Mooi wat extra geld voor op vakantie! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Mooi wat extra geld voor op vakantie! 
Babsiej schreef:Zou het maar even apart zetten, in ieder geval het deel waar je niet op gerekend had... De belastingdienst maakt ook fouten en kan het over een tijdje zo weer terug komen vragenwij kregen ineens 1800 euro... zou alleen echt niet weten waar we dat aan verdiend hebben
Heb het van meerdere mensen al eens gehoord. Maar zo slim was je zelf vast ook al wel

..... ik zet het voor de zekerheid maar apart, alhoewel ik het zo hard nodig heb....Arabian_Girl schreef:Nou de laatste envelop was hier ook eindelijk binnen hoor
Maar nog steeds geen geld van die van een paar weken geleden
pretletter17 schreef:Babsiej schreef:Zou het maar even apart zetten, in ieder geval het deel waar je niet op gerekend had... De belastingdienst maakt ook fouten en kan het over een tijdje zo weer terug komen vragenwij kregen ineens 1800 euro... zou alleen echt niet weten waar we dat aan verdiend hebbenHeb het van meerdere mensen al eens gehoord. Maar zo slim was je zelf vast ook al wel
Werd wel even blij toen ik ging kijken of het salaris gestort was
Ze vinden me erg aardig zeker dit jaar
VALINSKY schreef:wordt toch afgehandeld op binnenkomst en vervolgens op alfabetletter (ACHTERNAAM) ?
Degene die al geld binnen hebben met welke letter is jullie achternaam ?
Ikzelf krijg al drie jaar exact op 28 juni geld terug, dus hoop dat dit ook dit jaar is ....
mijn achternaam is met de letter "o"

femmefatale1 schreef:Arabian_Girl schreef:Nou de laatste envelop was hier ook eindelijk binnen hoor
Maar nog steeds geen geld van die van een paar weken geleden
Das toevallig..
Ik heb de brief ook al een paar weken binen, maar nog geen geld.
Zou het met de regio te maken hebben??

niemand hier in huis.. 
(wist ik veel, had niet gekeken of het er al op stond
) heb er inmiddels al mn vakantie van betaald en zo ook nog even nieuwe mp3 speler bestellen