Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 10:36

MarlindeRooz schreef:
Lost het probleem wel op! :j

En veroorzaakt een nog groter probleem.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 10:37

prompter schreef:
Bellatrix schreef:
Als ze kleiner worden een kleiner kussentje erin doen?

Zou mijn oplossing ook zijn :D

Nah, t zal wel loslopen, hoop ik. De kwaliteit stof is heel goed, maar toch. Wel spannend :').

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 10:37

xPabloBokt schreef:
Als topicstarter wens ik dat er hier geen Ozempic aangeraden wordt aan mensen die al dan niet psychisch worstelen met hun gewicht. Ik ben er fel op tegen dat dit medicijn online zo verheerlijkt wordt, al helemaal op Bokt waar iedereen zijn ongefundeerde medische mening maar kan verspreiden zonder pardon. Je hebt geen idee in wat voor situatie deze persoon zich bevind en vervolgens ga je ook nog de verantwoordelijkheid afschuiven. Ik vind het echt niet kunnen. Ik heb dan ook getemd.

Als je over Ozempic wil praten dan hou het maar in dat GLP-1 topic. Ik wens het hier niet meer te zien.

Doe even normaal zeg, wie denk je dat je bent, G.d ?

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 10:49

hahahatsjoe schreef:
xPabloBokt schreef:
Als topicstarter wens ik dat er hier geen Ozempic aangeraden wordt aan mensen die al dan niet psychisch worstelen met hun gewicht. Ik ben er fel op tegen dat dit medicijn online zo verheerlijkt wordt, al helemaal op Bokt waar iedereen zijn ongefundeerde medische mening maar kan verspreiden zonder pardon. Je hebt geen idee in wat voor situatie deze persoon zich bevind en vervolgens ga je ook nog de verantwoordelijkheid afschuiven. Ik vind het echt niet kunnen. Ik heb dan ook getemd.

Als je over Ozempic wil praten dan hou het maar in dat GLP-1 topic. Ik wens het hier niet meer te zien.

#doeslief

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 10:51

Ik had dus een hele wijde oranje vale joggingbroek, maar ik ben die kwijt. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik die weg heb gegooid. Maar daar had ik dus wel met die poot ingepast.

Oppassen op een tweejarige en een tweeling van een paar maanden is ook niet aan te raden met een hersenschudding en een voet waar ik eigenlijk zonder krukken nog niet pijnvrij op kan lopen. Waarom doe ik dat mezelf ook aan? :')

maralyn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 10:52

Even een terugval.
Een kleine gelukkig. Maar het mag!!
Ik zit niet voor niets tijdelijk thuis!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 10:53

denisesilver schreef:
Ik had dus een hele wijde oranje vale joggingbroek, maar ik ben die kwijt. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik die weg heb gegooid. Maar daar had ik dus wel met die poot ingepast.

Oppassen op een tweejarige en een tweeling van een paar maanden is ook niet aan te raden met een hersenschudding en een voet waar ik eigenlijk zonder krukken nog niet pijnvrij op kan lopen. Waarom doe ik dat mezelf ook aan? :')

Waarom word je überhaupt gevraagd op te passen?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 10:57

hahahatsjoe schreef:

Jij komt ook alleen maar langs als er wat te rellen is, he?

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 10:58

_San87_ schreef:
denisesilver schreef:

Zodat mijn zus de paarden kon doen, maar had niet verwacht dat ze er ruim een uur over zou doen. Gelukkig waren mijn ouders net thuis toen de oudste besloot dat hij moest kakken :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 11:04

Maddy_Paola schreef:
Zo zonde, paardenmarkt hier op het dorp was vroeger een grote gezellige braderie en dan 's avonds echt nog een leuk avondprogramma.
Sinds corona wordt het elk jaar minder

En dan zit het weer ook nog tegen :n

Had eigenlijk gewild, maar gaat gewoon niet lukken. Met de auto te ver lopen.

En scooter is nog steeds niet terug. En blijkbaar is hij ook chronisch ziek. Maar worstelt met acceptatie dat het gewoon niet lukt.

Lekkere soap hier. :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 11:12

denisesilver schreef:
_San87_ schreef:

Zodat mijn zus de paarden kon doen, maar had niet verwacht dat ze er ruim een uur over zou doen. Gelukkig waren mijn ouders net thuis toen de oudste besloot dat hij moest kakken :+

Ooh ja, dat klinkt logisch, haha.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-25 11:13

hahahatsjoe schreef:
xPabloBokt schreef:

Lees je eigen onderschrift even.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 11:22

Dat mijn lieve kleine hondje weer een oorontsteking heeft.
Hopelijk werkt de antibiotica snel.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 11:25

@Denisesilver, hier op de markt verkopen ze nu veel van die goedkope wijde zomerbroeken, misschien dat zoiets wat voor je is? Dan moet je alleen met je pijnlijke pootje bij een markt zien te komen, dat is misschien dan weer een heel nieuw probleem bedenk ik mij nu :=

Ik vind mijn braces zo stom in de zomer. Nu heb ik 2 bruine strepen op mijn arm van de zon :') want ik draag dus een polsbrace en een elleboogbrace. Wanneer ik alles af doe zit er dus op mijn onderarm een bruine streep (het stuk tussen de polsbrace en elleboogbrace), en op mijn bovenarm tussen de plek waar de elleboogbrace stopt en de mouw van een shirt begint zit ook weer zo'n bruine streep. En op de andere arm een witte streep want daar woont mijn horloge.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 12:06

Suzanne F. schreef:
Suzanne F. schreef:

Ja klopt. Medicatie die de punten die je aangeeft aanpakt.

