er 10 1000 euro.
Bij die je oppakt ook ff kijken wat er thuis ligt....
Zijn ze 12, geen smoesjes ze zijn jong, nee dan zien de ouders maar hoe ze het betalen.
Ik durf te wedden dat als de kans is dat ze duizenden euro's boete kunnen krijgen heel veel het ineens minder stoer vinden. Ook al is de pakkans laag, maar als ze je pakken....
Maar nu is er geen consequentie. Dus laat geen enkele kleuter het.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41979
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 11:37

Captain schreef:
Wil net zeggen, het is hier wel echt rustiger dan twee jaar geleden.

Hier ook. Maar alsnog te veel. En ik heb wel t idee dat de knallen ook steeds harder worden. Ben er helemaal klaar mee.

Zebrastreep

Berichten: 9870
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 11:38

Marije_1997 schreef:
Zebrastreep schreef:


Dat zeiden ze hier ook maar aardig wat vuurwerk in beslag genomen en mensen aangehouden in 2 dagen tijd. Het was gisteravond hier gelijk een stuk rustiger


Jij vind et aardig veel, maar je beseft je dat dat niks is? Misschien het topje van de ijsberg. Geloof me vannacht gaat er echt veel de lucht in. Misschien wel meer als normaal. Het lijkt alsof ze meer vuurwerk hebben opgehaald als normaal, maar besef je dat je alleen cat. 1 vuurwerk mag afsteken. Dus is extra veel vuurwerk "illegaal"



Ach al was het maar 1 dagje rustiger heb daar al even van genoten. Goh denk je nu echt dat ik niet verwacht dat er niks gaat knallen :') ze beginnen knallen hier eigenlijk standaard elk weekend en vanaf oktober dagelijks.

Vindt het alleen idioot dat mensen honderden kilo's bewaren in woonwijken in huizen. Niks geleerd van de vuurwerkramp in Enschede toen. Maar ja als ze alleen hun eigen huis ermee op blazen en zelf er door gewond raken moeten ze het lekker zelf weten.

Alleen hebben ze er een ander altijd mee. Ik ben er wel aardig zat van dat onze hond het huis compleet over de kop trekt ben ook nu echt wel voor een voorwerkverbod

Telpeva

Berichten: 14879
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 11:41

Hier is het ook absoluut rustiger als voorheen, dat was vorig jaar al te merken en dit jaar is het weer nog minder als vorig jaar.

Hier liep net een gezinnetje door de straat, te roepen naar hun gevluchtte huisdier, rammelen met het voerbakje -O- bah ik vind dat zo zielig he

Kookaburra

Berichten: 5441
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 12:05

Marije_1997 schreef:
Zebrastreep schreef:

Dat zeiden ze hier ook maar aardig wat vuurwerk in beslag genomen en mensen aangehouden in 2 dagen tijd. Het was gisteravond hier gelijk een stuk rustiger


Jij vind et aardig veel, maar je beseft je dat dat niks is? Misschien het topje van de ijsberg. Geloof me vannacht gaat er echt veel de lucht in. Misschien wel meer als normaal. Het lijkt alsof ze meer vuurwerk hebben opgehaald als normaal, maar besef je dat je alleen cat. 1 vuurwerk mag afsteken. Dus is extra veel vuurwerk "illegaal"

Vorig jaar was de jaarwisseling rustiger dan verwacht. Ook toen met een vuurwerkverbod en de angst voor veel illegaal vuurwerk. Dus laten we hopen dat het vannacht ook zo positief loopt. Ja. Er zal illegaal spul afgeschoten worden. Waarschijnlijk ook carbid. Wellicht de rode vuurwerkbollen die ze op zee bij nood afsteken uit een noodpistool. Maar wie weet blijft het redelijk binnen de perken ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 12:05

Captain schreef:
Wil net zeggen, het is hier wel echt rustiger dan twee jaar geleden.

Hier ook, normaal gesproken had er nu overal carbid geschoten geworden. Maar valt me vies tegen vorig jaar ook. Er is altijd overal illegaal spul, maar das normaal. Alleen wel aanzienlijk minder als normaal.