Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
fotolijstje schreef:Sowieso springen van kliffen is niet een heel briljant idee..
Snadrem schreef:Ja maar dezelfde dag nog![]()
Je man springt zichzelf dood op een klif, stort in zee, komt niet boven drijven en is en blijft zoek, jij en je kind stonden te kijken, je roept "oh my god" en upload dat filmpje vervolgens naar een kennis of Social media??
Was niet mijn eerste gedachte geweest.
Tancreda4 schreef:Ik snap dat ook niet.... Of ze moet het live gelijk hebben gestreamd ofzo?? En door alle commotie niet direct hebben verwijderd? Dst is de enige manier waarop ik het nog kan begrijpen dat het is uitgelekt.... Anders niet....
rensju schreef:Om het dan nog iets meer luguber te maken, die plek is juist het tegenovergestelde: Meerdere mensen hebben daar zelfmoord gepleegd.Ik kon hem wel zien, echt wel naar. Ik vraag me dan ook af of hij zelf heeft bedacht om hier te gaan springen of dat het een plek was waar dit normaal wel goed gaat bv
Ailill schreef:rensju schreef:Om het dan nog iets meer luguber te maken, die plek is juist het tegenovergestelde: Meerdere mensen hebben daar zelfmoord gepleegd.Ik kon hem wel zien, echt wel naar. Ik vraag me dan ook af of hij zelf heeft bedacht om hier te gaan springen of dat het een plek was waar dit normaal wel goed gaat bv
DuoPenotti schreef:https://www.ed.nl/tilburg/dode-vrouw-vo ... ~a13000ed/
volledig verbrande vrouw in achtertuin...euh geen misdrijf...dus je mag mensen altijd zonder consequenties bbq-en?