Vandaag heerlijk met een open vest en t-shirt (met lange mouwen) met paard gewandeld en gelongeerd. Heerlijk weer zo! Voelde warmer dan de 16 graden die het werkelijk was.Nayomie! Ben je bijna klaar met je nieuwe OP?
Heeft iemand #30 al aangemaakt? Ik wil dat wel doen maar ik weet niet of ik gewoon de beginpost mag copy/pasten.
Als je even terugleest, zie je dat Nayomie ermee bezig is ( of zou moeten zijn ) anders maakt Agossie het nieuwe topic
Hier ist nu ook nog koud! verwarming aangezet.Maar wel strak blauwe lucht en de zon.Heey Nayomie,hoe ver ben je met het nieuwe topic?
Hier ook na een koude nacht en koude start van de ochtend een lekker zonnetje !Wel weer die redelijk harde wind die het extra fris maakt ...
Vind het ook tegenvallen buiten... 't ziet er zo lekker uit met het zonnetje, maar de temperatuur blijft wel erg achter
Toch een beetje risico om te wachten op Nayomie, hierbij... Jawel... Topic DERTIG!!!![LZP] Het Weertopic #30!!
Agossie schreef:Toch een beetje risico om te wachten op Nayomie, hierbij... Jawel... Topic DERTIG!!!![LZP] Het Weertopic #30!!En daarom hier een slotje.Veel plezier in jullie nieuwe topic!