Een vriendje van mijn nichtje had een keer tegen zijn moeder gezegd dat mijn nichtje blind is. Bedoelde die blond.
Sjapaz
Geplaatst: 13-03-09 12:05
Ik kwam gisteren een uitspraak tegen, en dacht gelijk aan dit topic!!
Onze danslerares heeft een zoontje van een jaar of 6, en haar vader heeft een hotel. Nu vertelde ze over de eerste keer dat ze bij hem op bezoek gingen met haar zoontje.
Dat ventje liep dus de lobby in, en riep kijhard; zooooo opa, jij hebt een grote woonkamer!!!
en toen had hij de rest nog niet eens gezien
LufPony
Geplaatst: 13-03-09 14:46
haha geweldig dit topic! gister nog was mijn kleine nichtje op bezoek. nadat ze van de wc kwam zegt haar moeder; je vergeet je handen te wassen. zegt me nichtje ; hoezo dan? ik plas toch niet over me handen heen?
of me neefje die vrolijk aan komt lopen : mag ik nu een snoepje? ik heb mijn bord leegegeet.
hahah Het oppaskindje van me moeder vroeg eens in de zomer (hij was toen 3). Mayo mag ik springolinen? (A) (Marjo mag ik trampoline springen, bedoelde hij dus )
Vandaag vroeg een 3jarig meisje nog of ze "die hele grote paard" naar stal mocht brengen. Liep ik daar met rechts Joop (die hele grote, 1,80m hoog en links dat hummeltje dat het uiteinde van het touw vasthield.
Laatst was mijn tante met haar kleinkinderen kijken bij mij op stal. En dat jochie is denk ik een jaar of 6/7. Ik dus uitleggen dat je nóóit achter een paard moet lopen/staan. En ineens hoor ik allemaal gemurmel en geklaag 'wat heb ik nu toch gedaan?!!?!? Wat heb ik nu toch weer gedaan.. ohh pfff wat heb ik gedaan!'. Was meneer achter Sam langs gelopen
stalgenootje lag al helemaal dubbel haha
Of laatst in het bos met een stalgenootje op haar tinker (je voelt hem al aankomen...); Jongetje 'Papa! Een Koe!!' haha.
En mijn neefje mocht even zonder zadel op Sam. Dus ik kort stukje draf. En dat hobbelt natuurlijk, zat hij daar 'auw, auw, auw'
Kallandso
Geplaatst: 14-03-09 21:30
Buurmeisje van me toen Obama de verkiezingen in de VS had gewonnen: "Opa Bami heeft gewonnen!"
En mijn nichtje toen ik vertelde dat ik Pless zijn stal had uitgemest: "Oooh, wat ben ik jaloers. Wil ik echt nog eens doen!" Heb gezegt dat ze meteen elke zaterdag mocht komen
Ik was op stage kennis aan het maken met de kinderen. Zegt een kind in de kring (groep 4)
"Juf ik heb de waterpokken gehad, maar ze zaten niet alleen op mijn gezicht. Ze zaten ook op mijn piemel toen ik in bad zat, toen zag ik dat ze daar ook op zaten"
Kinderen vinden het ook heel raar als jij als leerkracht in de stad loopt. Ze zitten je altijd helemaal aan te gapen van huh dat kan helemaal niet .. Ze denken dan altijd dat de juf een juf is en zij op school hoort en niet in de stad
Ik werk in een winkel, en loop stage op een speelzaal. Als de kinderen dan in de winkel komen, zijn ze heel verlegen. en dan later hoor je van moeders. dat ze vroegen, Waarom is de juf niet op school
x_Charlie
Geplaatst: 15-03-09 11:51
Ik was van de week met m'n krantenwijk bezig. Ik fiets langs 3 jongetjes, van een jaar of 6 gok ik, die naast een peperdure auto 'Indiaantje' op de grond aan het spelen waren met o.a. geverfde stokken (daarom keek ik naar ze; beetje 'gevaarlijk' bij zo'n dure auto spelen met stokken ). Zei 1 van die jongetjes onbewust: 'We zijn alleen maar aan het pijpen hoor' .
