Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 15:05

daffodil schreef:
Ik dacht ik geef m een kans......dus ik stuur "melk of vlees" krijg ik als antwoord Melk.

Ik moest zo lachen , van mijn stalgenoot moest ik vragen robot, visgraat of swingover...hahahaha maar dat heb ik niet gedaan.

Nee dit is ook zinloos maar soms ga ik uit verveling maar wat vragen zitten stellen.

Moet zeggen dat de vakantie apper dat wel grappig deed. Die vuurde een vrachtlading apps op me af met alleen maar keuzes erin, dan weet je wel echt heel snel heel veel over iemand. Was grappig.
Gewoon wortel of taart, weet je direct genoeg :j

linoleum

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 15:31

Ja sta beetje versteld van m’n beide matches. Beide erg spraakzaam. Als ik berichtje stuur heb ik er zo drie terug. Vertellen over zichzelf, stellen vragen aan mij. Niet vaak zulke fanatieke chatters tegengekomen.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 15:33

Da's schrikken, of niet :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 15:36

Ailill schreef:

Hahaha valt het tenminste niet zo op dat ik altijd bizar veel praat en klets O:)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 15:37

Super leuk toch? :D Ben benieuwd hoe ze in real life bevallen voor je.

Jongens, we hebben een nieuw topic nodig :') Als ik meer tijd had gehad, wilde ik er wel een werkje van maken, maar daar is geen tijd meer voor volgens mij :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 15:43

linoleum schreef:
Ailill schreef:

Hahaha valt het tenminste niet zo op dat ik altijd bizar veel praat en klets O:)
Ik ben op Tinder eigenlijk ook niet zo heel spraakzaam, gaat meestal snel door naar WA, toch handiger.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 15:43

Nayo, niets zeggen, Berdien heeft vast niets door O:)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 15:44

Waarom willen mensen zo snel naar WA, snap het echt niet. Heb daardoor mensen ook wel eens afgewezen omdat ze binnen notime mijn nummer wilde. Zodra ik nee nu nog niet zei, dan hadden we een kansloze discussie :')

Oh we gaan sneaky door? _O-

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 15:46

Nayomie schreef:
Waarom willen mensen zo snel naar WA, snap het echt niet. Heb daardoor mensen ook wel eens afgewezen omdat ze binnen notime mijn nummer wilde. Zodra ik nee nu nog niet zei, dan hadden we een kansloze discussie :')

Ik gaf ook niet iedereen mijn nummer.. Alleen degene waar ik daadwerkelijk mee af wilde spreken en dus al interesse in had. Ik dacht ook altijd rot op als ze direct nummer vroegen. :D

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 16:00

Ik ben er ook niet zo heel moeilijk in, maar geef wel alleen als ik er een goed gevoel bij heb. Soms is dat sneller dan een andere keer. Maar via WhatsApp kan je toch altijd gewoon blokkeren, mocht het toch niets worden.
Vind via WhatsApp veel makkelijker praten.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 16:01

Maar als diegene verkeerde bedoelingen heeft kan die je ook bellen...... etc.... En dat is heel vervelend, heb ik zelf een keer gehad :j
Ik ben dus ook vrij voorzichtig in nummers uitwisselen :D

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 16:06

Bij mij verschilt het ook, ene keer sneller over op whatsapp dan andere keer. Nu nog niet gedaan. Via Tinder alleen is ook wel lekker veilig op een of andere manier.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 16:06

Nayomie schreef:

Ik ben daar niet zo moeilijk in, beetje handig op Google en je hebt hem zo gevonden.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 16:07

Yonker schreef:
Maar als diegene verkeerde bedoelingen heeft kan die je ook bellen...... etc.... En dat is heel vervelend, heb ik zelf een keer gehad :j
Zo'n scheidsrechtersfluitje doet wonderen :j

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 16:10

Dat is altijd nog een idee voor de volgende keer _O-

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 16:15

Werkt super O:)

Of zo'n toeter met metalen bus, heb daar ooit een collega mee laten schrikken. Gast is 2.10 en begon van schrik te janken :P

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 16:21

Yonker schreef:

Meestal heb je door de berichten die hij stuurt, vrij snel door wanneer ie verkeerde bedoelingen heeft :P Dus die filter je er dan uit. En als ie al extreem snel het nummer vraagt of ik het idee heb dat het toch niets is, dan haak ik wel ook af.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 16:23

Zo heeft mijn ex een keer naast de pot gepist. En een vriendin is zich ook kapot geschrokken.
Ik was wel blij met mn megafoon met sirene :')

Hier is de familie net naar huis waren hier gezellig lunchen voor mn verjaardag. Ff de paarden doen en dan met vriendinnen uiteten. Duiken vanavond hier de kroeg in. Maar in t wild loopt hier weinig interessants :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 16:25

Kun je leuk stappen op Texel?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 16:26

1234 schreef:
Yonker schreef:

Meestal heb je door de berichten die hij stuurt, vrij snel door wanneer ie verkeerde bedoelingen heeft :P Dus die filter je er dan uit. En als ie al extreem snel het nummer vraagt of ik het idee heb dat het toch niets is, dan haak ik wel ook af.

Nah dat is nogal naïef om te denken ;)
Ik had deze man afgewezen maar daar was hij het niet mee eens..... nooit gedacht dat die zo irritant bleef doen :) maar goed, maakt ook niet uit. Ik doe t gewoon niet zo snel mijn telefoonnummer uitwisselen.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 16:32

Yonker schreef:

Dit inderdaad. Heb tot nu toe 2 mijn nummer gegeven. 1 is die date waarmee ik 2x al heb afgesproken. De ander had weken niks van zich laten horen en kreeg gisteren weer een appje om alsnog een keer af te spreken.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 16:33

Ailill schreef:

Ik vond het altijd wel erg gezellig! Maar het is wel klein natuurlijk.

Aillil ben je nog in gesprek met die jongen of heb ik daar overheen gelezen?

Hier is het ook echt weer rustig. Beetje saai :') Eergisteren naar Nijmegen geweest. Dat was wel leuk maar er liep niet heel veel interessants rond. Ik voel me de laatste tijd met mijn 24 echt oud met uitgaan :') Zoveel jong spul.. Waar blijven de twintigers toch :+

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 16:33

Ailill schreef:

Als je 16 bent wel :')
Zijn meer de feesten hier die erg gezellig zijn zoals ouwe sunderklaas, tropical festival, blues weekend.
Met vriendinnen gaan we altijd naar kroeg hier in het dorp. Heel gezellig maar als toerist minder geslaagd denk ik omdat er voornamelijk texelaars komen :)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 16:36

Als je weer eens op Texel bent even meeten hoor inney! :D

En ken het gevoel hahaha voel me ook steeds vaker oud :')
Nou scheelt het iets dat al mijn vriendinnen 30+ zijn en ik nog niet O:)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 16:40

Inney schreef:
Ailill schreef:

Ik vond het altijd wel erg gezellig! Maar het is wel klein natuurlijk.

Aillil ben je nog in gesprek met die jongen of heb ik daar overheen gelezen?

Hier is het ook echt weer rustig. Beetje saai :') Eergisteren naar Nijmegen geweest. Dat was wel leuk maar er liep niet heel veel interessants rond. Ik voel me de laatste tijd met mijn 24 echt oud met uitgaan :') Zoveel jong spul.. Waar blijven de twintigers toch :+
Jep wel een stuk minder, but we still talk. Ik geef hem de ruimte en zie het verder wel, al ben ik normaal veel sneller van het afkappen en wil ik bij mezelf uit vinden waarom ik nu wel meer geduld heb.