arans schreef:Jotee, zij zal gelijk een 10 krijgen bij MSN les.
Zou me niet verbazen dat in nederland les in msn taal word gegeven. Als ik het hier soms lees
Niveau en staking, ging dat er juist niet om? Of is het vrije dag woeptidoe
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
arans schreef:Jotee, zij zal gelijk een 10 krijgen bij MSN les.
katiavl schreef:arans schreef:Jotee, zij zal gelijk een 10 krijgen bij MSN les.
Zou me niet verbazen dat in nederland les in msn taal word gegeven. Als ik het hier soms lees
Niveau en staking, ging dat er juist niet om? Of is het vrije dag woeptidoe
Only_Kiekie schreef:die 40 uur zijn er al af toch?
katiavl schreef:
katiavl schreef:
Snelleedje schreef:katiavl schreef:
Hahaha! goed ding. Als het aan mij zou liggen zou ik die boete direct op 500 euro zetten! Staken? Moeten jullie ook de consequenties aanvaarden!
NathalieW schreef:Vandaag heeft amersfoort gestaakt. Er liepen met mijn school erbij 7 scholen mee ongeveer. Er waren cameraploegen en politie-eenheden. In totaal waren er zo'n 500/1000 scholieren... We liepen na een tijdje bij het stadhuis te hebben gestaan met z'n allen door de stad, langs het centraal station en nog een paar rondes. We schreeuwen, we maakten muziek, we protesteerden hard! Eerst stonden er maar 2 scholen bij het stadhuis. Toen wij er lucht van kregen trokken we ook op naar het stadhuis. Bij aankomst werden we hard toegejuicht, een indrukwekkende gebeurtenis. Een hele vermoeiende maar spannende dag. Ik ga sowieso het nieuws volgen vanavond!
Citaat:Vrijdagochtend 30 november na de 1e ochtendpauze gaan alle scholieren in Nederland weer staken. Dit betekent dat je niet meer naar de lessen gaat. Iedereen verzameld zich voor het stadhuis in zijn of haar woonplaats. We willen dat alle scholen in Nederland leeg zijn. Er mag geen enkele les meer doorgaan. STUUR DIT BERICHT DOOR NAAR IEDEREEN DIE JE KENT
Citaat:Ook zo’n scheid aan de overheid?
Kom dan Vrijdag 30 november bij het Gemeentehuis!!
Om 12 uur, Dan is het de landelijke stakingdag.
Stuur dit naar zoveel mogelijk kinderen van alle scholen door,
En neem zoveel mogelijk mee om het gemeentehuis onder te smeren!
Snelleedje schreef:Bekeuren ook hoor!
Moirsa schreef:Snelleedje schreef:Bekeuren ook hoor!
Bekeuren omdat iemand staakt?!
pluklief schreef:ik krijg echt voortdurend dit soort berichtjes op msn:Citaat:Vrijdagochtend 30 november na de 1e ochtendpauze gaan alle scholieren in Nederland weer staken. Dit betekent dat je niet meer naar de lessen gaat. Iedereen verzameld zich voor het stadhuis in zijn of haar woonplaats. We willen dat alle scholen in Nederland leeg zijn. Er mag geen enkele les meer doorgaan. STUUR DIT BERICHT DOOR NAAR IEDEREEN DIE JE KENTCitaat:Ook zo’n scheid aan de overheid?
Kom dan Vrijdag 30 november bij het Gemeentehuis!!
Om 12 uur, Dan is het de landelijke stakingdag.
Stuur dit naar zoveel mogelijk kinderen van alle scholen door,
En neem zoveel mogelijk mee om het gemeentehuis onder te smeren!
Het word nu echt irritant. Gisteren had ik toen ik heel even weg was plotseling 14 msn gesprekken open staan over staken
Citaat:Bekeuren omdat iemand staakt?!
Citaat:omdat iemand niet naar school gaat
katiavl schreef:Moirsa schreef:Bekeuren omdat iemand staakt?!
omdat iemand niet naar school gaat
Snelleedje schreef:Citaat:omdat iemand niet naar school gaat
Leerplicht!