Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 11:01

@Bontfire, ze is 2 jaar en 5 maanden.
Dat koala stofje is echt <3

Hier is Floor ik geloof 3 maanden voordat ze 2 werd overgegaan. Ik verwachtte een hoop gedoe maar het ging in 1x goed.
Meest bijzondere vindt ik nog wel dat ze er niet uit gaat :D
Ze blijft gewoon roepen tot wij komen om haar eruit te halen haha.

kristelhans

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 11:04

Was ze voor die tijd ook geen druktemaker in bed? Ik vind het vooral eng met onze steile trap en en het net niet traphekje door nogal afwijkende maten. Ze kant het zelf losmaken inmiddels ook..pfff.. ze doet altijd voorzichtig en kan goed zelf de trap op en af maar het idee dat ze dan 's nachts alleen op pad gaat.. brrr..

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 11:22

Wij hebben een traphekje in zijn deuropening :+ en hekjes op de overloop naar de trappen

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 11:30

Haha, dat is een goed idee Keet. :D

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 11:42

Keet schreef:
Wij hebben een traphekje in zijn deuropening :+ en hekjes op de overloop naar de trappen

Whaa dat is een goed idee! :D :j Nooit aan gedacht hahaha!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 11:46

kristelhans schreef:
Keet schreef:

Whaa dat is een goed idee! :D :j Nooit aan gedacht hahaha!

:D

Wij hebben hier beneden het hekje ook niet bij de trap, maar in de gang. Zo kan de kamerdeur gewoon open blijven en kan zij niet naar de trap, naar de wc of schuur (of met haar handen vast komen te zitten in het kattenluikje)
Alleen krijgen we dus dit als gevolg hahaha

Afbeelding

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 12:27

Ja die zien wij ook geregeld van muppertje :)

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 13:15

Hier met 2 jaar en een maand in een groot bed gelegd, we hadden het ledikant nodig voor nummer 2. Hij durft/gaat er niet uit in het donker, dus dat gaat helemaal prima. We hebben de klink aan de binnenkant van de deur eruit gehaald, want het traphekje in de deuropening lukte nog even niet en we hebben nog geen traphekje aan de trap. Maar hij heeft dus nog geen enkele keer geprobeerd uit bed te gaan.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 13:37

Hier sinds juli in groot bed, was toen 3 jaar.
Resulaat: slaapt sindsdien niet meer in eigen bed maar bij ons :roll:

Hebben voor t moment nergens een poortje.

rossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 13:39

Hier ook met 2 jaar om naar groter bed. Ze was zelf mee uitzoeken en was helemaal gek van het peuterbed van ikea met schaapjes. Dus die werd het. Geholpen met opzetten en alle knuffels verhuizen en nooit problemen gehad met slapen. Ging perfect en ook hier slaapt ze beter in nieuwe bed dan in ledikant.

Vente is echt te leuk laatste tijd. Ik moet me er echt toe zetten om alleen het allerleukst te kopen. Kast van mup wordt echt te vol. Wordt geloof ik ook tijd voor een grote meidenklerenkast :o

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 13:47

Hebben jullie dan een peuterbed of een normaal bed? Want een peuterbed zijn ze vrij snel weer uit toch?

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 13:57

Hier slaapt ze sinds een week ook snachts in haar peuterbed. Ze is nu 21 maand. Eigenlijk geen problemen tot nu toe. Wel geleidelijk aan gedaan en in het begin laten kiezen

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 13:57

Niwla schreef:
Hebben jullie dan een peuterbed of een normaal bed? Want een peuterbed zijn ze vrij snel weer uit toch?

