Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steeph schreef:De banketstaaf aan mijn kassa. Jesus Christus. Stennis schoppen omdat ik geen 1 en 2 centjes mag aannemen. Leidinggevende er bij. Zegt preciea het zefde.
Vent pakt zn producten en naait hem er uit...![]()
SavannahNx schreef:Dat ik bij een vriendin heb geslapen om vandaag naar het strand te gaan, ze vanochtend suuuuper chagerijnig wakker werd het opeens te ver reizen vond en te duur om er te komen. Nu wilde ik alleen gaan, maar ben nu toch thuis geëindigd en ik ben zo zo boos. Mn hele vrije dag naar de maan. En nu aankomen met sorry appjes maar wel wat leuks gaan doen met een andere vriendin nu. DIKKE DOEI. sta op ontploffen
JCDJK schreef:SavannahNx schreef:Dat ik bij een vriendin heb geslapen om vandaag naar het strand te gaan, ze vanochtend suuuuper chagerijnig wakker werd het opeens te ver reizen vond en te duur om er te komen. Nu wilde ik alleen gaan, maar ben nu toch thuis geëindigd en ik ben zo zo boos. Mn hele vrije dag naar de maan. En nu aankomen met sorry appjes maar wel wat leuks gaan doen met een andere vriendin nu. DIKKE DOEI. sta op ontploffen
Nou lekker dannog met dr gepraat?