aisa schreef:Dat ik met een frozen shoulder zit en daar gruwelijk van baal.
Waren het niet dat vriendlief dit ook al twee jaar heeft en nog niet helemaal pijnvrij is
Echt een klacht van de menopauze, echt heel stom!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amalarab schreef:aisa schreef:Dat ik met een frozen shoulder zit en daar gruwelijk van baal.
Waren het niet dat vriendlief dit ook al twee jaar heeft en nog niet helemaal pijnvrij is
Echt een klacht van de menopauze, echt heel stom!
Selina schreef:purny schreef:Meer belasting moeten betalen omdat ik meer ben gaan verdienen. Is stom.
Het koude kl*teweer hier in Nederland. Is stom
Nog niet naar Curaçao kunnen. Is heel erg stom.
Meer belasting betalen sinds 2025 omdat je minder verdient is ook stom
Anna79 schreef:Dat mijn al niet al te dikke wenkbrauwen uitvallen is stom, nu is er ook bijna niks meer over om te verven, pre-menopauze schijnt de oorzaak
Sherivey schreef:Anna79 schreef:Dat mijn al niet al te dikke wenkbrauwen uitvallen is stom, nu is er ook bijna niks meer over om te verven, pre-menopauze schijnt de oorzaak
Probeer eens wimperserum. Dat helpt bij de mijne heel goed
Ik had een poosje geleden heel dunne haartjes. Heb nu wat meer en ze lijken ook voller.
Sherivey schreef:Yup, het is net zo'n borsteltje als waar je mascara mee op doet. Maar ik gebruik dat serum dus zowel voor mn wimpers als voor mn wenkbrauwen. Even dat borsteltje erlangs zodat je het serum door je wenktbrauwen 'kamt' en klaar
Anna79 schreef:Sherivey schreef:Yup, het is net zo'n borsteltje als waar je mascara mee op doet. Maar ik gebruik dat serum dus zowel voor mn wimpers als voor mn wenkbrauwen. Even dat borsteltje erlangs zodat je het serum door je wenktbrauwen 'kamt' en klaar
Ok, en nog een vraag, hoe jong ben jij? Want als het door de hormoonhuishouding komt lijkt me dat je er weinig aan kan doen...
Anna79 schreef:Sherivey schreef:Yup, het is net zo'n borsteltje als waar je mascara mee op doet. Maar ik gebruik dat serum dus zowel voor mn wimpers als voor mn wenkbrauwen. Even dat borsteltje erlangs zodat je het serum door je wenktbrauwen 'kamt' en klaar
Ok, en nog een vraag, hoe jong ben jij? Want als het door de hormoonhuishouding komt lijkt me dat je er weinig aan kan doen...
Bellatrix schreef:https://irisartwork.nl/?srsltid=AfmBOoo ... 5oeuqPHVKk
Ik zou het ook wel willen maar niet van mijn eigen oog.