Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marigold schreef:Ik vraag me af waarom het de gewoonte is in een huis, van de kamers, gang en wc de muren wel te verven/bekleden, maar het plafond niet, die blijft eigenlijk nagenoeg altijd wit gesaust en that’s dan it.
Daardoor heb je dan een ingerichte kamer, tot je naar boven kijkt, dan zie je gelijk dat het eigenlijk maar een kubusvorm is van 4x4 ofzo.
brennie85 schreef:Wij hebben ook het plafond mee geschilderd! Geeft een fijne warme sfeer. En het is een slaapkamer dus zo donker mogelijk. [ Afbeelding ]
brennie85 schreef:Wij hebben ook het plafond mee geschilderd! Geeft een fijne warme sfeer. En het is een slaapkamer dus zo donker mogelijk. [ Afbeelding ]
_San87_ schreef:brennie85 schreef:Wij hebben ook het plafond mee geschilderd! Geeft een fijne warme sfeer. En het is een slaapkamer dus zo donker mogelijk. [ Afbeelding ]
Prachtig. Sowieso in de slaapkamer, heerlijk knus.
fleurtjeuh schreef:Heeft cowboy magic geen detangler spray meer?
Of heet dat tegenwoordig body shine?
En is dat ok voor katten?
Marigold schreef:fleurtjeuh schreef:Heeft cowboy magic geen detangler spray meer?
Of heet dat tegenwoordig body shine?
En is dat ok voor katten?
Nou.. als dat de spray is waarvan de vacht heel erg glad wordt dan zou ik dat niet op de vacht van een kat gebruiken. Glijdt zo’n beestje de hele tijd van de bankleuning (of waar hij ook maar slaapt) af.