Wij direct een 1persoons bed :) hij groeit zo snel dat ik het zonde van het extra beddengoed vindt :)
Mups zal ook van het ledikant naar een 1 persoonsgaan :)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 13:58

Hier krijgt ze met 4 jaar prum bed

Nu heeft ze een peuterbed met tralies en blijft zo
Onze dame klimt op de bedrand en stap op commode en kleed zich dan om

Lees rukt luier af, trek ondergoed achterstevoren en ondersteboven aan broekje aan en met shirt is het roepen

Mijn bestelling bij kids is afgerond volgende week do komt MR uit en spaartegoeden komen vrij

Hoop op spuuglelijke collectie

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 14:03

Hah Tita, 'hoop op een spuuglelijke collectie'.. :') Wishful thinking! :P

Hier dus ook nog tralies en denk dat ik dat ook maar even zo hou nog. Ze is er vorige maand 1 keer uitgeklommen en zooo hard gevallen dat ze het daarna nooit weer heeft geprobeerd... :x 'Dat is niet de bedoeling mama, dat deed pijn.. ik was uit bed gevallen!' :') Wel enige zelfreflectie al, altijd fijn. :P

rossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 14:05

Wij hebben ook peuterbed. Groter paste nu niet in haar kamertje. Als zolder verbouwt is past daar wel grotet bed in.
Ze heeft idd ook nog rekje tegen klimmen of eruit vallen. Klimt tot nu toe er nog niet uit.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 14:10

Die van ons heeft thuis al tijden een 120x200 cm bed, maar slaapt met 3,5 en maat 98 (104) bij opa & oma nog steeds in een ledikantje van 60x120 terwijl we daar ook al tijden een normaal bed van 90x200 voor hem hebben...maar hij kiest steeds het ledikantje en eerlijk is eerlijk hij slaapt daar beter dan thuis :P

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-18 14:19

Hier ook een eenpersoons Saartje Orum bed. Beste koop ooit tot nu toe. Ze wil dolgraag naar bed :D
Ook andere kinderen die hem zien willen hier heeeel graag logeren :+

Ohhh komt er weer een nieuwe MR collectie...
Ik zit braaf op mijn handen. Heb geluk dat deze wintercollectie qua kleur haar net niet past...

Ga nu maar sinterklaas lijstje maken. Moet ook weer

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 16:49

Vandaag het sinterklaas cadeau tich maar besteld die oudste zo graag wilt nadat ik het zelf gezien heb in de winkel nl de grote brandweerauto van paw patrol. Vond het te duur naar mijn zin maar dreamland gaf korting en aangezien dat het de 1ste keer is dat we dit vieren vond ik dat het wel er af kon.

Verder nog paar dingen gekocht.Broek, trui en t shirt voir jongste en pyama voor oudste die hij zelf heeft mogen kiezen.

Afbeelding
Afbeelding

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 17:13

Lekker geshopt bij C&A gok ik Dromertje? :D en leuk toch je kind iets geven waar hij wsl heel blij mee zal zijn!

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 17:18

Ja, iedere dag vraagt hem eenaar , zelfs met soms een woedeaanval erbij omdat het nog geen sint niklaas is.

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 17:20

Leuke truitjes @dromertje!

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 17:23

Dank u, truitjes zullen wel passen maar broek zal denk ik nog wat groot zijn in de breede maar een 68 is dan weer te kort.

Heb juist gezien dat hij niet veel overschot heeft met zijn hoofdje tot de bovenste rand in de maxi cosy maar hij weegt nog maar 7.5 kg en kan nog niet zitten. En in theorie moet hij kunnen zitren en 9 kg wegen voor in de volgende autostoel te mogen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 18:59

Leuk toch als ze iets echt graag willen! Ik vind die Paw Patrol pyjama best leuk eigenlijk :D Mooie kleur zo en lekker zacht. En de tijgerdingetjes ook leuk, fijne kleur!

Gewoon lekker een achterwaarts vervolgstoeltje dan kan het weinig kwaad om al op te waarderen vanaf een maxi-cosi draagbakjesmodel :)

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 19:22

Ze mogen wel iets uitsteken voordat ze over moeten toch? Leuk geshopt weer :o

Hier even shop verbod haha.