Show je Vinted koopjes!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

amandananana

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 08:10

Afbeelding
Nieuw Konges Slojd jasje voor mijn dochter. <3

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 08:29

amandananana schreef:
[ [url=m/BMhkkL.png]Afbeelding[/url] ]
Nieuw Konges Slojd jasje voor mijn dochter. <3

Wat schattig!

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 08:41

Gisteren dit topje van RL opgehaald voor 6 euro.
Afbeelding

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-23 09:10

Mooi dat jasje! Altijd fijn merk Konges. Heb een windstopper met fleece voering ervan gekocht 3jaar terug. Wordt hele jaar door gedragen al die tijd door 2 koters. En echt nog netjes en mooi.

PS vanLot: nou dat zeker! Hoop mensen hebben echt net een maatje te klein. Tuurlijk lijkt het dan glad, maar de meeste basisruiters zitten niet perfect rechtop schouders naar achter op hun paard. En dan zittend. Iets in elkaar… Het verbeterd dan niet het beeld…

En plastronnen zij sowieso ondingen. Ik draag ze zelden nog. Hooguit bij m’n tweedjasjes. Dan heb ik een goudkleurige met Paisley patroon of een blauwe met witte stipjes :D
En juist dat is super klassiek eigenlijk.
Ik hou wel van beetje variatie in de ring. Na 20 combinaties met een donker paard en blauw jasje, laklaarzen en veel glitter kan ik ze soms niet meer onderscheiden tenzij ze heel goed of heel slecht waren :=
Maar soms wordt het wel echt doller dan dol qua kleuren. Zuurstokroze is best leuk hoor. Voor een kind van 7 met een witte welshpony, maar als je over de 60 bent moet je het misschien niet meer willen

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 09:25

Ik heb een paars en groen jasje, love it! <3
Wilde ook nog de ijsblauwe variant ervan voor de zomermaanden, maar is niet meer te krijgen. |(

Edit: ik zal wel spuitelf zijn, maar hoe zoek je ook alweer in je eigen regio op Vinted?

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 09:58

_lautje_ schreef:
Mooi dat jasje! Altijd fijn merk Konges. Heb een windstopper met fleece voering ervan gekocht 3jaar terug. Wordt hele jaar door gedragen al die tijd door 2 koters. En echt nog netjes en mooi.

PS vanLot: nou dat zeker! Hoop mensen hebben echt net een maatje te klein. Tuurlijk lijkt het dan glad, maar de meeste basisruiters zitten niet perfect rechtop schouders naar achter op hun paard. En dan zittend. Iets in elkaar… Het verbeterd dan niet het beeld…

En plastronnen zij sowieso ondingen. Ik draag ze zelden nog. Hooguit bij m’n tweedjasjes. Dan heb ik een goudkleurige met Paisley patroon of een blauwe met witte stipjes :D
En juist dat is super klassiek eigenlijk.
Ik hou wel van beetje variatie in de ring. Na 20 combinaties met een donker paard en blauw jasje, laklaarzen en veel glitter kan ik ze soms niet meer onderscheiden tenzij ze heel goed of heel slecht waren :=
Maar soms wordt het wel echt doller dan dol qua kleuren. Zuurstokroze is best leuk hoor. Voor een kind van 7 met een witte welshpony, maar als je over de 60 bent moet je het misschien niet meer willen

Ik wil een bordeaux outfit. Pony wit dekje met bordeauxrood randje en ik een jasje in die kleur. Moet met mn pony tussen de paarden dus moet wel een beetje opvallen :=

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 10:28

Ik vond een Tinycottons trui die ik vorig jaar niet had gekocht en spijt. Dus nu alsnog via Vinted:
Afbeelding
Twee Tommy Hilfiger truien/vest. Waren €5 samen. Dus dat is leuk voor knutselen/modder/etc.
Afbeelding
Afbeelding
Jurkje voor m’n dochter. Tipje van Lautje. Zocht deze al langer.
Afbeelding
En nog drie voor m’n dochter. Hydrofiel blouseje altijd fijn onder haar alwero bodywarmer. Longsleeve voor op een rokje die ik via fb kocht.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 10:39

