Ben benieuwd naar de rest van de serie.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sirius_ schreef:Sci-fi boekentip: Choosing Theo van Victoria Aveline. Het is een alien roman. Maar in een ruk uitgelezen. Ik bleef ver weg van sciencefiction maar dit is zo goed geschreven
Eelmo schreef:Sirius_ schreef:Sci-fi boekentip: Choosing Theo van Victoria Aveline. Het is een alien roman. Maar in een ruk uitgelezen. Ik bleef ver weg van sciencefiction maar dit is zo goed geschreven
Ik knap dus echt zo hard af op dit type covers
Momo94 schreef:Boek voor gsbs heb ik al. Ik heb denk ik een paar leuke Engelse young adult boeken gevonden voor mezelf! Enig nadeel.. ik heb een creditcard nodig..Heb dan toch maar eens rond gekeken voor een prepaid creditcard, want ik doe verder echt niks met een creditcard. Jullie nog ideeën voor een prepaid creditcard? Niemand in de familie heeft anders een gewone creditcard.
LWDaisy schreef:Momo94 schreef:Boek voor gsbs heb ik al. Ik heb denk ik een paar leuke Engelse young adult boeken gevonden voor mezelf! Enig nadeel.. ik heb een creditcard nodig..Heb dan toch maar eens rond gekeken voor een prepaid creditcard, want ik doe verder echt niks met een creditcard. Jullie nog ideeën voor een prepaid creditcard? Niemand in de familie heeft anders een gewone creditcard.
Voor de 3-cijferige code? 999 of 000 invullen
Momo94 schreef:LWDaisy schreef:
Voor de 3-cijferige code? 999 of 000 invullen
Nee, ik heb geen creditcard en wil een paar leuke young adult boeken bestellen. Alleen betalen is alleen via creditcard, dus ben ik opzoek naar ervaringen met prepaid creditcards.