Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 18:04

Telpeva schreef:
theadora99 schreef:
Ik ben moe, mijn nek zit vast, ik heb hoofdpijn, ik ben de halve dag in de weer geweest, eigenlijk wil ik op dit moment gewoon slapen.
En ik wacht op een bestelling, zondag gedaan en het moet uit Duitsland komen dus ik weet dat het wel even kan duren maar ik ben verwend met bol.com waarbij het er altijd binnen 2 dagen is :(

Mijn pakket bij een dierenwinkel webshop welke ik niet afgelopen weekend maar het weekend daarvoor heb besteld is ook nog steeds niet binnen, het is nog niet eens door postnl opgehaald bij de webshop :o
Gisteren heb ik ook weer een bestelling gedaan, dit keer bij decathlon en zij gaven aan dat ik het waarschijnlijk pas rond 4 januari kan verwachten. Ben benieuwd of ze die datum gaan halen :D :+

Ja ik heb het ook helemaal niet nodig ofzo, het is een houten knikkerbaan :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 18:09

Dat klinkt anders wel behoorlijk cute :D ik wacht op een mini tentje voor mijn knaagdiertjes, dat heeft denk ik zo'n zelfde haast :)) luxeprobleem haha.
Gelukkig vermaken mijn knagers zich ook net zo goed met een rol toilerpapier en lege eierdozen, maar ik vind het gewoon leuk om spulletjes voor ze te kopen _O- ik wil het hebben en ik wil het nu!

MyWishMax

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 18:19

Zou vandaag post krijgen. Redelijk belangrijk en eigenlijk klopt het hier altijd dat de post die in de app staat ook echt die dag komt. Elke dag dezelfde tijd, want klein dorp. Maar helemaal geen post of zelfs geen postbode gezien. En ik maak mijn brievenbus altijd dicht met oud en nieuw vanwege debielen hier die ik niet vertrouw...

Nu maar hopen dat het morgen komt en dat er niets aan de hand is met postbode?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 18:29

MyWishMax schreef:
Zou vandaag post krijgen. Redelijk belangrijk en eigenlijk klopt het hier altijd dat de post die in de app staat ook echt die dag komt. Elke dag dezelfde tijd, want klein dorp. Maar helemaal geen post of zelfs geen postbode gezien. En ik maak mijn brievenbus altijd dicht met oud en nieuw vanwege debielen hier die ik niet vertrouw...

Nu maar hopen dat het morgen komt en dat er niets aan de hand is met postbode?

Misschien door de drukte toch wat vertraagd?

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 18:35

Telpeva schreef:
Dat klinkt anders wel behoorlijk cute :D ik wacht op een mini tentje voor mijn knaagdiertjes, dat heeft denk ik zo'n zelfde haast :)) luxeprobleem haha.
Gelukkig vermaken mijn knagers zich ook net zo goed met een rol toilerpapier en lege eierdozen, maar ik vind het gewoon leuk om spulletjes voor ze te kopen _O- ik wil het hebben en ik wil het nu!

Ja precies dat, eerste wereld problematiek enzo haha.
Echt super leuk, dat houten spul, heb al een (werkende!) uilenklok gemaakt (met 100en kleine houten dingetjes die in elkaar moeten).

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 18:37

San: Ja, als de postbode wel langs was gekomen had dat gekund, nog nooit gebeurd hier met post, maar had gekund. Nu is er niemand door de straat geweest, vandaar dat ik hoop dat er niks aan de hand is.

En gewoon balen dat ik het nu nog nier dicht kan maken := moet morgen nog even weg en hond moet dan alleen thuis blijven. Buiten durf ik al jaren niet meer de weken voor oud en nieuw nadat er aantal keer vuurwerk in de tuin en poort gegooid is, dus zou het fijner vinden als ik hem nu al dicht had kunnen maken

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 18:38

MyWishMax schreef:
San: Ja, als de postbode wel langs was gekomen had dat gekund, nog nooit gebeurd hier met post, maar had gekund. Nu is er niemand door de straat geweest, vandaar dat ik hoop dat er niks aan de hand is.

