MarlindeRooz schreef:Lost het probleem wel op!
En veroorzaakt een nog groter probleem.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Als topicstarter wens ik dat er hier geen Ozempic aangeraden wordt aan mensen die al dan niet psychisch worstelen met hun gewicht. Ik ben er fel op tegen dat dit medicijn online zo verheerlijkt wordt, al helemaal op Bokt waar iedereen zijn ongefundeerde medische mening maar kan verspreiden zonder pardon. Je hebt geen idee in wat voor situatie deze persoon zich bevind en vervolgens ga je ook nog de verantwoordelijkheid afschuiven. Ik vind het echt niet kunnen. Ik heb dan ook getemd.
Als je over Ozempic wil praten dan hou het maar in dat GLP-1 topic. Ik wens het hier niet meer te zien.
hahahatsjoe schreef:xPabloBokt schreef:Als topicstarter wens ik dat er hier geen Ozempic aangeraden wordt aan mensen die al dan niet psychisch worstelen met hun gewicht. Ik ben er fel op tegen dat dit medicijn online zo verheerlijkt wordt, al helemaal op Bokt waar iedereen zijn ongefundeerde medische mening maar kan verspreiden zonder pardon. Je hebt geen idee in wat voor situatie deze persoon zich bevind en vervolgens ga je ook nog de verantwoordelijkheid afschuiven. Ik vind het echt niet kunnen. Ik heb dan ook getemd.
Als je over Ozempic wil praten dan hou het maar in dat GLP-1 topic. Ik wens het hier niet meer te zien.
Doe even normaal zeg, wie denk je dat je bent, G.d ?
denisesilver schreef:Ik had dus een hele wijde oranje vale joggingbroek, maar ik ben die kwijt. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik die weg heb gegooid. Maar daar had ik dus wel met die poot ingepast.
Oppassen op een tweejarige en een tweeling van een paar maanden is ook niet aan te raden met een hersenschudding en een voet waar ik eigenlijk zonder krukken nog niet pijnvrij op kan lopen. Waarom doe ik dat mezelf ook aan?
_San87_ schreef:denisesilver schreef:Ik had dus een hele wijde oranje vale joggingbroek, maar ik ben die kwijt. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik die weg heb gegooid. Maar daar had ik dus wel met die poot ingepast.
Oppassen op een tweejarige en een tweeling van een paar maanden is ook niet aan te raden met een hersenschudding en een voet waar ik eigenlijk zonder krukken nog niet pijnvrij op kan lopen. Waarom doe ik dat mezelf ook aan?
Waarom word je überhaupt gevraagd op te passen?
Maddy_Paola schreef:Zo zonde, paardenmarkt hier op het dorp was vroeger een grote gezellige braderie en dan 's avonds echt nog een leuk avondprogramma.
Sinds corona wordt het elk jaar minder
En dan zit het weer ook nog tegen
hahahatsjoe schreef:xPabloBokt schreef:Als topicstarter wens ik dat er hier geen Ozempic aangeraden wordt aan mensen die al dan niet psychisch worstelen met hun gewicht. Ik ben er fel op tegen dat dit medicijn online zo verheerlijkt wordt, al helemaal op Bokt waar iedereen zijn ongefundeerde medische mening maar kan verspreiden zonder pardon. Je hebt geen idee in wat voor situatie deze persoon zich bevind en vervolgens ga je ook nog de verantwoordelijkheid afschuiven. Ik vind het echt niet kunnen. Ik heb dan ook getemd.
Doe even normaal zeg, wie denk je dat je bent, G.d ?
Marcella schreef:Maddy_Paola schreef:Zo zonde, paardenmarkt hier op het dorp was vroeger een grote gezellige braderie en dan 's avonds echt nog een leuk avondprogramma.
Sinds corona wordt het elk jaar minder
En dan zit het weer ook nog tegen
Had eigenlijk gewild, maar gaat gewoon niet lukken. Met de auto te ver lopen.
En scooter is nog steeds niet terug. En blijkbaar is hij ook chronisch ziek. Maar worstelt met acceptatie dat het gewoon niet lukt.
Lekkere soap hier.
MarlindeRooz schreef:Buienradar liegt.
Het zou helemaal droog blijven. Beetje regen is prima.
Ben nu een halfuur aan het lopen en heb al 2 flinke buien gehad.
Moet nog ruim 10 kilometer.
Telpeva schreef:@Denisesilver, hier op de markt verkopen ze nu veel van die goedkope wijde zomerbroeken, misschien dat zoiets wat voor je is? Dan moet je alleen met je pijnlijke pootje bij een markt zien te komen, dat is misschien dan weer een heel nieuw probleem bedenk ik mij nu![]()
Ik vind mijn braces zo stom in de zomer. Nu heb ik 2 bruine strepen op mijn arm van de zonwant ik draag dus een polsbrace en een elleboogbrace. Wanneer ik alles af doe zit er dus op mijn onderarm een bruine streep (het stuk tussen de polsbrace en elleboogbrace), en op mijn bovenarm tussen de plek waar de elleboogbrace stopt en de mouw van een shirt begint zit ook weer zo'n bruine streep. En op de andere arm een witte streep want daar woont mijn horloge.
Jolliegirl schreef:Marcella schreef:Had eigenlijk gewild, maar gaat gewoon niet lukken. Met de auto te ver lopen.
En scooter is nog steeds niet terug. En blijkbaar is hij ook chronisch ziek. Maar worstelt met acceptatie dat het gewoon niet lukt.
Lekkere soap hier.
Moet ik je even ophalen?
Of is over de paardenmarkt lopen ook niet te doen voor je?
Oh je bedoeld qua parkeren en dan te ver lopen