Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Appeltje00

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 20:02

Karin: wat een mooie foto zeg! Ook ontzettend leuke kleertjes.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 20:13

Wat een snoepige foto Karin!

Ik vind de bovenste trui ook erg leuk, Appeltje, ik heb alleen geen ervaring met die webshop en ken ook niks soortgelijks..

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 20:30

Helemaal mijn smaak appeltje!!
Karin wat staat ze er leuk op!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 20:33

<3

rossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 20:45

<3 Prachtige schoolfoto

Hele leuke setjes die jongenskleren. Verder ook geen ervaring met die site.

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 22:20

Thanks allen :D
Ben er zelf ook helemaal verliefd op <3

Trouwens vrij simpele outfit met shirt van C&A en broek van hema :D

Henkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 22:32

Kei leuk Michelle!
Mooie schoolfoto Karin!

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 23:09

Appeltje00 schreef:
Heeft iemand ervaring met de webshop Buissonniere? Ik zag super leuke dingen op hun website. Even een paar plaatjes plakken.
Of wellicht heeft iemand tips voor een Nederlandse webshop met soortgelijke kleding (en prijzen, haha).

Leuk! Maar dit zit toch gewoon in België? Kan je daar niet bestellen dan? Ik heb al een paar keer besteld bij https://www.t-a-o.com/, wel flink wat items tegelijk ivm verzendkosten, maar gaat prima.

EmoeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 23:44

Pff dl slaapt eindelijk. Helemaal oververmoeid. Dat stomme uur verzetten. _-:(

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 08:26

Vervelend Emoe!
Hier hebben we daar gelukkig niet zo'n last van. Ik begon toen ze kleiner was al een paar dagen eerder te schuiven.
Nu heb ik haar later naar bed gedaan zaterdagavond een dat pakte verder goed uit.

Van mij mag dat uur wel afgeschaft hoor!

Ik zie weer hele leuke kleding overal en fijne winterjassen!

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 08:59

veerledec schreef:
Appeltje00 schreef:
Heeft iemand ervaring met de webshop Buissonniere? Ik zag super leuke dingen op hun website. Even een paar plaatjes plakken.
Of wellicht heeft iemand tips voor een Nederlandse webshop met soortgelijke kleding (en prijzen, haha).

Leuk! Maar dit zit toch gewoon in België? Kan je daar niet bestellen dan? Ik heb al een paar keer besteld bij https://www.t-a-o.com/, wel flink wat items tegelijk ivm verzendkosten, maar gaat prima.

Klopt inderdaad! Alleen wilde ik even kijken of er ervaringen zijn voor ik bestel. De verzendkosten en retourkosten zijn voor eigen rekening.

EmoeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 09:08

Pff dl heeft 6 uurtjes geslapen vannacht in tegenstelling tot anders 12 uur.

Ik heb gisteravond een leuke bestelling gedaan van state of Art via Vente voor m'n broertjes! (Van 12 en 14) ben benieuwd naar de kwaliteit!

En verder moet ik echt op m'n handen gaan zitten nu, ze hebben weer zulke leuke schoentjes en slofjes op Vente!

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 09:31

Wat vervelend emoe dat ze er zo’n last van heeft.

Hier schuiven we heel langzaam op, ze zijn nu dus relatief vroeg wakker maar slapen even lang. Alleen gup heeft sinds het verzetten van de klok geen middagslaap gedaan... ligt gewoon 2 uur lang liedjes te zingen in bed.

Komt leuk speelgoed aan op Vente de komende tijd zag ik.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 09:32

Hier dezelfde tijden aangehouden gewoon en dat werkt prima. Alleen de middagslaap lijkt wat aan de korte kant.

Bontfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 09:37

Michelle: Al een keuze kunnen maken betreffende het jasje? Mooi winters setje in een mooie kleur heeft ze aan
Appeltje: Leuke jongenskleding heeft die site. Tijdloos.
Karin: Wat een leuke schoolfoto. Hoe oud is je dochter?

Hier ook weer wat meegenomen voor dochter uit de stad:

Afbeelding

Afbeelding

Heb ook nog in handen gestaan met wijnrood fijn gebreid vestje. Was ook zo mooi! Maar kan ook niet alles meenemen wat ik leuk vind...
Manlief kwam zaterdag ook nog thuis met een hele foute mini mouse badjas. Wijs dat ze er mee is! Loopt ze het liefste de hele dag in rond :')

Bontfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 09:40

Ben trouwens ook nog bezig met een nieuw jurkje van onderstaande stof. Benieuwd hoe het eindresultaat wordt.

Afbeelding

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 09:53

Oh dat koalastofje is leuk zeg! <3
Ik vind alle najaars/winterkleding en outfitjes weer zo leuk! Veel meer keuze en mogelijkheden!

Die schoolfoto is lief zeg, wat heb je dan opeens een 'groot' kind als ze zo op de foto gaan!

En hier geen last van de wintertijd... de nachten zijn sowieso vrij matig af en toe. :')

Ik heb gisteren dit broekje besteld!

Afbeelding

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-18 10:02

Wat een groot kind zo Karin!!

