Ga kijken of ik het ergens sneller vandaan kan halen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Farjen schreef:Hebben die Ariat Wythburn ook een rits? Of is het elke keer helemaal open doen met de veters?
mavantos schreef:Zertab schreef:Ik heb afgelopen zondag besteld bij Agradi en nog steeds staat er: wordt verwerkt![]()
Ga kijken of ik het ergens sneller vandaan kan halen.
Woensdagavond een deken besteld bij Agradi en die is gisteren gelijk verzonden
Oretha schreef:Agradi is heel traag. Heb ook rijbroeken daarvan besteld, eerste zending verkeerd geleverd en 2e zending nog niet eens verzonden. En nu de eerste zending retour gestuurd en nu wachten op het juiste product. Duurt erg lang idd.
Ik heb de kentucky dekjes binnen![]()
[ [url=m/lN1BAD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QWCdmp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oretha schreef:Agradi is heel traag. Heb ook rijbroeken daarvan besteld, eerste zending verkeerd geleverd en 2e zending nog niet eens verzonden. En nu de eerste zending retour gestuurd en nu wachten op het juiste product. Duurt erg lang idd.
Suzanne F. schreef:Welke koekenpannen van Sola hebben jullie? Ik heb ook een koekenpan besteld. Fijn ding maar wel zwaar.
MarjanB schreef:Farjen schreef:Hebben die Ariat Wythburn ook een rits? Of is het elke keer helemaal open doen met de veters?
Geen rits en je maakt de vier bovenste lusjes los en strikt die weer. Ik heb laarzen die ik snel aan kan doen als ik even naar buiten een maar die zitten lang niet zo fijn als dezedus ik vind t strikken niet erg