Wat gaan jullie snel zeg, ik ga van de week in mijn nachtdienst even bij lezen alles. ik ga eerdaags ook al paar leuke hebbedingetjes kopen, dus hoop degene die mijn pakketje krijgt dan wel van hebbedingetjes houdt Zoniet houdt ik lekker zelf
Ik merk dat ik minder actief ben dan vorige jaren, dus voor mijn lootje excuses ik doe mijn best. Er is ook altijd genoeg te vinden in vorige jaren waar ik wel actiever was.
Hier ook geen theelicht houdertjes aub Kaarsen daarentegen kom maar op. Van die grote goeiekope van de action prima !
LWDaisy
Geplaatst: 28-09-21 12:24
Gefeliciteerd!
Ik hou van planten, maar krijg ze soms wel dood De ene doet het hier beter dan de andere. Ik hou ook van bloempotjes! Maar mijn katten helaas ook haha, er zijn er nu al 2 gesneuveld.
Mijn nieuwste project is een pannekoekenplant. Helaas viel die snel dood. Staan nu een paar kleintjes in die pot, geen idee of die mij gaan overleven
Chiren
Geplaatst: 28-09-21 13:11
Ik heb ja gezegd inderdaad Altijd gezegd dat ik nooit wou trouwen en toen kwam deze voorbij. Maar ook nooit verwacht dat dit wij een ding zouden worden samen. Hij zat twee jaar hoger op de uni en we kennen elkaar via een gezamenlijk project, alleen destijds beide in een relatie. Was wel gelijk 'iets' en binnen no-time hele goede vrienden met nog 1 iemand erbij. En nu gaan we gewoon voor altijd samen
Jolien87
Geplaatst: 28-09-21 15:07
Gefeliciteerd Chiren! Hoe ben je ten huwelijk gevraagd?
Ik lees wel meerdere berichten van deelnemers die hier nu minder actief zijn en dan verwijzen naar voorgaande jaren maar loop je dan niet het risico dat je dingen verzint die ze al hebben gehad of die niet meer van toepassing zijn?
justdiesel, ja daar ben ik ook heel benieuwd naar. Normaal gesproken wil ik ook altijd direct weten wat erin zit maar dit keer bewaar ik de verrassing voor het moment van uitpakken. Dat is toch ook wel een beetje de magie van zo'n kalender en laten we eerlijk wezen: we kunnen het toch niet allemaal tegelijk gebruiken
Ik zag een puppy! :D:D Toevallig alvast ingekocht voor de SSS?
Chantaliiejj dankjewel Ik ben ook heel blij met het eindresultaat.
Uiteindelijk ben ik helemaal losgegaan met de herfstdecoratie in en om het huis. Mijn vriend heeft eerst 1,5 jaar in zijn eentje in dit huis gewoond en gaf weinig om dit soort dingen. Dus ik had carte blanche. Gelukkig vindt hij het eindresultaat ook mooi haha. Ik zal kijken of ik straks wat foto's kan uploaden.
Ik zag ook een schattige puppy en een zwangerschap voorbij komen op de vorige pagina. Leuk leuk!!
Hier nog een dikke top: een Zwitsal geurkaars. Of de 'Spice' geurkaars van de Hema. Of geurloze kaarsen. Dikke. Kleuren hier in de woonkamer: Meubels veel zwart, cognac, donker houtkleur. Muur is Army Green van VTwonen. De keuken die aangrenzend is, is zwart met een houtlook blad en crèmekleurige tegeltjes (en Smeg koelkast) en op de muur ook Army Green. Zal wel eens een foto'tje plaatsen als ik opgeruimd heb
Wat betreft kleur kerstballen (paar pagina's terug): koper kleurige ballen, glazen ballen. En allerlei ornamentjes in wit, zwart, koper.... Maar eigenlijk heb ik voor in de boom genoeg. Aan kerstdecoratie voor niet in de boom ontbreekt het nog wel een beetje. Ik heb wat leuke kussenhoesjes en vorig jaar keramieken kerstboompjes met verlichting gekregen, maar verder niet veel. Dus dat mag best!
Theelichthouders vind ik leuk. Maar graag niet te hoog bling/tokkie gehalte. Ik heb niets met goud en glitters. Gewoon leuke glazen houders zijn prima.
Chiren, wat leuk, gefeliciteerd ben stiekem heel nieuwsgierig hoe je ten huwelijk bent gevraagd. roosjenat, veel plezier in Zweden, geniet ervan. Daan13, oh dat ziet er niet fijn uit