Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blussem schreef:Ik hoorde net op de radio dat jongeren massaal aan het stappen zijn avonds?
Hoe kan dit, ik dacht juist dat feestje en festivallen helemaal niet mogen. Hoe kan het zijn dat dit dan wel kan? Echt bizar. Niks geleerd van het carnaval?
MoniqueT schreef:Ik lees net dat in Spanje weer 50 bootvluchtelingen uit een sporthal zijn gevlucht waar ze in quarantaine zijn geplaatst. In onze regio vliegen de corona-cijfers omhoog, met name door grote groepen Zuid-Amerikanen die zich nergens aan houden en bij elkaar blijven komen én doordat er honderden (soms wel 500 per dag) Algerijnen met bootjes aan de kust komen. Ze weten gewoon dat ze in niet opgesloten mogen worden, wettelijk, maar wel in quarantaine geplaatst worden. Zal ze een zorg zijn, als ze het land maar in kunnen.
Ik ben altijd van mening geweest dat je vluchtelingen moet helpen, maar Algerije is veilig verklaard. Ze worden gewoon geronseld voor allerlei illegale arbeid in Spanje. En zeker nu met corona is het een drama, want er worden heel veel besmettingen vastgesteld bij degenen die aan land komen.
purny schreef:Blussem schreef:Ik hoorde net op de radio dat jongeren massaal aan het stappen zijn avonds?
Hoe kan dit, ik dacht juist dat feestje en festivallen helemaal niet mogen. Hoe kan het zijn dat dit dan wel kan? Echt bizar. Niks geleerd van het carnaval?
Feestjes en festivallen zijn wat anders dan gewoon de kroeg in. En aangezien er in het verleden vast een hoop gezopen en gesnoven kan zijn zijn er een stuk of miljoenen hersencellen verloren gegaan
Muze schreef:Generatie “ ik luister niet naar nee”...
lenaa_tje schreef:Maar om nu alleen de fout bij de werknemer te leggen terwijl je helemaal geen weet van de gehele situatie hebt is ook zo wat.
sureido schreef:Misschien is dat ook wel de reden waarom iemand niet snel ziek durfde te melden.
sureido schreef:Ik werk in een broodjeszaak en ik zou het al spannend vinden om me ziek te melden om een verkoudheid omdat wij een super klein team hebben en niet zomaar vervanging.