Ndewilde
Geplaatst: 15-03-09 11:55
haha op stage is het wel vaak grappig! (groep 1 en 2)
ik heb neuspiercing zegt een kindje: waarom heb jij een spijker in je neus!??
enne ook een jongetje van: ik ben naar de stad geweest en ik heb een nieuwe onderbroek gehaald en dat laat die dus uitgebreid aan het hele klasje zien!
verder weet ik zo niet en zie ik al hele leuke voorbij komen
Stephanie87
Geplaatst: 15-03-09 12:02
de kleine van een vriendin (krap 2,5 jaar oud) staat de pony te "poetsen" waar ze daarna op zou gaan "rijden" en pakt ineens zijn piem*l beet en zegt: Mama daar doetie plassen...
MissBonny
Geplaatst: 17-03-09 21:47
Hahahahah, Omg stephanie! Zitten wel weer heerlijke bij! Ik loop stage bij groep 1/2 ! Hoor heel de dag mooie opmerkinge, maar vergeet helaas altijd weer meer dan de helft..zou ze eigenlijk moeten opschrijven !
- Wow, dat lijkt wel een chinesesinterclaus!
- Juf, ik zag een vergiftig liefheersbeestje !! Ja echt waar, hij was namelijk rood met zwarte stippen !!
- Thema was trouwen. Dus de juf zegt ; F doet de ring om bij E. R. wat zeg je dan ? Bedankt !
- Juf ; wat doe je bij groen ? Doorrijden. Juf ; wat doe je bij rood? Stoppen. Juf ; wat doe je bij oranje ? Extra gas geven.
__inge__
Geplaatst: 17-03-09 23:04
M`n zusje; hé Inge, als jij gaat trouwen ga je zeker te paard? Ik zeg voor de grap; nee, dan wordt mn witte jurk zwart. nou, 'dan neem je toch een wit paard'!?
Rody01
Geplaatst: 18-03-09 09:04
Hahahaha die laatste Geniaal!
Mutti
Geplaatst: 18-03-09 11:31
Gisteren moest ik voor controle naar de tandarts. Mijn oppaskindjes gingen ook mee. Lig ik daar in die stoel met mijn mond open, voel ik ineens een handje op mijn been en zegt Justin (3):"Je doet het heel goed, hoor Joke". De tandarts proestte het uit van het lachen.
Ik werk in het speciaal onderwijs en enkele weken gelden moesten de kinderen Pino van Sesamstraat kleuren. Vraagt ineens een meisje door de klas Juf moet die piemel ook blauw. Ik lag helemaal in een deuk, want de bedoelde moet pino ook blauw
Meisje bij turnen, net 7 jaar: Ik: "Sacha, volgens mij ben jij gegroeid!" Sacha: *kijkt me aan alsof ik dom ben* "Ja, want ik ben toch pas jarig geweest!"
Dat doet me denken aan die keer dat ik op de dag voor mijn zesde of zevende verjaardag naar de kat zat te kijken, en opeens 'zag ik haar kop groeien'
Toen ben ik ook heel hard naar mijn moeder gehold om te vertellen dat Liselot (de kat dus) jarig was
Coconut
Geplaatst: 18-03-09 22:07
ik heb zoooo gelachen vandaag!! Ik kgaf een lesje taal hadden we het over samenwerken stond een plaatje in het boek van een man die blind was met een hond en zo'n stok. Dus wij praten van goh hoe heet zo'n stok nou? Zegt een jongentje: een blindengeleidenstok. Die is wit met rode streepjes dus wij gaan verder met de plaatjes, ruiter met paard dat springt over hindernis heen. Is dit samenwerken? Ja ja vonden ze van wel dat paard springt toch niet zonder ruiter enzo. En die hindernis was ook rood met wit zegt zo'n jongentje zo: "Juhuf? Is dat een blindengeleidehindernis?"