Lief stofje dat koala patroon :)
En mooi groen vestje is dat. Mooie zachte kleur groen.

Vente heeft vaak leuk spul. Probeer echt te beperken bij de bijzondere koopjes daar :$
Vorig jaar jaar hadden ze rond het najaar/winter een hele flinke the animals observatory verkoop. Daar hoop ik nu tpch ook wel weer op.

Slapen gaat hier geweldig met overgang naar wintertijd. Had dr zondag maar half uur laten slapen tussen de middag. Ging om 19:00 naar bed en heb dr kwart over 8 maar wakker gemaakt. Vanmorgen was het weer 8uur. Dus die zit heerlijk in het nieuwe ritme.
Maar die slaapt met dr nieuwe bed hoe dan ook 10 slagen beter. In dr ledikant was het altijd half 6/6uur en in nieuwe bed zo 1 of 2 uur langer. Ze is ook veel minder sikkeneurig en peuterpuberig :Y)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 10:08

Dat groene vestje heb ik ook voor mupje :) zo fijn en lekker warm :) en past bij heel veel outfits :D

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 10:11

@lautje, onze kindjes zijn ongeveer even oud geloof ik, wanneer ben je naar een groot bed overgegaan? Ik zie die van ons daar nog niet blijven liggen.. :') Ik heb het bed andersom neergezet gisteren en een slaapzak onder de deken aangedaan en ze sliep super.. de 2 nachten daarvoor echt RUK. :x

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 10:12

@bontfire, heb de metallic jas gekocht, die met printje krijg ik geen reactie meer op if de koop nou doorgegaan was dus zal verkocht zijn. Het bontjasje ben ik mee bezig. Maar diegene wil er 30,- voor hebben, wel incl vz. Maar jasje is van collectie 2016-2017 kwam ik achter en vind dat best nog een bedrag...

Wat een leuke spulletjes! Vestje heb ik ook, andere kleur, dat wel, maar heel fijn. En wat een leuk stofje zeg, ben erg benieuwd naar het resultaat.

@kh wat een leuk broekje!

@laura, hier ook veel vente. Veel mexx, imps en nu ook eea Vingino. En tussendoor eea. Zelf ugg sloffen gekocht, ruud bestelt zijn ondergoed, sokken, truien, overhemden, jassen daar. Eigenlijk dus zijn hele garderobe hahaha

Slapen gaat hier gelukkig goed. Ze is is gewoon om 8.00/8.30 wakker. Prima tijd.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 10:15

Super leuke foto Karin!
Leuke broek KH.

Die ene shop ken ik ook niet.

Hier geen last van de wintertijd. B Had er de vorige keren ook geen last van.

Alleen gistermiddag was 't slaapje lastig

Maar dat is wel vaker. En dan kan hij de dag erop vaak ineens nog 2 slaapjes willen doen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-18 10:27

Kristal: Julia is rond haar tweede verjaardag overgegaan. Ik dacht ook dat wordt nog een avontuur met blijven liggen en alles. Maar ging gelijk super. Ze mocht zelf kiezen waar ze wilde slapen de eerste week. Nachten ging gelijk goed. Maar overdag was even een dingetje. Kroop ze er uit en dan gillen. Dus weer keer in dr ledikant gelegd en was toen na 2x over.
Wel 2x gehad dat ze niet wilde slapen en eruit kroop. Gewoon telkens teruggelegd en uir bezig geweest, maar was toen ook klaar.
Hoor van veel mensen dat kinderen juist veel beter slapen in groot bed.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 10:30

Gup zijn kamer is inmiddels leeg :+ die sleepte alles zijn bed in :+
Hij heeft geregeld een feestje boven of koekeloerd uit het raam naar buiten. Maar hij komt (en kan) zijn kamer niet uit en slaapt meestal gewoon ook nog een tijdje
Hij slaapt in een slaapzak onder een deken ivm zijn escapades. Hij is met 3 over gegaan ofzo :) hoefde zijn ledikant niet uit toen zijn zus kwam

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 10:39

_lautje_ schreef:
Kristal: Julia is rond haar tweede verjaardag overgegaan. Ik dacht ook dat wordt nog een avontuur met blijven liggen en alles. Maar ging gelijk super. Ze mocht zelf kiezen waar ze wilde slapen de eerste week. Nachten ging gelijk goed. Maar overdag was even een dingetje. Kroop ze er uit en dan gillen. Dus weer keer in dr ledikant gelegd en was toen na 2x over.
Wel 2x gehad dat ze niet wilde slapen en eruit kroop. Gewoon telkens teruggelegd en uir bezig geweest, maar was toen ook klaar.
Hoor van veel mensen dat kinderen juist veel beter slapen in groot bed.

Ja dat hoor ik ook wel vaak.. kleine K is zoooo hardnekkig en dwingend en een volhouder dat ik het mooi nog even uitstel.. :') We gaan zo een giga verbouwing in en als dat in het voorjaar klaar is dan gaan we een 'grotemeidenbed' uitzoeken. (zo noemt ze het zelf)