Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 21:11

Waterleverancier heeft het voorschot berekend op basis van een verbruik van 120 m3. Ik heb in de afgelopen jaren nooit meer dan 30 m3 verbruikt. Het slaat dus echt helemaal nergens op en ik betaal veel te veel.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 21:20

Voorschotten worden toch berekend adhv het verbruik van de vorige bewoner?

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 21:24

Nyaleti schreef:
Is het juist niet zo dat morgen alle letters en kruidnoten met korting liggen? :))

Dat dacht ik dus ook, maar hier is alles dus gewoon op :( . Behalve de mix met bastogne ofzo, de rest was weg :(

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 21:26

_San87_ schreef:

Klopt en daarin kan je best contact opnemen met het bedrijf en vragen op welke basis zij dat berekend hebben.
Als bijvoorbeeld een gezin op het adres heeft gewoond, dan is het verbruik al hoger.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 21:27

Een abces die weer actief is.
In Oktober deze al open laten snijden bij de dokter en dagen met een drain gelopen.

Hopelijk komt het deze keer niet zo ver want ik krijg echt geen vrij in December i.v.m kerstdrukte :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 21:33

M_D_H schreef:
_San87_ schreef:

Klopt en daarin kan je best contact opnemen met het bedrijf en vragen op welke basis zij dat berekend hebben.
Als bijvoorbeeld een gezin op het adres heeft gewoond, dan is het verbruik al hoger.

Ja, dat lijkt mij ook. Ik bedoel ermee te zeggen dat die voorschotten dus niet adhv eigen gebruik in vorige woning berekend is.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 21:40

Echt alles op moment. Helemaal klaar, overal mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 22:03

_San87_ schreef:

Normaal gesproken wel, maar ik heb het verbruik van de vorige bewoner ingezien (hij stuurde per ongeluk het verkeerde door). Hij zat ook ver onder de 70 m3.
Daarnaast is mij aan de telefoon gevraagd wat mijn verbruik in mijn vorige woning was en toen zou ze het op 70 m3 zetten.
Het is een studio, dus er heeft nooit een gezin gewoond, en als iemand aan de telefoon zegt "je maandtarief wordt €12 op basis van een verbruik van 70 m3" dan verwacht ik dat dat ook zo is en dat het niet bijna het dubbele wordt op basis van een verbruik van 120 m3.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 22:13

[***] schreef:
_San87_ schreef:

Normaal gesproken wel, maar ik heb het verbruik van de vorige bewoner ingezien (hij stuurde per ongeluk het verkeerde door). Hij zat ook ver onder de 70 m3.
Daarnaast is mij aan de telefoon gevraagd wat mijn verbruik in mijn vorige woning was en toen zou ze het op 70 m3 zetten.
Het is een studio, dus er heeft nooit een gezin gewoond, en als iemand aan de telefoon zegt "je maandtarief wordt €12 op basis van een verbruik van 70 m3" dan verwacht ik dat dat ook zo is en dat het niet bijna het dubbele wordt op basis van een verbruik van 120 m3.

Morgen even een belletje wagen, misschien hebben ze een foutje gemaakt met invoeren :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 22:22

_San87_ schreef:
[***] schreef:

Morgen even een belletje wagen, misschien hebben ze een foutje gemaakt met invoeren :).

Dat denk ik inderdaad ook en dat kan natuurlijk gebeuren. Het is alleen jammer dat ik vandaag in totaal ook al 5 uur aan het bellen ben geweest voor foutjes van meerdere instanties :(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 22:23

Valerie93 schreef:
Volle bijholten, zo erg verkouden is echt niet leuk meer. Zelf vermoeden dat het corona is maar testen blijven negatief.

Ondertussen 3 lagen kleding aan, fleecedeken erbij en heb het nog koud ook nog eens sluimerende migraine erbij echt top dit!

Heb je misschien ook niet een kaakontsteking dit geeft ook volle bijholten.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 23:06

Iemand die mij gaat appen over iets waar ik helemaal niets mee te maken heb

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 23:11

DiscoDipp schreef:

Hier ook. Geef mij maar een warm hutje ver weg van alles en iedereen. Mag best ergens zijn waar de zon schijnt.

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 23:14

Dat ik vanmiddag toen ik thuiskwam een brief vond dat ze morgen de definitieve bestrating aan gaan leggen en de weg minimaa 3 weken dicht. Of we de auto’s voor 7 uur van de oprit willen halen. Joh, gooi die brief ff wat eerder in de bus.

fjord_brucht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 23:15

Hamster die klein beetje onverwacht overleden is. Ja hij was al wat ouder maar nog niet heel oud

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 23:15

Bullebeest schreef:
DiscoDipp schreef:

Hier ook. Geef mij maar een warm hutje ver weg van alles en iedereen. Mag best ergens zijn waar de zon schijnt.

Ik fantaseer weleens over gewoon een keer verdwijnen, ergens heen gaan waar niemand me kent en opnieuw beginnen

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 23:16

Dat klinkt ook goed Niobe

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 23:37

Krijg echt stress van school en stage. %) Zo maar snel gaan slapen.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 23:40

Lieve mensen, de volgende keer dat ik wakker word met het gevoel dat de wereld vergaat, zeg dan alsjeblieft dat ik terug in bed ga liggen..
De hele dag stress gevoel, belde mijn vriend vanochtend dat onze jongste poes van nog geen 10 maanden een soort aanval had en hij dacht dat ze dood ging
Later onderweg naar huis de verwarde man op de bovenleidingen van de bussen waardoor al het busverkeer stil lag bij arnhem centraal

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 23:41

Mensen die wegrennen voor hun verantwoordelijkheden.

Dan hoeft het niet meer he :wave:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 23:54

Niobe schreef:
Bullebeest schreef:

Ik fantaseer weleens over gewoon een keer verdwijnen, ergens heen gaan waar niemand me kent en opnieuw beginnen

Zit je dan niet een beetje vast in een vizuele cirkel als in slapen , eten en werken?

Doorbreek de cirkel zou ik zeggen! Bijv en andere baan dat het leven weer wat nieuwe spanning geeft?

Het heeft mij enorm uit een sleur gehaald al bestaan mijn dagen nu ook uit eten , slapen en werken het voelt nu niet vervelend maar gewoon als leuk en uitdagend. En daarbij ben ik ook weggestapt van mensen die op een negatieve manier energie zogen ( aantal zeker met moeite). Ik voel mij nu bijv echt heel erg vrij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 00:09

Ik heb honger, maar ben ook onwijs misselijk.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 00:10

Niobe schreef:

+1
Of 25 jaar terug in de tijd kunnen gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 00:18

De zoveelste keer migraine de afgelopen week.. Ik heb geen tijd om elke keer maar weer een dag niks te doen :x

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 00:18

Merlen schreef:
Niobe schreef:

+1
Of 25 jaar terug in de tijd kunnen gaan.

Mijn neiging om op het vliegtuig te stappen en nooit meer terug te komen wordt zo wel steeds groter :')