Nieuw Konges Slojd jasje voor mijn dochter.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_lautje_ schreef:Mooi dat jasje! Altijd fijn merk Konges. Heb een windstopper met fleece voering ervan gekocht 3jaar terug. Wordt hele jaar door gedragen al die tijd door 2 koters. En echt nog netjes en mooi.
PS vanLot: nou dat zeker! Hoop mensen hebben echt net een maatje te klein. Tuurlijk lijkt het dan glad, maar de meeste basisruiters zitten niet perfect rechtop schouders naar achter op hun paard. En dan zittend. Iets in elkaar… Het verbeterd dan niet het beeld…
En plastronnen zij sowieso ondingen. Ik draag ze zelden nog. Hooguit bij m’n tweedjasjes. Dan heb ik een goudkleurige met Paisley patroon of een blauwe met witte stipjes![]()
En juist dat is super klassiek eigenlijk.
Ik hou wel van beetje variatie in de ring. Na 20 combinaties met een donker paard en blauw jasje, laklaarzen en veel glitter kan ik ze soms niet meer onderscheiden tenzij ze heel goed of heel slecht waren![]()
Maar soms wordt het wel echt doller dan dol qua kleuren. Zuurstokroze is best leuk hoor. Voor een kind van 7 met een witte welshpony, maar als je over de 60 bent moet je het misschien niet meer willen

dat is het enige nadeel eraan.
.
. 8nnemiek schreef:Hebben jullie ook zo veel problemen met Mondial Relay?
Ik had twee dingen via MR besteld, nu krijg ik een week later het bericht dat het afhaalpunt niet beschikbaar is. Oké, kan gebeuren.. alleen de volgende 3 punten in de buurt zijn ook niet beschikbaar![]()
Naja, dan maar het punt 20km verderop aangeklikt.. zegt ie 'er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens'.. Inmiddels al drie keer geprobeerd, zowel via telefoon als computer.. lukt niet
Elanor schreef:Leuk om al die verschillende stijlen langs te zien komen hier. En dat iedereen zo blij is met 'gebruikte' kleding.
Vind dat wel vaak dubbel aan Vinted: super dat dingen worden herbruikt.
Deprimerend dat er zó veel kleding is die nog goed genoeg is en niet meer gedragen wordt.
Hier heel blij met deze stella mccarthney jurk.
Denk dat die heel lang te dragen is, fijn katoen en geweldig geborduurd.
[ [url=m/rJZxqM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kaitlyn schreef:Elanor schreef:Leuk om al die verschillende stijlen langs te zien komen hier. En dat iedereen zo blij is met 'gebruikte' kleding.
Vind dat wel vaak dubbel aan Vinted: super dat dingen worden herbruikt.
Deprimerend dat er zó veel kleding is die nog goed genoeg is en niet meer gedragen wordt.
Hier heel blij met deze stella mccarthney jurk.
Denk dat die heel lang te dragen is, fijn katoen en geweldig geborduurd.
[ [url=m/rJZxqM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nouja ik heb ook wel dingen gekocht die ik echt onwijs leuk vond (en soms nog vindt) maar die me dan toch niet helemaal lekker zitten, of toch wat minder staan, of ik gewoon te weinig gelegenheden heb om ze aan te trekken. Of vergeten ben terug te sturen.

Kaitlyn schreef:Ik heb een paars en groen jasje, love it!
Wilde ook nog de ijsblauwe variant ervan voor de zomermaanden, maar is niet meer te krijgen.