Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordjes schreef:Verjaardag bij schoonouders, schoonvader was jarig gisteren. Nooit maar dan ook nooit vragen ze hoe het gaat met mij. Volgens mijn man niet waar en ik zeur alleen maar. (vind de verjaardagen aan de kant van schoonfamilie ook echt verschrikkelijk)
Gisteren echt geprobeerd om een kletspraatje te doen met m'n schoonmoeder, verteld dat ik iets nieuws heb maar zeggen oh wat leuk voor je, nee niks nada noppes.
Gaat altijd en alleen maar over het werk van mijn man en alles daar omheen.
Rennie89 schreef:Kom er nu achter dat de Apk eisen voor diesels dit jaar veranderd zijn waardoor de iets oudere diesels (mijne 13 jaar) bijna onmogelijk nog door de keuring kunnen komen icm uitstoot… echt belachelijk…. Ik heb al genoeg uit moeten geven aan mijn auto de afgelopen 1,5 jaar om bij wijze een nieuwe auto te kunnen halen en dan ook nog dit pfff…
lenaa_tje schreef:Rennie89 schreef:Kom er nu achter dat de Apk eisen voor diesels dit jaar veranderd zijn waardoor de iets oudere diesels (mijne 13 jaar) bijna onmogelijk nog door de keuring kunnen komen icm uitstoot… echt belachelijk…. Ik heb al genoeg uit moeten geven aan mijn auto de afgelopen 1,5 jaar om bij wijze een nieuwe auto te kunnen halen en dan ook nog dit pfff…
Die van mij is 15 jaar oud en kwam er makkelijk door. Dus misschien heb jij ook geluk.