Yellowfish, je hebt dus wel weer een drukke en beroerde tijd achter de rug.. Vervelend hoor! Ik hoop dat je nu weer een beetje kan bijtanken! Wel leuk dat Hans Teeuwen langs is geweest, ben wel benieuwd naar de foto.. Sterkte voor de komende week meid, ik hoop van harte dat je een beetje tot rust kan komen.
ik volg dit topic ook al een tijdje, ik heb een dochter die even oud is als jij...ik heb erg veel bewondering voor jouw manier van omgaan met je behandelingen en de positieve kijk op alles. En dat is zo ontzettend belangrijk, want een positieve insteek draagt zeker bij aan het aanslaan van al die kuren en het herstel van je lichaam! Chapeau!
Pfff... zwaar hoor Romaan, je stelt je er wel op in, maar denk dat het toch altijd weer tegenvalt als je zo beroerd wordt?? Ook deze week chemo's heb je weer achter de rug, gelukkig hoef je de komende 2 weken geen opnames!!!
En wat supergaaf dat Hans Teeuwen naast je bed stond !!!
Hoop dat je een beetje tot rust komt thuis, lekker in je eigen bed en in je eigen omgeving!!!
Wat leuk dat Hans Teeuwen ineens naast je stond Yellowfish! Klinkt niet zo lekker die chemo's maar zo te horen heb je je er alweer onwijs knap doorheen geslagen... Weer petje af meis.
haha, weet je zeker dat het Hans Teeuwen was, of begon je te ijlen van de valium (vond hem vroeger zooo leuk he, had hem ook wel aan mn bed willen hebben, hahaha).
Mens, wat heb jij een drukke agenda zeg..heerlijk dat je nu weer thuis bent om te herstellen.. Doe wederom rustig aan en erg veel succes met je examens he, toitoitoi
Zomaar Hansje Teeuwen naast je bed Yellowfish, da's nog eens een leuke verrassing! *krijgt geniaal idee om evt een verassing te regelen *
Ik heb in het begin hier wel eens berichtje geplaatst, maar ben behoorlijk mee aan het lezen. Wat ben je dapper, echt waar.. Als iedereen toch eens zo positief was als jij zou de wereld er heel wat vrolijker uitzien
Nogmaals: heel veel sterkte. Heb alle pagina's die ik gemist heb doorgelezen.. Wat maak je toch veel mee!
Ik zag de foto's van je pruiken. Ze staan je stuk voor stuk goed! Je bent inderdaad een knappe meid. En op alle foto's lach je ... alleen op de laatste kijk je zo.. dapper. Alsof je de hele wereld aan kan. En ik hoop van harte dat dat je lukt! Ga ervoor meid, blijven knokken! Sterkte.
Ha Yellowfish, weer een hindernis genomen op je zware parcours. Nu weer even op adem komen voor de volgende hindernis. Leuk dat je naar Cavalia geweest bent en dat Hans Teeuwen langs kwam in het ziekenhuis. Dat zijn toch even leuke `gedachtenverzetters`. Succes met je examens maar met jou wilskracht en moed zal dat ook ongetwijfeld goed komen. Sterkte en blijf je koppie hoog houden!
Wat maak jij veel mee, en wat hou je je goed... Ik lees regelmatig je verhalen, en krijg er altijd een brok in mijn keel van. Wat leuk dat Hans Teeuwen naast je bed stond! Is dat door iemand geregeld of was hij op die afdeling op bezoek? De pruiken staan je ook onwijs mooi zeg. Je bent echt een topper! Veel sterkte nogmaals!!
jeetje, belachelijk dat die chemo niet goed was, daar ben je dan ook wel even goed pissig over kan ik me voorstellen. Nou dat waren weer moeilijke dagen voor je, en ik heb nog steeds bewondering voor je, hoe sterk en positief je er toch weer voor staat!
Wat een leuke verassing zeg, hans teeuwen zomaar naast je bed. Veel succes met je examen, en zet 'm op!
