Maar het is wel echt een gave outfit! Die broek is wel echt heel tof. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar het is wel echt een gave outfit! Die broek is wel echt heel tof.
Geweldig! De flamingo met dat spijkerjasje vind ik erg geslaagd

Moet de hele dag productie draaien in EKKO in Utrecht dus laagjes leek me wel geschikt.
Sheehan schreef:Ik heb vandaag iets (voor mijn doen) heeel anders aan dan normaal. Weet nog niet wat ik er van vind. Trui over mn jurk aan gedaanMoet de hele dag productie draaien in EKKO in Utrecht dus laagjes leek me wel geschikt.
[ Afbeelding ]
Anoniem schreef:Sheehan schreef:Ik heb vandaag iets (voor mijn doen) heeel anders aan dan normaal. Weet nog niet wat ik er van vind. Trui over mn jurk aan gedaanMoet de hele dag productie draaien in EKKO in Utrecht dus laagjes leek me wel geschikt.
[ Afbeelding ]
Dit vind ik je nou echt leuk staan, maar het is wel een beetje aan de brave/zoete kant voor jouw stijl voor zover ik die hier voorbij zie komen.

Heb wel een leren jas en sneakers aan om het wat meer "mij" te maken. Mouwen van de trui opgestroopt zodat je mn tattoo's kan zien en ik heb ook tattoo's op mn benen die je ziet door mijn panty. Dat maakt het allemaal wel wat stoerder haha