En gewoon balen dat ik het nu nog nier dicht kan maken := moet morgen nog even weg en hond moet dan alleen thuis blijven. Buiten durf ik al jaren niet meer de weken voor oud en nieuw nadat er aantal keer vuurwerk in de tuin en poort gegooid is, dus zou het fijner vinden als ik hem nu al dicht had kunnen maken

Oh, ik snap t. Vervelend... Kun je een briefje aan de deur hangen of je post bij de buren door de bus gaat? Zodat je alvast de brievenbus dicht kunt maken.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 18:46

Ineke2 schreef:
Je hebt nu 3 lichtblauw met wit gevlekte theedoeken :')
O en je broek is te klein

Ik ben zo ontzettend blij nu, dat mijn man echt een stuk kleiner is dan ik :') _/-\o_ :j

Jij mag niet meer raden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 18:53

Ik heb vakantie, minimaal 12 uur per nacht geslapen. Hele dagen misselijk, voel me moe steeds buikpijn. Ben er klaar mee. Enige wat ik doe is naar m'n paard en tv kijken.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 19:11

Ik voel me echt niet lekker meer, mijn bovendruk was eerst ook te hoog.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 19:23

Wandelen met iemand in een stukje natuur langs het water. Aan de overkant van het water waren jongens met carbid en vuurwerk aan het schieten. Ook vuurwerk wat toch best dichtbij onze wal-kant in het water terecht kwam.

Wij moesten langs het water blijven lopen (rechts was water, links een gladde steile modderige wand) en we konden maar 1 kant op. Want het pad bleek doodlopend te zijn. Dus dat was even spannend.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 19:38

Dat ik me nu pas realiseer dat de vermiste kat morgenavond buiten is tijdens al het vuurwerk.. ;(
Hoop zo dat hij ergens is aan gewandeld en ze morgen laten checken op chip en ik een telefoontje krijg.. maar ben er bang voor. Weg kwijt? Kan eigenlijk niet want het is hier vooral weiland. Ergens opgesloten? Beest miauwt als een gek. Aangereden ook niet, heb de sloten al gecheckt := Hoop zo dat hij niet ergens in vast zit en gewond is..

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 19:42

Nyaleti schreef:
Dat ik me nu pas realiseer dat de vermiste kat morgenavond buiten is tijdens al het vuurwerk.. ;(
Hoop zo dat hij ergens is aan gewandeld en ze morgen laten checken op chip en ik een telefoontje krijg.. maar ben er bang voor. Weg kwijt? Kan eigenlijk niet want het is hier vooral weiland. Ergens opgesloten? Beest miauwt als een gek. Aangereden ook niet, heb de sloten al gecheckt := Hoop zo dat hij niet ergens in vast zit en gewond is..

Welke omgeving woon je?

Marizi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 19:47

nicole_floor schreef:
Marizi schreef:
Dat begrijp ik indd. Heb de vorige keer al zoveel tijd nodig gehad voordat ik durfde.. en nu is het net 3 maand geleden dat ik de tweede heb gehad en dan alweeeer heen. En is dat echt vertrouwd? Waarom moest er eerder minimaal een half jaar tussen zitten en kan dat nu ineens met de helft worden ingekort? Zou dat op geen enkele wijze gezondheidsnadelen kunnen opleveren? Ik weet het niet %)

Ik ga ook wachten tot een half jaar. Ik heb mijn 2de pas in augustus gehaald, dus ik ga de booster ook pas in februari/maart halen.

Ik denk dat ik daar ook voor ga indd, dan is het ook weer rustiger denk ik. Vriendin van me was met haar zusje meegeweest. Ze heeft 1.5 uur in de auto op haar gewacht, zo druk was het :\

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 19:54

SAN mijn moeder had een heerlijk donzen dekbed van Leen Bakker en wijzelf hebben ze van Ikea!
Staat ook de levels van warmte bij.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 20:00

chanicha schreef:
SAN mijn moeder had een heerlijk donzen dekbed van Leen Bakker en wijzelf hebben ze van Ikea!

Echte dons, klinkt lekker. Is dat ook hypoallergeen?

Ik snap de warmtelevels op Bol.com niet. Level 1 is normaliter het warmste, en level 4 een zomerdekbed, maar bij hen is een dekbed van 650 gram level 4 :=.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 20:17

Ik snap het ook niet maar bij Ikea heb je warm en extra warm :o?

