Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Breitling schreef:vraag me af of hier nog meer gaat vallen vanavond? k heb over de hele avond nog maar 4 klanten staan lekker verspreid 1 op half 7 1 om half 8 1 om half 9 en 1 9 uur. als het weer heel slecht word komt er verder toch niemand kan ik deze afbellen en voor het slechte weer zelf naar huis gaan
missmiekie schreef:Breitling schreef:vraag me af of hier nog meer gaat vallen vanavond? k heb over de hele avond nog maar 4 klanten staan lekker verspreid 1 op half 7 1 om half 8 1 om half 9 en 1 9 uur. als het weer heel slecht word komt er verder toch niemand kan ik deze afbellen en voor het slechte weer zelf naar huis gaan
Je wil wel graag naar huis he![]()
Ik heb geen flauw idee, ik zou maar gewoon afwachten. Vanavond zou het gaan dooien heb ik gehoord.
Breitling schreef:hier blijft wel allees liggen maar de grote wegen zijn wel netjes.
als er maar 4 komen verspreid over 4 uur dan word ik daar wel een beetje moe van ja dan ga ik liever naar huis kan ook wel een avondje vrij gebruiken met over de 60 uur werken in een week
creool schreef:Hier nu ook sneeuw.. (gelukkig kleine vlokjes maar als het hier net zo gaat als bij jullie, worden het straks grote vlokken...)
groningen
missmiekie schreef:Breitling schreef:hier blijft wel allees liggen maar de grote wegen zijn wel netjes.
als er maar 4 komen verspreid over 4 uur dan word ik daar wel een beetje moe van ja dan ga ik liever naar huis kan ook wel een avondje vrij gebruiken met over de 60 uur werken in een week
Dan bel je toch of ze iets eerder kunnen komen?!