Sta ik niet voor open. Ik ben ook niet veel meer te zwaar. Evengoed bedankt, heb hem wel aangestipt, mogelijk haal ik er nog wat andere dingen uit.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 12:08

Marcella schreef:
Maddy_Paola schreef:
Zo zonde, paardenmarkt hier op het dorp was vroeger een grote gezellige braderie en dan 's avonds echt nog een leuk avondprogramma.
Sinds corona wordt het elk jaar minder

En dan zit het weer ook nog tegen :n

En scooter is nog steeds niet terug. En blijkbaar is hij ook chronisch ziek. Maar worstelt met acceptatie dat het gewoon niet lukt.

Moet ik je even ophalen?
Of is over de paardenmarkt lopen ook niet te doen voor je?

Oh je bedoeld qua parkeren en dan te ver lopen

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 12:08

Buienradar liegt.

Het zou helemaal droog blijven. Beetje regen is prima.

Ben nu een halfuur aan het lopen en heb al 2 flinke buien gehad. _O-

Moet nog ruim 10 kilometer. :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 12:10

MarlindeRooz schreef:
Buienradar liegt.

Het zou helemaal droog blijven. Beetje regen is prima.

Ben nu een halfuur aan het lopen en heb al 2 flinke buien gehad. _O-

Moet nog ruim 10 kilometer. :+

Dat dus ik ben terug naar huis gegaan ik was er klaar mee :+

--
Bouwvakkers die het nodig vinden om van dat Nederlandstalige grafherrie op te zetten.

In mijn ogen is dat muziek voor een bepaalde doelgroep, en als ik dat wil horen ga ik wel naar mijn werk toe :+

Vind het sowieso vreselijk irritant als andere mensen vinden dat je verplicht mee moet luisteren naar hun muziek.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 12:11

San kun je de kussenslopen niet in de vriezer gooien? (In een plastic zak nog) Geen idee of dat werkt voor vlooien hoor maar zie het wel vaker voorbij komen als alternatief voor heet wassen.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 12:14

Klant wil niet betalen, manager is boos en collega die het project in beheer had is er niet, dus ik krijg het op mn bord. Joy :+

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 12:26

Telpeva schreef:
@Denisesilver, hier op de markt verkopen ze nu veel van die goedkope wijde zomerbroeken, misschien dat zoiets wat voor je is? Dan moet je alleen met je pijnlijke pootje bij een markt zien te komen, dat is misschien dan weer een heel nieuw probleem bedenk ik mij nu :=

Ik vind mijn braces zo stom in de zomer. Nu heb ik 2 bruine strepen op mijn arm van de zon :') want ik draag dus een polsbrace en een elleboogbrace. Wanneer ik alles af doe zit er dus op mijn onderarm een bruine streep (het stuk tussen de polsbrace en elleboogbrace), en op mijn bovenarm tussen de plek waar de elleboogbrace stopt en de mouw van een shirt begint zit ook weer zo'n bruine streep. En op de andere arm een witte streep want daar woont mijn horloge.

Ja, ik woon dus achteraf en ben nu aangewezen op mijn vader en zus voor vervoer, maar die vergeten dat ik momenteel dus van hun afhankelijk ben en vragen dan niet of ik naar de winkels oid moet. Maar korte broeken gaat wel, en ik heb nu dus een joggingbroek die ik aankan en een gipsbroek van het ziekenhuis, dus ik kan ermee van huis zonder als nudist over straat te moeten :+

Is zelfbruiner iets voor de plekken die geen zon hebben gezien?

Zebrastreep, mijn neefje is gek van die muziek en zingt het dus ook uit volle borst mee :')

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 12:41

PostNL is te laat en ik moet eigenlijk de pony's weer uit de wei halen. Zul je net zien dat ze zo komen als ik achter sta. :')

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 12:56

‘Onze ‘ bouwvakkers luisteren gelukkig naar radio Veronica. Ik erger me wel aan het feit dat ik drie kwartier geleden al geroepen heb dat de lunch klaarstaat. De gebakken eieren zijn inmiddels weer koud
Laatst bijgewerkt door Moska op 23-07-25 12:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 12:57

Jolliegirl schreef:
Marcella schreef:

Moet ik je even ophalen?
Of is over de paardenmarkt lopen ook niet te doen voor je?

Oh je bedoeld qua parkeren en dan te ver lopen

En ben bang dat lopen over de markt ook niet gaat lukken.

Mijn rug is ongezellig. :o

En pik eigenlijk ook iets te snel op.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 12:58

Mijn groenbak is maandag niet geleegd.
Al gebeld en er moet een naleging komen.
Vrees dat mijn bak eind van de week uit zichzelf loopt. Hard duimen dat ze snel komen legen.