Needje schreef:Neonlight schreef:Nope, ik werk niet het hele winterseizoen thuis. Dankzij het beleid wat er tot nu toe is bij mijn werkgever ivm Corona. Bij klachten (ook zonder positieve test) thuiswerken. Dat betekent dat collega's elkaar niet doorlopend aansteken met stevige verkoudheden etc. Ook ziekteverzuim is een stuk lager. En ja, ik heb ook dagen thuis gewerkt omdat ik verkouden was, buiten het werk opgelopen.
Maar vrees dat dat beleid weer opgeheven gaat worden zodat de ziektebacillen weer lekker door de kantoortuinen heen gaan dag in, dag uit.
Tsja, je moet ergens je weerstand door opbouwen
Ik ben ook doorlopend verkouden. Maar mensen om me heen niet. Dus wie steekt wie dan aan?
Ik werk dus ook gewoon hele jaar door op de zaak. (kan ook niet thuis werken en denk niet dat mijn baas me de helft van de thuis in de ziektewet laat zitten omdat ik verkouden ben)
Een heel ander verhaal dus omdat je niet thuis kùnt werken.. wat is er mis met thuiswerken bij klachten als dat gewoon kan?
En doorlopend verkouden vind ik sowieso niet normaal, lijkt me dat je weerstand dan niet op orde is