Tinder, wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

suikermeisje

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 22:10

Op q-music hadden ze trouwens tinder op de radio gespeeld. Vanmorgen hadden dus twee personen een date in hun kantine met afbak broodjes enzo. Klonk wel leuk. Meisje had wel een vreselijk accent.
Ben benieuwd of dat iets geworden is.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 22:53

Hoofdmods openen alleen geen topics :D Kan een mod van LZP doen, of gewoon iemand van dit topic :)

Ik heb nu wel leuke gesprekken met iemand, vanmiddag belde hij omdat we allebei onderweg waren. Lijkt wel heel leuk! Hij is wel iets ouder, 43. Maar geen kids, leuke baan, houdt van reizen en rode wijn (whoehoe :D ) en kunnen gezellig kletsen. Binnenkort maar eens een wijntje doen :)

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 11:28

Oh dat wist ik niet Berdien, sorry.

Klinkt goed! Leuk!
Ik heb op het moment helemaal geen leuke gesprekken met potentieel voor een date ofzo...
Misschioen na het sushi eten toch nog maar de stad in voor een exemplaar in het wild! :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 11:45

Ik zou vanavond date hebben maar heb toch t idee dat hij gaat afzeggen. Wacht rustig af :)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 11:49

Dus je verwacht een vrije avond? ;)

Mijn date is gister bij mij geweest, even penne gemaakt en samen geslapen.
Moet er wel weer aan wennen, iemand naast me te slapen :+

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 11:53

Ik heb ook nog geen potentieel. 1 wilde alleen afspreken bij hem thuis en toen ik zei dat ik dat niet deed op eerste dates bleef ie volhouden dat ie niet ergens anders af wilde spreken. Maar hij zei wel dat het niet eerlijk was van mij om het af te schuiven op verkeerde intenties :Y)
De supermarktman vroeg of ik wat wilde doen, maar we kunnen nieteens het gesprek op whatsapp pratende houden :')

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 11:59

Hahha de supermarktman.. Misschien is hij niet zo'n apper? Mijn date ook niet..

Al moet ik zeggen.. ja zo lang een relatie te hebben gehad, dat je alles van elkaar weet etc.. moet dit wel weer ff wennen! Alles is weer nieuw etc.
Wij moeten binnenkort ook maar iets doen, nu alleen nog maar lui in huis geweest

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 12:25

Sure_lee schreef:
Oh dat wist ik niet Berdien, sorry.

Klinkt goed! Leuk!
Ik heb op het moment helemaal geen leuke gesprekken met potentieel voor een date ofzo...
Misschioen na het sushi eten toch nog maar de stad in voor een exemplaar in het wild! :+

Dus jij neemt lasso mee? :+

Hier ook niks hoor. Tinder werkt ook niet mee, en gister ziek op bed gelegen dus niet veel zin in Tinder :P

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 12:29

Gho Yvanka dat klinkt als de match die ik had die ook niet in het openbaar wilde afspreken.... Ik heb de match trouwens verwijderd zonder iets te zeggen.... zooo onaardig van mij

Ja flessuh ik ben een echte cowgirl dus pas maar op! }:0

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 12:30

Als iemand echt niet int openbaar wil afspreken is dat sowieso voor mij een no go :+ wat denken ze wel niet :') van die mannen die hun zin door drukken.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 12:57

Ik had hem helaas al op whatsapp, maar praat nu gewoon niet meer haha. Hij moet mijn principes gewoon respecteren.

En supermarktman.. geen idee, ik zei dan moet je wel wat zeggen. Maar hij heeft verder ook niet gevraagd wanneer ik kan ofzo.
Misschien ben ik gewoon nog niet over mijn date van vorige week heen :')

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 13:37

Hier momenteel nog maar 1 iemand waarmee ik praat en een klik heb. Ik had haar al een paar keer voorbij zien komen in de flirtfunctie van RP waarin ze mij steeds een like gaf maar ik heb het genegeerd maar vorige week stuurde ze een bericht die goed binnen kwam en sindsdien praten we erg veel, soms tot 3 uur in de nacht. Qua uiterlijk gewoon een frisse Friezin met een bos blonde krullen en dat is voor mijn doen echt wel wat anders dan anders. := We hebben nog niet afgesproken maar dat gaat er wel van komen denk ik.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 13:39

Waar val je normaal op Rawr?

Ik viel helemaal niet op kaal.. Maar toch mijn ex ontmoet en daar 4,5j mee samen geweest.
Nu heb ik een date die is wat rossig, total weer anders

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 13:43

Klinkt wel goed Rawr. Tis maar uiterlijk :o
Je bent van de aziatische typjes als ik me goed herinner toch?

Ik ben ook er benieuwd waar ik op uit kom straks... zie wel een trend in mijn likes van mannen met donker en veel haar.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 13:56

Normaal gesproken donkerbruin of zwart haar en niet zo blank als ikzelf ben. Zuid Europees, Zuid Amerikaans of inderdaad iets Aziatisch.

