Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 12:28

Berdien schreef:
Hee welkom terug! (Gaan we in Dublin biertje drinken? Ik ben er 10-13 mei :D )

Wij zijn ondertussen bijna 10 maanden verder en hebben nog steeds geen relatie _O- Wat we wel hebben... ik houd het op ‘it’s complicated’ :))

Even deze terug eruit quoten...
Misschien is het juist wel helemaal niet complicated :j !
Het label 'relatie' is veel te overgewaardeerd :)

Ik betrap me erop dat ik niet moet tinderen in de winter.. ik klets omdat ik dat gezellig vind, maar ik heb heel geen zin in afspraakjes :') dat is echt superlullig van mij -O- hoewel ik het er wel altijd bij zeg..

Nummus

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 12:10

Je hoeft geloof ik geen labeltje te hebben ook. :j

En ja kan ik me wel iets bij voorstellen Cer!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 14:48

Eens Cer en Nummus, iets hoeft niet perse een label te hebben om leuk te zijn. Het is echter af en toe wel gecompliceerd := We zijn geen van beiden ook echt makkelijke personen denk ik :') Wellicht dat we daarom zo goed matchen.

Als je het erbij zegt is het toch niet banketstaaf Cer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 15:03

Idd cer, als je het aangeeft is het toch niet erg?

Berdien, hoe zie je jullie verdere toekomst samen? Gewoon nieuwsgierig, is samenwonen bijvoorbeeld een optie?

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 20:58

Ik ga weer in meelees modus.

Ik heb een officiële tinder relatie :o

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 23:47

Gefeliciteerd!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 09:28

Gefeliciteerd!

We hebben geen plannen om samen te gaan wonen oid. Maar dat is sowieso niet echt een wens van mij, ongeacht of dat nou met hem of met iemand anders is :)

Achaiah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 09:46

Ik volg dit topic al een hele poos stiekem mee. Stalker alert :') en ben zelf ook sinds een paar weken aan het tinderen.
Heb sinds een weekje of 2 een super leuke match, hele leuke meid, klikte gelijk goed. Ik ben gister avond op date geweest met haar en we hebben heerlijk gekletst, gelachen (echt slappe lach := ) voel me net zo'n puber. Vanavond zie ik haar weer! Wat snel, maar de rest van de week is er weinig tijd. En ach als je elkaar graag weer wil zien :o dus wie weet een Tinder succesverhaal hier <<)

Alleen jammer dat ze bang voor paarden is :')

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 10:09

Berdien schreef:
Eens Cer en Nummus, iets hoeft niet perse een label te hebben om leuk te zijn. Het is echter af en toe wel gecompliceerd := We zijn geen van beiden ook echt makkelijke personen denk ik :') Wellicht dat we daarom zo goed matchen.

Maar wat is er dan gecompliceerd aan? Nu ben ik nieuwsgierig :P

Ja klopt, als ik erbij zeg dat ik geen wintermens ben, niet afspreek, druk, dingen heb, lijkt mij dat duidelijk. Maar toch haken ze dan uiteindelijk af.. want ik doe niet leuk mee.
Nou ja, dan niet.. :j

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 10:12

Wat leuk Achaiah! En welkom hier :D

Ik ga geen details online zetten Cer :) Dat vind ik niet echt netjes naar hem toe.

Achaiah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 10:19

Thanks! Ik had echt na de reputatie van Tinder gehoord te hebben niet verwacht zo snel zo'n leuke date te hebben! Gelukje *\o/*

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 10:22

Terecht Berdien :j excuus voor mijn nieuwsgierigheid :)

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 10:24

Cer schreef:
Berdien schreef:

Ja klopt, als ik erbij zeg dat ik geen wintermens ben, niet afspreek, druk, dingen heb, lijkt mij dat duidelijk. Maar toch haken ze dan uiteindelijk af.. want ik doe niet leuk mee.

Maar vind je het vreemd dat ze daarop afhaken?

Ik tinder zelf niet serieus, ik spreek ook eigenlijk met niemand af op 1 match na dan. Maar ik vind het niet gek dat ik voor mijn andere matches dan niet interessant ben.

