Change03 schreef:Dayanara schreef:ik heb gisteren nog snel bij horseflex besteld. Kreeg sowieso 5% korting weet eigenlijk niet waarom en dan nog 15% van pre blackfriday. Helemaal blij
Die 5% is stapelkorting
Ik heb maar 1 artikel besteld.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Change03 schreef:@Dayanara: Voor hoeveel euro?
Gekopieerd bij Horseflex:
Hoe groter je bestelling, hoe meer korting je ontvangt! Klinkt goed toch?
De hoogte van de korting is afhankelijk van je totale bestelbedrag en loopt op tot wel 9%!
De korting wordt automatisch verrekend in de winkelwagen.
Bij een totaalbedrag boven de € 100,- ontvang je 5 % korting!
Bij een totaalbedrag boven de € 150,- ontvang je 7 % korting!
Bij een totaalbedrag boven de € 200,- ontvang je 9 % korting!
* Voorheen kon je ook gebruik maken van de Facebook Share korting, maar deze is helaas komen te vervallen.
xMazzel schreef:Hier al veel dingen bekeken maar nog niet veel geshopt, gelukkig voor mijn portemonnee, wel de muckboots bij hypostore.
Zien jullie ook terug dat er weinig korting is op hondenvoer en snacks? Mooi meegenomen als er ergens wel korting is.
Zijn ook nog aan het kijken voor een nieuwe mand, maar die hoeft niet per se nu gekocht te worden zagen we al, korting is niet dieper dan de afgelopen weken.
love_mandy schreef:xMazzel schreef:Hier al veel dingen bekeken maar nog niet veel geshopt, gelukkig voor mijn portemonnee, wel de muckboots bij hypostore.
Zien jullie ook terug dat er weinig korting is op hondenvoer en snacks? Mooi meegenomen als er ergens wel korting is.
Zijn ook nog aan het kijken voor een nieuwe mand, maar die hoeft niet per se nu gekocht te worden zagen we al, korting is niet dieper dan de afgelopen weken.
Voor snacks is de beste korting die ik ben tegen komen bij dogsontheleash die hebben 20% korting op alles. Met code BLACKFRIDAY
Skessa_ schreef:deksel schreef:Ik heb een nieuw telefoonabonnement afgesloten. €9,50 per maand, 10 GB data, onbeperkt bel + sms en dataplafond. En daarbij €100 cashback! Via Mobiel.nl bij Symio.
Ik heb mijn abbo bij Simpel verlengd, onbeperkt bellen, 500 sms en 25 GB voor 10€ en de eerste 6 maanden € 5,-
Myfairytale schreef:Ik voel me nu heel dom, maar op welke site bestellen jullie Kentucky?
Myfairytale schreef:Is dat gewoon https://www.kentucky-horsewear.com?
Of is dit een verkeerde site? Vertrouw het niet met die prijzen
Friesfanaat schreef:EvaC schreef:Hebben meer mensen last met Dochorse dat ze producten niet in het winkelmandje kunnen zetten? Ik wil graag een airbagvest aanschaffen en even zien wat er met de prijs gebeurt. Het merk is niet uitgesloten van de actie.
Is het artikel in jouw maat wel op voorraad? Alles wat niet op voorraad is is niet te bestellen.. Loop ik ook tegenaan helaas..