Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 19:43

Tanya schreef:
Jaaa lootje!
Ik ben nog even benieuwd of sommige mensen echt hele sterke voorkeuren hebben qua wel/geen tweedehandse maar ook Temu en AliExpress?

Tweedehands helemaal prima! :)
Temu/Ali ook geen grote problemen mee.

Grappig dat iedereen nu zegt van dat stalken, had er nog helemaal niet aan gedacht dat dat natuurlijk ook bij jezelf gebeurt. *\o/* :=

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 19:45

Leuk dat de lootjes zijn verdeeld *\o/*
Ik heb mijn lootje al gestalkt en wat notities gemaakt.

Temu of ali geen probleem.

Wat vinden jullie van bad en douche spullen of bv bodylotion.
Hebben jullie een bad?

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 19:47

Ik vind het ook leuk om te zien dat zoveel dames enthousiast zijn over hun lootjes. Mijn nieuwsgierigheid vraagt zichzelf dan toch af of die gene die mij heeft gekregen daar ook blij mee is. Maar dat blijft voorlopig een open vraag. Ik doe in ieder geval mijn best om actief te reageren.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 19:50

Linnie050 schreef:
Hebben jullie een bad?

Voor mij prima, wel een iets wat gevoelige huid dus niet alles zal goed vallen. Alleen kan ik niet voorspellen wat eczeem klachten geeft en wat niet. Dus als mijn lootje er iets in wil doen voor de huid, vooral lekker doen. Ik zal er sowieso een paar keer van genieten!

Hier geen bad maar voor een lekkere bruisbal ben ik in staat om mijn kinderen in te laden naar opa en oma en samen met de jongste in bad te gaan.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 19:51

Renee schreef:
marleen_88 schreef:
Ik hoef zijn hobby niet in de woonkamer, hij heeft boven al een hele kamer in beslag!
Hij doet aan (onder andere) Warhammer, heeft supertoffe legers, speelplaten en van alles en nog wat.

Hier ook een man die aan warhammer doet! Zo te lezen speelt jouw man ook het spel (mijn man doet dat op dit moment niet meer) ;) hier staat de warhammer verspreid door het huis. De longterm storage op zolder en beneden in zo’n ouderwetse opklapbare secretaire een schilder station.

Wst toevallig dat jouw man dezelfde hobby heeft. Hier staat de keukentafel regelmatig vol, helemaal wanneer hij met een project bezig is. Maar geen vaste plek in de woonkamer.

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 19:53

Ik heb ook geen probleem met temu of ali. Tweedehands ook niet maar koop daar zelf eigenlijk nooit kleding.

Ik heb een douche en een bad, dus bruisballen enz zijn altijd welkom.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 19:54

Linnie050 schreef:
Hebben jullie een bad?

Geen bad, douchegels vind ik heerlijk net zoals een goede scrub! Shampoo bijvoorbeeld hoeft niet want daar heb ik een meerjaren voorraad van geloof ik. :') Bodylotion ook lekker!

LavitabellaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-25 19:58

Oh nee tweedehands kleding wil ik ook niet maar dit staat gelukkig in de openingspost. *D

Ik ben heel makkelijk kwa huid en ik kan eigenlijk alles wel hebben! Bodylotion heb ik alleen nog wel echt een zeer grote voorraad van. Wij hebben ook een lekker bad waar ik regelmatig in zit de laatste tijd! :D

Bienotje

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 20:12

Ik wil ook graag een bad |( maar helaas.. hopelijk on een nieuw toekomstig huis.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 20:31

Temu, Ali en 2de hands, prima.
Badspullen, geweldig! *\o/* Liever alleen geen badolie, geeft van die rotranden om schoon te maken in bad. :))
Douchespullen liever niet, heb daar veel van staan maar gebruik praktisch altijd het bad. Bodylotion heb ik ook een grote voorraad van.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 20:35

Ik ga nooit in bad en voor de douche heb ik nog zoveel rituals :o

Tweedehands geen probleem mits gewoon schoon en niet beschadigd ofzo. Kleding is sowieso een no go in mijn pakket.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 20:40

Ik gebruik alleen Rituals, voor onder de douche en huidverzorging. We hebben geen bad.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 20:43

Qua huidverzorging gebruik ik een specifiek merk en verder niets. Is dus een flop in mijn pakket. Handcrème daarentegen is altijd welkom :)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 20:45

Tanya schreef:
Jaaa lootje!
Ik ben nog even benieuwd of sommige mensen echt hele sterke voorkeuren hebben qua wel/geen tweedehandse maar ook Temu en AliExpress?

