Amanda schreef:Ze is minderjarig en valt nog steeds onder toezicht van haar voogd. Vader dus in dit geval...
Maar ze kan toch ook zelf weglopen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amanda schreef:Ze is minderjarig en valt nog steeds onder toezicht van haar voogd. Vader dus in dit geval...
AnneOmie"]
[quote="leentje"][quote="Pipo schreef:Is het al duidelijk of ze in Frankrijk is? ( zit op pagina 30 pas namelijk)
Frankrijk is prima te doen met de auto om haar op te halen lijkt mij! En er zijn vast wel bokkers die mee willen om haar op te pikken!
AnneOmie"]
[quote="Amanda schreef:Ze is minderjarig en valt nog steeds onder toezicht van haar voogd. Vader dus in dit geval...
Cody schreef:Is er nog iemand die in de buurt is van een bibliotheek en "De waarheid van het licht" van Maria V. eens kan doorsnuffelen als dat boek aanwezig is, of daar misschien meer gegevens over Frankrijk instaan?
Cody schreef:Is er nog iemand die in de buurt is van een bibliotheek en "De waarheid van het licht" van Maria V. eens kan doorsnuffelen als dat boek aanwezig is, of daar misschien meer gegevens over Frankrijk instaan?
nickyu schreef:vanaf bericht een dacht ik al die gat naar frankrijk ipv brazil.
hiervandaan alle steun als ik iets kan doen dat hoor ik t graag
misschien n ideetje -> peter r de vries ???
Charos schreef:Peter R de Vries is misschien wel een goed idee om hem dit persoonlijk voor te leggen en hem dit topic te laten lezen. Misschien heeft hij nog tips mogelijkheden om dit op te lossen?