Ik krijg om een of andere reden altijd veel complimenten over dit truitje. Terwijl ik er niet echt iets bijzonders aan vind, heb hem ook al een hele tijd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BiBiQ schreef:Gek op deze top
[ [url=m/HpskNE.jpg]Afbeelding[/url] ]
MarliesV schreef:Toffe top, snap dat je daar gek op bent!
Hier vandaag zo gekleed:
[ [url=m/Zd2hdz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sheehan schreef:Ik heb vandaag iets (voor mijn doen) heeel anders aan dan normaal. Weet nog niet wat ik er van vind. Trui over mn jurk aan gedaanMoet de hele dag productie draaien in EKKO in Utrecht dus laagjes leek me wel geschikt.
[ Afbeelding ]
_San87_ schreef:[ [url=m/pZ8h8f.jpg]Afbeelding[/url] ]
Outfitje vandaag.
lovis schreef:Bibiq en Marlies leuke tops
Sheehan outfit staat goed hoor
San weer een prachtige jurk
Mijn outfit vandaag (niet echt een goede foto), lekker simpel spijkerbroek met shirt en jasje en gympen.
[ [url=m/AZsHh9.jpg]Afbeelding[/url] ]
lovis schreef:Bibiq en Marlies leuke tops
Sheehan outfit staat goed hoor
San weer een prachtige jurk
Mijn outfit vandaag (niet echt een goede foto), lekker simpel spijkerbroek met shirt en jasje en gympen.
[ [url=m/AZsHh9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eleionomae schreef:Ik kom niet verder dan een foto van mijn outfit in de sportschool vandaag
[ [url=m/gw00gE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shirtje van Action
Broek van Ali express
Schoenen Fila
wiebke schreef:Leuk lovis!
Ik krijg om een of andere reden altijd veel complimenten over dit truitje. Terwijl ik er niet echt iets bijzonders aan vind, heb hem ook al een hele tijd
[ [url=m/nM1gxN.jpg]Afbeelding[/url] ]
BiBiQ schreef:Vind gedurfd sheehan.
Hier lekker basic.
[ [url=m/lIOZB5.jpg]Afbeelding[/url] ]
MarliesV schreef:xU_Blinghx, hij is zacht roze, maar ook wit heb ik wel. Tja, binnen 2 dagen in de was, dat het is het grote nadeel. Die dingen houdt je echt niet wit haha.
Weet dat niet iedereen er van gecharmeerd is maar met dit weer vind ik het wel mooi.
Sheehan schreef:Zo grappig dat iedereen het gedurft vind, hier op school is dit er niks bij
Jildau schreef:Sheenan je geeft mij hoop en zelfvertrouwen en een beter compliment kan ik niet geven denk ik. Heb namelijk ongeveer hetzelfde figuur als jou voor zover ik dat van de foto's kan beoordelen en ik meen altijd dat niks mij staat en ik af moet vallen en moet sporten en blablabla terwijl ik daar helemaal geen zin in heb.Maar jij bent zo knap en ziet er echt goed uit! Bewijst het tegendeel. Geeft mij motivatie om leuke kleding te vinden welke goed bij m'n figuur passen.
Bubblewrap schreef:Hier was gewaagd zeker positief bedoeld! Heerlijk zomerse outfits zie ik voorbij komen
Bibiq, mooie opvallende top!
Lovis, leuke rok! Wat als je hem over je shirt draagt? Denk dat dat bij je figuur ook mooi staat
Yvanka, flamingooo's! Lekker zomers!
BiBiQ schreef:Vind gedurfd sheehan.
Hier lekker basic.
[ [url=m/lIOZB5.jpg]Afbeelding[/url] ]
lovis schreef:Witte/lichte broeken zijn hier ook niet echt een succes. Ik kan ze echt nog geen halve dag schoon houden.
Vandaag alleen een foto van mn in-de-zon-zitten-outfit gemaakt
[ [url=m/Xr1AHN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Yvankaxx schreef:Wat een leuke zomerse outfits komen er weer voorbij!
Sheehan, ik denk dat het wel positief bedoeld is voor degenen die het gewaagd noemde! Leuk dat je echt je eigen style hebt
[ [url=m/pVgIQ1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb ook weer eens een leuke outfit aan
Broek van de only, blouse sake store en schoenen zijn adidasjes.