Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:_San87_ schreef:Voorschotten worden toch berekend adhv het verbruik van de vorige bewoner?
Klopt en daarin kan je best contact opnemen met het bedrijf en vragen op welke basis zij dat berekend hebben.
Als bijvoorbeeld een gezin op het adres heeft gewoond, dan is het verbruik al hoger.
_San87_ schreef:Voorschotten worden toch berekend adhv het verbruik van de vorige bewoner?
[***] schreef:_San87_ schreef:Voorschotten worden toch berekend adhv het verbruik van de vorige bewoner?
Normaal gesproken wel, maar ik heb het verbruik van de vorige bewoner ingezien (hij stuurde per ongeluk het verkeerde door). Hij zat ook ver onder de 70 m3.
Daarnaast is mij aan de telefoon gevraagd wat mijn verbruik in mijn vorige woning was en toen zou ze het op 70 m3 zetten.
Het is een studio, dus er heeft nooit een gezin gewoond, en als iemand aan de telefoon zegt "je maandtarief wordt €12 op basis van een verbruik van 70 m3" dan verwacht ik dat dat ook zo is en dat het niet bijna het dubbele wordt op basis van een verbruik van 120 m3.
_San87_ schreef:[***] schreef:
Normaal gesproken wel, maar ik heb het verbruik van de vorige bewoner ingezien (hij stuurde per ongeluk het verkeerde door). Hij zat ook ver onder de 70 m3.
Daarnaast is mij aan de telefoon gevraagd wat mijn verbruik in mijn vorige woning was en toen zou ze het op 70 m3 zetten.
Het is een studio, dus er heeft nooit een gezin gewoond, en als iemand aan de telefoon zegt "je maandtarief wordt €12 op basis van een verbruik van 70 m3" dan verwacht ik dat dat ook zo is en dat het niet bijna het dubbele wordt op basis van een verbruik van 120 m3.
Morgen even een belletje wagen, misschien hebben ze een foutje gemaakt met invoeren.
Valerie93 schreef:Volle bijholten, zo erg verkouden is echt niet leuk meer. Zelf vermoeden dat het corona is maar testen blijven negatief.
Ondertussen 3 lagen kleding aan, fleecedeken erbij en heb het nog koud ook nog eens sluimerende migraine erbij echt top dit!
Bullebeest schreef:DiscoDipp schreef:Echt alles op moment. Helemaal klaar, overal mee.
Hier ook. Geef mij maar een warm hutje ver weg van alles en iedereen. Mag best ergens zijn waar de zon schijnt.
Niobe schreef:Bullebeest schreef:
Hier ook. Geef mij maar een warm hutje ver weg van alles en iedereen. Mag best ergens zijn waar de zon schijnt.
Ik fantaseer weleens over gewoon een keer verdwijnen, ergens heen gaan waar niemand me kent en opnieuw beginnen