Ikzelf bestel niet snel bij Ali en nog nooit bij Temu besteld. Wel bij Shein (heeft ook die categorie spulletjes). Ik ben niet tegen, en vind het allemaal prima. 2de hands overigens ook!

Linnie050 schreef:
Hebben jullie een bad?

Ik heb helaas geen bad, wel een douche (haha). Douche spulletjes zijn allemaal wel welkom. Ik heb geen lastige huid en gebruik een verscheidenheid aan geuren. Kokos en enorm chemische bubblegum geuren ben ik niet zo fan van, maar gewoon lekker ruikende fruitgeuren bijvoorbeeld helemaal prima :)

Super leuk dat iedereen nu aan het stalken kan gaan! :):)

@ Renee, ik ben iig wel blij met mijn lootje. Maar de grote vraag is of jij dat bent of iemand anders <<) <<)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 20:48

Ik gooi er nog een vraag in, als dat mag :)

Mag er een boek in je pakket zitten? En zo ja, welk genre?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 20:52

Douche en badspullen hier liever niet. Ik heb daar al een enorme voorraad van in huis.

Een boek mag zeker, hier een voorkeur voor historische romans. Ik hou ook van groene thee of jasmijn thee.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 20:58

Ik heb het kleurenpallet van een kleurenblinde in mijn huis :')

Ali, Temu, tweedehands - allemaal prima!

Boeken: altijd welkom. Maar Santa, vraag dan voor de zekerheid (anoniem) mijn lijstje.. Ik heb ruim 1000 boeken in mijn kast staan :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 21:00

Ik zal hem zelf ook even beantwoorden: ik heb een ereader. Maar ik ben wel nog op zoek naar een interessant boek omtrent voeding. En dan niet "de mens is een plofkip" vibes. Maar echt hoe je je lichaam zo goed mogelijk kan voeden. En dan ook niet op een zweverige manier :')
Of een boek over krachttraining, vind ik ook interessant!

Zo staat "geen sterk verhaal over spier groei" en het boek "power vrouw" op mijn lijstje. Maar die zijn boven budget. Maar dat geeft een indicatie :)

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 21:04

Hier wel een bad, maar daar zit eigenlijk alleen onze zoon in. Wonen al 3 jaar in dit huis en ik heb nog nooit in bad gezeten.
Douchespulletje zijn zeker welkom, heerlijk! Vind nieuwe geurtjes ontdekken ook altijd leuk.

Boeken ook leuk! Ik lees best veel, vooral romatische thrillers of juist boeken die echt gebeurt zijn. Ben nu bijvoorbeeld bezig in "Het kan ook nooit normaal" van agente Lieke.
Qua thrillers ben ik van Loes den Hollander, Esther Verhoef, Linda van Rijn, dat soort dingen.
Oh en natuurlijk de Harry Potter boeken! Vind alle spin-offs daarvan ook hartstikke leuk.
:D

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 21:08

Zertab schreef:
Ik zal hem zelf ook even beantwoorden: ik heb een ereader. Maar ik ben wel nog op zoek naar een interessant boek omtrent voeding. En dan niet "de mens is een plofkip" vibes. Maar echt hoe je je lichaam zo goed mogelijk kan voeden. En dan ook niet op een zweverige manier :')

Zo staat "geen sterk verhaal over spier groei" en het boek "power vrouw" op mijn lijstje. Maar die zijn boven budget. Maar dat geeft een indicatie :)

Ken je deze al?
https://www.bol.com/nl/nl/p/de-voedselz ... androidapp

Jaren geleden gekocht.