Hier helaas al 3 of 4 dingen die niet verzonden zijn, omdat ze op vakantie zijn en nu dan geannuleerd. Ook verkoper die vindt dat ik had moeten annuleren??? Nu nog hopen dat 1 jasje nog wel verstuurd wordt, dat is echt precies wat ik wil / nodig heb en geen andere van te vinden. Maar heb er even de balen in, want van die spullen zijn de andere opties al wel verkocht. Had ik achteraf beter daarvoor kunnen gaan :')

Wel hele fijne trenchcoat binnen. Helaas mag die alleen naar de stomerij := dat is het enige nadeel eraan.
Afbeelding

En nog 1 spijkerbroek en een trui voor de winter. Heb nog wat dingen in favorieten die ik nodig heb, hopelijk zijn die er nog als ik het geld van de rest terug krijg en worden die wel verstuurd...
Ik ben tussendoor ook aan het zoeken voor shirt voor dit weer, tshirts en tops. Maar vind ik echt lastig, heb body's maar die wil ik niet altijd aan. Heb wel basics, maar met wat warmer weer is het soms iets te basic :')

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 10:42

ik had op vinted gevraagd naar de OTO van een jasje....antwoord....36 cm
eh...is dat voor Barbie oid?
Moet die maat dan x 2?
(Ralph Lauren maat 6)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 10:54

Kinke schreef:
ik had op vinted gevraagd naar de OTO van een jasje....antwoord....36 cm
eh...is dat voor Barbie oid?
Moet die maat dan x 2?
(Ralph Lauren maat 6)

Ja, 36 cm is enkele maat :).

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 11:40

Oh, net bericht dat de wit/blauw gestreepte trui vandaag op het pakketpunt wordt geleverd :D.

Echt, die kluisjes zijn ZO makkelijk _O_.

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 11:45

Ik heb net een rode Bershka spijkerrok gescoord voor 7,50 i.p.v. vraagprijs 10,-.
Afbeelding

En 8 euro geboden op een RL shirtje, vraagprijs 10,- Kan het altijd proberen, zo niet dan betaal ik gewoon de vraagprijs.
Afbeelding

_Charlot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 12:01

8nnemiek schreef:
Hebben jullie ook zo veel problemen met Mondial Relay?
Ik had twee dingen via MR besteld, nu krijg ik een week later het bericht dat het afhaalpunt niet beschikbaar is. Oké, kan gebeuren.. alleen de volgende 3 punten in de buurt zijn ook niet beschikbaar :+
Naja, dan maar het punt 20km verderop aangeklikt.. zegt ie 'er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens'.. Inmiddels al drie keer geprobeerd, zowel via telefoon als computer.. lukt niet :')

Bij ons in de buurt zijn van de een op de ander dag veel mondial punten gestopt.
Wel zaten deze allemaal bij een Esso Tankstation.
Bij ons is er geen Mondial punt meer, ik moet er 10km voor rijden. :+

Esso is landelijk gestopt met Mondial.

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 12:29

Leuk om al die verschillende stijlen langs te zien komen hier. En dat iedereen zo blij is met 'gebruikte' kleding.
Vind dat wel vaak dubbel aan Vinted: super dat dingen worden herbruikt.
Deprimerend dat er zó veel kleding is die nog goed genoeg is en niet meer gedragen wordt.

Hier heel blij met deze stella mccarthney jurk.
Denk dat die heel lang te dragen is, fijn katoen en geweldig geborduurd.