@ nienke1208 : Tja, tegenvallen.. je weet dat het komt, dus daar stel je je op in, het vervelende alleen is dat je niet weet ik welke mate het komt, wat er komt en wanneer het komt.. @ jokari : een vrij bekende cabaretier @ Kimberley77 : Nou, het had me niets verbaasd als het inderdaad geijl door de valium was geweest, maar de foto's heh... @ Dioxide : Die uitspraak 'Als iedereen toch eens zo positief was..' doet me aan een liedje denken; Nickelback - If everyone cared @ Anneke : Hij kwam voor een klein vriendje van mij, die daar ook ligt. Benjamin heet hij, hier te zien 'onder' Patty ; http://img147.imageshack.us/img147/4571/benjaminhd5.jpg . Hij is fan van Hans Teeuwen en zodoende met wat connecties van het ziekenhuis was dus geregeld dat hij langskwam. Nou had ik het er al eens over gehad met Benjamin en die had dus weer tegen Hans gezegd dat hij ook maar even langs mij moest wandelen. Hans was trouwens niet alleen, hij had vriend Thomas Acda (ja, van Acda & de Munnik ) meegenomen omdat hij niet alleen durfde
Nou, alle vraagjes zo wel weer beantwoord geloof ik
Hier de beloofde foto's van meneer Teeuwen let niet op mijn onwijs rode hoofd ( opvlieger door de chemo ) en ook maar niet op de wellicht iets stonede blik van meneer. Wel goed letten op mijn superlieve Beerie die overal mee naartoe gaat
En natuurlijk nog even een handtekening op onze handtekeningen-deur zetten !
Wat ik verder nog te vertellen heb.. ik ben officieel wenskind! misschien kennen een aantal van jullie het programma 'Doe een wens' (http://www.doeeenwens.nl/) wel. Nou, ik ben door mijn ouders opgegeven en 'goedgekeurd'. Binnenkort komen ze langs maar ik mag dus een wens doen. ik vind het erg moeilijk, er is op het moment namelijk maar 1 wens die ik heb en dat is beter worden, en dat is er geen die zij in vervullig kunnen laten gaan. Een tweede wens zou zijn de zorgen over mij wegnemen bij mijn ouders, mijn familie en mijn vrienden, maar ook dat is iets dat niet kan. Ik zal richting iets realistischers moeten gaan, ik ga er nog een weekje goed over nadenken !
Nou, dan duik ik nu maar weer de boeken in, ik merk wel dat leren een stuk moeilijker gaat als je valium krijgt tjee! gelukkig bouwen we dat na vandaag af dus woensdag met het examen zelf kan ik er als het goed is vol tegen aan
Wat leuk die foto's! Hij ziet er lekker stoned uit ja haha. En wat leuk zeg die handtekeningen-deur
Wat gaaf zeg dat je een wens mag doen... ( snap dat je liefste wens is dat je beter word, maar daar zijn de artsen hard mee bezig zullen we maar zeggen )Goed over nadenken ja, wel een gave kans! Ben benieuwd wat het word (al mag je een wens nooit verklappen he, haha)
Ik zie de foto's hier niet! Maar ze zullen vast te gek zijn!
Waaauw wat lief van je ouders zeg!! Wel ontzettend mooi! Ik zou d'r ook maar heel goed over nadenken.. iets waar je in ieder geval veel aan hebt, en wat iets is om nooit te vergeten!
Hahaha hopen dat het snel uit je lijf dan is die valium
Edit; ik zie ze nu wel!! Wat zie je er goed uit meid!! En gezellige kamer Leuk die foto's! Leuke herinneringen voor later!
Laatst bijgewerkt door Ashleey_ op 14-05-07 13:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Wat een leuke foto's zeg! Je kan nu in ieder geval zeggen dat je met Hans Teeuwen in 1 bed gelegen hebt (spot ik daar nou heel groot Dr. Phil op die deur links onder?! Grapje van een van de artsten?).
Heel veel succes met nadenken over een wens, lastig zeg (was het inderdaad maar zo "makkelijk" dat wens 1 en 2 konden worden ingewilligd (ik kom even niet zo lekker uit mijn woorden vandaag)), maar heel erg leuk!!
Haha, heb je hem ook een shotje valium gegeven?:P Leuke foto's! Ik hoop dat je een leuke wens kan verzinnen, dat heb je dubbel verdiend. Heel veel succes met het leren van je examens