Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Appeltje00 schreef:Heeft iemand ervaring met de webshop Buissonniere? Ik zag super leuke dingen op hun website. Even een paar plaatjes plakken.
Of wellicht heeft iemand tips voor een Nederlandse webshop met soortgelijke kleding (en prijzen, haha).
veerledec schreef:Appeltje00 schreef:Heeft iemand ervaring met de webshop Buissonniere? Ik zag super leuke dingen op hun website. Even een paar plaatjes plakken.
Of wellicht heeft iemand tips voor een Nederlandse webshop met soortgelijke kleding (en prijzen, haha).
Leuk! Maar dit zit toch gewoon in België? Kan je daar niet bestellen dan? Ik heb al een paar keer besteld bij https://www.t-a-o.com/, wel flink wat items tegelijk ivm verzendkosten, maar gaat prima.
_lautje_ schreef:Kristal: Julia is rond haar tweede verjaardag overgegaan. Ik dacht ook dat wordt nog een avontuur met blijven liggen en alles. Maar ging gelijk super. Ze mocht zelf kiezen waar ze wilde slapen de eerste week. Nachten ging gelijk goed. Maar overdag was even een dingetje. Kroop ze er uit en dan gillen. Dus weer keer in dr ledikant gelegd en was toen na 2x over.
Wel 2x gehad dat ze niet wilde slapen en eruit kroop. Gewoon telkens teruggelegd en uir bezig geweest, maar was toen ook klaar.
Hoor van veel mensen dat kinderen juist veel beter slapen in groot bed.