Afbeelding

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 12:41

Elanor, wat een schitterend jurkje!!!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-23 12:58

Die is leuk! Ik heb hem hier ook en het is echt een heerlijk ding. Je hebt ze ook in het blauw, maar juist dit rood is zo fleurig.
En kwaliteit is echt super.
Hij wordt hier veel gedragen. En in de winter met blauwe trui er op en maillot gaat ook prima! Zie je borduursel er nog onderuit

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 13:00

Ik heb mn bestelling opgehaald, ging me om de schoentjes maar vanwege bundelkorting toch extra items genomen en heel blij mee:
Afbeelding

Incl verzendkosten 12,50 of zoiets voor betaald. De schoentjes zijn normaal 60/65 euro en waren 5 en echt in super staat.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 13:26

Elanor schreef:
Leuk om al die verschillende stijlen langs te zien komen hier. En dat iedereen zo blij is met 'gebruikte' kleding.
Deprimerend dat er zó veel kleding is die nog goed genoeg is en niet meer gedragen wordt.

[ [url=m/rJZxqM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nouja ik heb ook wel dingen gekocht die ik echt onwijs leuk vond (en soms nog vindt) maar die me dan toch niet helemaal lekker zitten, of toch wat minder staan, of ik gewoon te weinig gelegenheden heb om ze aan te trekken. Of vergeten ben terug te sturen. :+

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 13:29

Kaitlyn schreef:
Elanor schreef:

[ [url=m/rJZxqM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nouja ik heb ook wel dingen gekocht die ik echt onwijs leuk vond (en soms nog vindt) maar die me dan toch niet helemaal lekker zitten, of toch wat minder staan, of ik gewoon te weinig gelegenheden heb om ze aan te trekken. Of vergeten ben terug te sturen. :+

Ja precies. Ook dat toch niet lekker zitten als je het langer aanhebt. Ook met rijbroeken, ik heb broeken gehad die heerlijk zaten als ik gewoon liep of zat, maar te paard niet.
Of gekocht en later afgevallen of aangekomen en dan past het niet meer.

Dan is dit toch veel beter? Miskopen of andere redenen ga je nooit helemaal voorkomen. Niemand koopt bewust kleding om het niet te dragen en in de kast te laten liggen. Ik ben nu veel kritischer, omdat ik anderen er blij mee kan maken. En ik koop nu op vinted ipv budget of fast fashion

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 13:33

Ja precies.
Er gingen hier echt een paar vuilniszakken aan goede kleding per jaar in de kleding bakken.
Die hebben tegenwoordig een slechte aan me. :=

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 16:18

4 pakketjes vandaag

Vest van selected femme
80€ voor 15€
Heel blij mee is mohair x alpaca deze heb ik al maar nu nieuwe kleur

Afbeelding

Afbeelding

Buho jurk voor kind de mijne verkocht voor 22€ deze gekocht voor 15€
Nieuw 70€

Afbeelding

Afbeelding

Fabienne chapot shirt 25€
Beetje saai wel mooie kleur

Afbeelding

Laatste Emile et ida voor mijn zoon
Wilde ik ooit nieuw iets vaker geworden maar dikke prima
Kost nieuw 50-55€ 8.50€ Vinted

Afbeelding

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 16:22

Leuke items Tita!

Ik heb 3 kledingstukken klaar liggen om opgehaald te worden maar helaas geen tijd komend weekend, dus dat zal maandagmiddag worden. Een avondjurkje(3,50), hoodie(9,-) & handtasje(8,-). :Y)

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 19:45

@Elanor, echt mooi! Alleen lijkt het mega kort? Is het ook zo of vertekent het? (Op de foto lijkt het voor mij bijna shirt-lengte.)

Hier nu al enkele dagen niets meer gekocht… verwacht nog enorm veel pakjes, dus mag ook wel.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 20:41

Hoe lang zijn jouw shirts? :=

Op mijn telefoon is het gewoon echt een jurk.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 21:09

Kaitlyn schreef:
Ik heb een paars en groen jasje, love it! <3
Wilde ook nog de ijsblauwe variant ervan voor de zomermaanden, maar is niet meer te krijgen. |(

Oké dit zei ik vanmiddag, ik vind deze dus op Vinted. In mijn maat, in goede staat.

Aaarrrghhhh rijd momenteel geen wedstrijden. Heb op zich al 3 of 4(?) jasjes, maar deze wilde ik er zo graag bij voor het zomerseizoen.
Zit zo in tweestrijd :')