Enne ik heb een los volwassen zitbad gekocht. Omdat mijn kleuter zo goor is vaak en ik die niet meer schoon kreeg. Zelf zit ik er zelden in. Overigens ga ik wel graag naar de sauna. Lekker offline de hele dag bubbelen.
Geef verder niet echt iets om rituals e.d. alleen als auto geur haha maar ook daarin is het best duur.
Ik gebruik meestal simpel dove, melk meisje, sanex e.d. dus niet heel spannend. Mijn douche scrub is wel bijna op bedenk ik me.

Lezen vind ik ook fijn. Dat mag er (vooral gewoon ook 2ehands) ook in. Altijd leuke vulling voor het pakket. Fijne chicklits of een thriller.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 21:15

Temu, ali, shein, nee dank u. Vanwege onduidelijke arbeidsomstandigheden, materiaalkeuze en ontbreken van keurmerken.
Tweedehands is dan weer dikke prima

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 21:16

Tancreda4 schreef:
Tanya schreef:
Jaaa lootje!

Ikzelf bestel niet snel bij Ali en nog nooit bij Temu besteld. Wel bij Shein (heeft ook die categorie spulletjes). Ik ben niet tegen, en vind het allemaal prima. 2de hands overigens ook!

Linnie050 schreef:
Hebben jullie een bad?

Ik heb helaas geen bad, wel een douche (haha). Douche spulletjes zijn allemaal wel welkom. Ik heb geen lastige huid en gebruik een verscheidenheid aan geuren. Kokos en enorm chemische bubblegum geuren ben ik niet zo fan van, maar gewoon lekker ruikende fruitgeuren bijvoorbeeld helemaal prima :)

Super leuk dat iedereen nu aan het stalken kan gaan! :):)

@ Renee, ik ben iig wel blij met mijn lootje. Maar de grote vraag is of jij dat bent of iemand anders <<) <<)

Haha een eerste hint of een eerste dwaalspoor?

Wat betreft boeken ben ik een lastige lezer door gebrekkige concentratie durf ik het vaak niet aan terwijl ik het wel leuk vind. Maar een boek mag zeker in mijn pakket. Ik zou het dan wel leuk vinden om iets te ontvangen waar mijn verzender zelf heel enthousiast over was. Er is voor mij ruimte voor het ontdekken voor nieuwe dingen. Zowel Nederlands als engels kan maar mijn voorkeur is Nederlands.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 21:20

Hier ook geen bad helaas! :(

Ik krijg al helemaal zin in kerst en de kerstboom opzetten enzo!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 21:28

Steenbok12 schreef:
Zertab schreef:

Ken je deze al?
https://www.bol.com/nl/nl/p/de-voedselz ... androidapp

Jaren geleden gekocht.

Enne ik heb een los volwassen zitbad gekocht. Omdat mijn kleuter zo goor is vaak en ik die niet meer schoon kreeg. Zelf zit ik er zelden in. Overigens ga ik wel graag naar de sauna. Lekker offline de hele dag bubbelen.
Geef verder niet echt iets om rituals e.d. alleen als auto geur haha maar ook daarin is het best duur.
Ik gebruik meestal simpel dove, melk meisje, sanex e.d. dus niet heel spannend. Mijn douche scrub is wel bijna op bedenk ik me.

Lezen vind ik ook fijn. Dat mag er (vooral gewoon ook 2ehands) ook in. Altijd leuke vulling voor het pakket. Fijne chicklits of een thriller.

Nee ken ik nog niet, dankje!

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 21:39

Zertab schreef:
Ik gooi er nog een vraag in, als dat mag :)

Mag er een boek in je pakket zitten? En zo ja, welk genre?

Oeh ja grote lezer hier maar daardoor al wel heel veel boeken in bezit. Ik heb wel een GoodReads voor als mijn Santa zeker wilt zijn om niks dubbels te halen. :) Volgens mij heb ik die wel eens gelinkt in het welk boek lees jij topic.