Nu dan ook eentje van voorjaar weer naar zomervacht

Eén maand verschil... Zo bijzonder, zo'n roan!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarliesR schreef:Ik had hem al een keer gepost van winter naar "voorjaarsvacht".
Nu dan ook eentje van voorjaar weer naar zomervacht![]()
Eén maand verschil... Zo bijzonder, zo'n roan!
[ Afbeelding ]
jeniej schreef:Hier ook een voor en na, we zijn er wel nog mee bezig de echte na komt volgend jaar pas als alles weer is ingericht en groen wordt
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
jeniej schreef:Agossie, lijkt wel wat op een alpaca zoOns veulen even een deel geschoren, ze heeft zo'n last van die dikke vacht dat ze zichzelf kapot begint te schuren. De voor en na is wel duidelijk op 1 foto
[ Afbeelding ]
(het verdiend geen schoonheidsprijs maar ze hoeft verder toch geen keuringen te lopen of iets)
noviceh schreef:jeniej schreef:Agossie, lijkt wel wat op een alpaca zoOns veulen even een deel geschoren, ze heeft zo'n last van die dikke vacht dat ze zichzelf kapot begint te schuren. De voor en na is wel duidelijk op 1 foto
[ Afbeelding ]
(het verdiend geen schoonheidsprijs maar ze hoeft verder toch geen keuringen te lopen of iets)
Sychess schreef:Aah ja kastjes en bakjes in de keukenkastjes helpen enorm! Toen wij in ons nieuwe huis trokken, heb ik dat direct gedaan bij zo ongeveer alle lades en kasten die we hadden, ik had het er al weken over met mijn vriend over hoe ik alles ging organiserenhij vond het mega grappig (en niet heel erg interessant) maar nu wel kasten en lades die blijvend georganiseerd blijven.
Behalve die ene natuurlijk. Iedereen heeft 1 rommellade in huis
denisesilver schreef:![]()
Ik had een foto kunnen maken van de wanden van mijn douchecabine nadat ik de wanden met antikalk schoon had gemaakt, maar dat wilde ik jullie niet aan doen. 'S avonds gelijk gedoucht en ik dacht toch echt dat het matglas was, maar je kan er gewoon doorheen kijken
Sting schreef:denisesilver schreef:![]()
Ik had een foto kunnen maken van de wanden van mijn douchecabine nadat ik de wanden met antikalk schoon had gemaakt, maar dat wilde ik jullie niet aan doen. 'S avonds gelijk gedoucht en ik dacht toch echt dat het matglas was, maar je kan er gewoon doorheen kijken
Welke heb je gebruikt?
denisesilver schreef:![]()