Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jet schreef:Dat doe je terug naar de apotheek inderdaad. Die voeren het dan op de juiste manier af. Dat geld trouwens voor alle medicijnen waar je iets van over hebt.
Kon de persoon niet tegen deze AB, want normaal gesproken moet je een AB-kuur altijd volledig afmaken ook als de klachten al over zijn?
Jet schreef:Heftig joh! Nee, ik kan me niet helemaal voorstellen dat AB dan zou helpen. Tenzij je er een bacteriële infectie bij opgelopen zou hebben. Sterkte ermee hoor!
MarcoBorsato schreef:Ik vind het echt vreselijk naar voor je maar toch moet ik er een beetje om giechelen, hoe krijg je het voor elkaar! Overigens op het werk van mijn man ook volwassen mannen met Pfeiffer. Heb je gedate in IJmuiden?
Jet schreef:Stomme vraag misschien hoor, maar dat vraag ik me nu af![]()
: Heb je er als "oudere" persoon meer last van als wanneer je het als jongere oploopt, net als met mazelen etc.?
Nooit geweten dat AB dan ook niet werkt als je wel een B.I. erbij hebt.
Jet schreef:Stomme vraag misschien hoor, maar dat vraag ik me nu af![]()
: Heb je er als "oudere" persoon meer last van als wanneer je het als jongere oploopt, net als met mazelen etc.?
Nooit geweten dat AB dan ook niet werkt als je wel een B.I. erbij hebt.
Jet schreef:Dat doe je terug naar de apotheek inderdaad. Die voeren het dan op de juiste manier af. Dat geld trouwens voor alle medicijnen waar je iets van over hebt.
Kon de persoon niet tegen deze AB, want normaal gesproken moet je een AB-kuur altijd volledig afmaken ook als de klachten al over zijn?
Hilli schreef:Jet schreef:Dat doe je terug naar de apotheek inderdaad. Die voeren het dan op de juiste manier af. Dat geld trouwens voor alle medicijnen waar je iets van over hebt.
Niet waar. De apotheek wil dat spul niet hebben. Naar de milieustraat ermee dus, bij het KCA.
Indy_Mouse_9 schreef:Dat is ook wat het officiële advies is toch, terugbrengen naar de apotheek? Idd om te vernietigen, niet om opnieuw uit te delen ofzo