Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Maar hoe zie jij dan al die dingen die door voorkeuren van deze of gene in de bijbel terecht zijn gekomen? Want daar zijn er ook wel een hele hoop van.
Klopt.Citaat:Het verhaal van Sodom en Gomorra wordt gebruikt in relatie tot het verbod op homofilie, terwijl de wetenschap heel anders kijkt naar dit verhaal. Zie Biblical Mysteries.
Citaat:Volgens de bijbel zou je tevens geen schaaldieren mogen eten geloof ik, is ook een verhaal van. Was het niet Johannes? Die bijna verhongert en een picknickkleed met o.a. schaaldieren krijgt van God? Waarbij Johannes het weigert te eten en God zegt: "Als ik jou dit zou verbieden, waarom zou ik het ze dan hebben geschapen?"
Janneke2 schreef:Captain schreef:Dus vocht dat je uit je ontlasting haalt door je dikke darm kan daarna ook weer speeksel worden of dat niet?
Eh..... Als het spul nog in je dikke darm zit, kun je er nog vocht uit halen - en ja, dat vocht wordt idd weer speeksel (of een ander lichaamsvocht).
En iedereen mag de inhoud van de dikke darm ontlasting noemen, maarik zie op dat moment (plastisch uitgedrukt)
"poep in de pot" voor me....
(en dan haal je er geen vocht meer uit).