Uiterlijk is inderdaad niet zo belangrijk maar ja als je de mogelijkheid hebt om daarop voor te selecteren dan doe je dat toch automatisch. Een bokker zei vele jaren geleden tegen mij "Uiterlijk brengt je bij elkaar en innerlijk houdt je bij elkaar" en dat is deze tijd van tinder en internetdaten toch wel waar. Daarom is het ook zo leuk dat zij initiatief heeft genomen om echt m'n aandacht te vragen en dat zijn bonuspunten voor haar. :D

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 13:57

Ik heb wel graag wat haar.... of kaal met een goede uitstraling
Maar daar tussenin gaat zeker naar links :=
Blond of donker maakt op zich niet uit al is bij mij donker ook wel duidelijk meer aanwezig haha

Heb er 1 op whatsapp en ook met hem gedate maar het loopt wat terug merk ik.
Op tinder nog 2 gegadigden maar die wacht ik nog eventjes af....

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 14:16

Pff volgendsmij ben ik erg kieskeurig, gisteravond en vandaag weer wat zitten tinderen, maar heb er nou 2/3 geliked misschien :') en nu is alles weer op vandaag.
Vind toch wel veel vreemde figuren op tinder zitte hoor :+

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 14:47

Ik heb ook steeds mijn mannen op :+ Merk ook dat ik minder matches heb nu ik de leeftijd omhoog geschroeft heb.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 14:54

Ik like er best op los.. echt als ik binnen 3 seconden er wat leuks in zie geef ik een like. Of iemand echt leuk is merk je toch pas in gesprekken of bij een ontmoeting.

En geen idee wat mijn type is (ondanks wat een bepaald topic zegt).
Heb wel zwak voor blond, maar ja dat zegt natuurlijk niet dat je nergens anders op valt :P

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 09:13

Flessuh schreef:
Ik like er best op los.. echt als ik binnen 3 seconden er wat leuks in zie geef ik een like. Of iemand echt leuk is merk je toch pas in gesprekken of bij een ontmoeting.

En geen idee wat mijn type is (ondanks wat een bepaald topic zegt).
Heb wel zwak voor blond, maar ja dat zegt natuurlijk niet dat je nergens anders op valt :P

Wat jij zegt of iemand echt leuk is merk je inderdaad pas in het echt of in de gesprekken.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 09:43

Nou mijn date van gisteren ging idd niet door, hij moest werken onverwachts. Nu heeft die idd wel een baan waarmee dat voor kan komend. Zie wel of er nog een date komt of niet :)

Wel weer 2 leuke gesprekken op tinder :D

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 14:48

Haha, gaat lekker door hier in de tinderhoek, over de 500 pagina's al ook, is er nog geen nieuw topic? Ik ben het een beetje beu allemaal, heb nog wel wat dates gepland staan, waarvan eentje om te dumpen, die irriteert me alleen nog maar, maar vind het zo banketstaaf om het niet even netjes face to face te doen. En wie weet is ie met de 2e date wel leuk, 1e date was geen ramp, maar hij is gewoon nogal saai. Heb hem aangesproken op wat dingen die me dwars zaten, kwam ik eigenlijk pas de volgende dag achter, toen werd ie boos waarom ik dan gezegd had dat ik nog wel een keer wilde afspreken, euhm, omdat ik het een aardige jongen vond en op dat moment nog niet helemaal doorhad dat me iets dwars zat :'). Dus ik wilde hem een 2e kans geven, maar afgelopen weken gewoon te druk gehad.
Verder weer contact gehad met andere tinderdate, leuke gozer, heeft humor, maar engelsman die onregelmatig in NL werkt en binnenkort naar frankrijk moet voor werk, dus dat is weer lastig.

Ik heb niet echt een heel standaard type, maar ik hou wel van harig :'), goeie baard, donker haar, beetje grote kerels. Zul je zien dat ik het aanleg met een kaal haarloos schrieltje (wat ook wel voorgekomen is trouwens, maarja, die heeft nu zijn grote liefde ontmoet...

Hebben jullie dat ook trouwens? dat ze na jou hun partner vinden? Ik heb het ook echt al zo vaak gehad dat ik erover twijfel om mijn profiel aan te passen en erop te zetten: Op zoek naar de ware? Date mij, binnen een maand vind je de liefde van je leven :')

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 14:54

hyppolyte schreef:
Ik heb het ook echt al zo vaak gehad dat ik erover twijfel om mijn profiel aan te passen en erop te zetten: Op zoek naar de ware? Date mij, binnen een maand vind je de liefde van je leven :')

Dit :)) Herkenbaarheid ten top _O-

(ergens is het helemaal niet grappig en ronduit poedersuiker. Maar hey....)

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 14:54

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 14:55

ja echt he! gelukkig, ligt het toch niet aan mij :')