Wat leuk Achaiah dat het gelijk zo goed klikt! Snel weer afspreken lijkt me wel een goed teken.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 10:43

Nou, als ik dat erbij zeg, is het toch hun keus om door te blijven kletsen..??
Zelfde als "ja ik waarschuw je even, maar ik hou niet van vis, dus als je dat belangrijk vind, let daar ff op".. "oh nee maakt niet uit hoor" en dan later "ja je bent niet leuk want je houdt niet van vis".. ja luister, dat heb ik van tevoren toch gezegd... :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 10:56

Geen excuses nodig hoor!!

Als je iets van tevoren aangeeft en mensen haken daar alsnog later op af, dat vind ik ook altijd wel jammer. Ik had altijd heel duidelijk een aantal punten waar ik vanaf het begin open en eerlijk over was. Maar het aantal mannen die dat niet las, niet begreep of er later alsnog wat van vond is echt niet op twee handen te tellen :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 11:55

Nou de kinderwens idd, ben ik ook vrij duidelijk in, benoem het altijd en ook vrij snel. Dan zeggen ze, ja ik heb wel een kinderwens en komen met de volgende vraag en willen dus gewoon het gesprek voortzetten. Ik vraag dan vaak waarom ze door willen appen als ik geen kinderwens heb.. Nou zeggen ze dan dat we het toch later kunnen bekijken.. Euh ja, hoe dan? :+

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 12:28

Cer schreef:
Berdien schreef:

Dan zijn ze ook gewoon niet leuk en niet geschikt voor jou. :)

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 13:05

Ja precies! Daarom is het ook niet erg, maar ik verwonder me er gewoon af en toe over :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 14:21

Ik ook hoor. Die Koos Humorloos waar ik het eerder over had (had nog een keer op 'm gereageerd nadat hij door ging klagen over zomertijd) die heeft me ont-matcht... :') Joh, scheelt mij weer troep in mijn lijst!
Toch heerlijk als het zichzelf uitselecteert.

Vraag me echt af wat ik gezegd heb, maar als alles dat ik terugtyp zo ontzettend beledigend is voor hem dan zou ie echt een probleem hebben. _O-

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 16:29

Waarom verwijder jij hem niet? Ik verwijderde ook iedereen waar ik geen leuk gesprek mee kon voeren. Best logisch dat Koos dat ook doet. :D

acera1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 21:36

Okee ik heb al een hele lange tijd niet meer meegelezen omdat ik het te druk had haha. Maar goed mijn relatie is dus ondertussen al 2 jaar uit en ben nu al 2 jaar op zoek naar de ' ware' mocht ie bestaan want ik weet het dus niet meer ! XD ik wordt een beetje wanhopig ofzow. Ik heb dit half jaar enorm veel gedate , en met enorm veel bedoel ik toch wel 1 date per week.... en ik vind ze allemaal niet leuk, althans het is het net niet.. ik voel de klik gewoon niet. En ik geef ze niet eens een tweede kans omdat ik daar geen zin in heb. Ik snap mezelf niet , ze zijn heel aardig en dat doe ik zo ... Ik begin me echt een slet te voelen :'( XD de meeste zijn ook one night stands waar ik dus vervolgens niks meer van hoor.... :S En dan komt het irritante! Dan zit er dus eentje tussen die super leuk is en ik beetje verliefd wordt, blijkt dan dat juist die allemaal bindingsproblemen hebben of met zich zelf in de knoop liggen.. en het ligt nooit aan mij! XD ik snap er niks van..

Ben echt de hoop een beetje kwijt geraakt. En als ik nu aan het daten ben is het gezellig maar ben dan ook weer blij als het erop is en ik voel gewoon helemaal niks meer. Ik voel me zo raar daarna...

Iemand tips? Toch door blijven zoeken of rust nemen ??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 21:38

Iig niet met zoveel dates het bed in duiken op date 1, dat geeft toch een ander signaal af :+

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 21:45

Relaxed schreef:
Iig niet met zoveel dates het bed in duiken op date 1, dat geeft toch een ander signaal af :+

Jaa dit dus, denk dat je dan ook wel beetje zulke types aan trekt die niet opzoek zijn naar iets serieus

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 22:41

En toch kunnen ons leiden tot een vaste relaties....

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 22:47

Klopt, mijn laatste twee serieuze relaties zijn beide begonnen als een ons. Niet via Tinder tho, maar gewoon na het stappen.