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 20:36

xPabloBokt schreef:
Captain schreef:
Wezen wandelen met m'n paard, twee keer bijna aangereden door idioten die ergens te laat waren voor een afspraak ofzo. Want een stelletje klerelijers.. echt waar, heb de eerste auto nog kunnen raken met de zweep maar de tweede reed zo hard op een smal weggetje dat ik daar geen tijd voor had. Volgende keer notitieboekje mee voor kentekens.

GoPro op zetten, heb je meteen bewijs :D

Dit! En als je raak gereden word altijd verzekering werk er van maken, ookal lijken jij en je paard niks te hebben. Zelf vorig jaar april het niet gedaan en ontzettend veel kosten van gehad. Paard leek niks te hebben uiteindelijk ging ze raar gedrag vertonen en werd heel agressief, door de molen gehaald maar niet zo snel aan de aanrijding gedacht. Uiteindelijk bleek het SI gewricht kapot te zijn. Ze is van achteren aangereden doordat ze tussen een aanhanger en auto in zat, de bestuurder reed zo hard dat die niet kon stoppen. Mijn paard is er nu niet meer omdat ze zo veel ongemak had van haar SI

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 20:42

Dat het morgen alweer oudejaarsavond is, best eng dat het zo ontzettend snel is gegaan. 2021 ging intens snel, met veel up en downs. Maar ik ben er nog, gelukkig <3
Dus eventjes voor iedereen hier:
Echt alvast een super 2022 gewenst. Hopelijk krijgen jullie het geluk en liefde die jullie dubbeldik verdienen!!
Ik wil jullie nogmaals bedanken voor alle reacties en steun die ik heb binnengekregen. Misschien wel een van de redenen dat ik het zo ver heb kunnen halen.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 20:44

_San87_ schreef:
chanicha schreef:

Echte dons, klinkt lekker. Is dat ook hypoallergeen?

Ik snap de warmtelevels op Bol.com niet. Level 1 is normaliter het warmste, en level 4 een zomerdekbed, maar bij hen is een dekbed van 650 gram level 4 :=.

Dons is idd echt het fijnste. Er zit alleen weer een verschil tussen ganzen en eendendons. Het past zich aan aan je eigen lichaamswarmte waardoor het voor grotere temperatuurs verschillen goed werkt. Het is wel duurder en afhankelijk van hoe het geproduceerd wordt; nog duurder. Maar wel een goede investering; ik heb er nog steeds een liggen uit mijn kindertijd :D

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 20:44

Stom vuurwerk in handen van stomme hersenloze mensen.

Ik las dit bericht.
https://www.gld.nl/nieuws/7511295/eigen ... schandalig

Waarom bedenkt iemand dat het een leuk idee is om een kippenhok op te blazen

En de klappen die je soms hoort. Politie met extra persoonsbescherming. Gepantserde brandweer autos en hulpverleners die zich klaar maken voor oorlog.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 21:02

Ik was vandaag constant mijn beugels kwijt in galop. Echt. Hoe kreeg ik dat vroeger voor elkaar? Beugels gewoon onder mijn voet houden...

Als kind ook veel zonder beugels en zonder zadel gereden. Gelukkig heb ik dat niet verleert. Dus ik blijf wel zitten _O-

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 21:03

Ja er was toch een vuurwerkverbod??

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 21:08

Ik ben echt te aardig voor mensen.

Ik hoop dat ik in 2022 wat meer voor mezelf op kom.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 21:37

poes schreef:
Iejoorr schreef:
|o Op 13 december een bestelling gedaan bij een webwinkel. Sindsdien zijn er via trustpilot onmogelijk veel slechte reviews geplaatst over dat er niet geleverd wordt of dat niet de juiste producten worden geleverd. Contact krijgen met de webwinkel lijkt bijna onmogelijk en ik ben vrees ik veel geld kwijt |(

Waarmee heb je betaald?

Froukje: wij eten gewoon apart zeker als er zoveel tijd tussen zit.

Met iDeal, dus ik kan helemaal niks -O- Ik blijf maar hopen dat het toch ooit nog gaat komen, het was alleen een kerstcadeautje dus beetje banketstaaf voor de ontvanger :(