CalipsoLover schreef:Ik kom hier even binnen vallen, op zoek naar ervaringen en ook om even alles van me af te schrijven.
Ik zit sinds twee weken geleden zondag in quarantaine. Hoog-risico contact gehad met iemand die positief en ziek was (persoon was volledig gevaccineerd), ikzelf (half gevaccineerd) werd enkele dagen later ook positief getest en niet veel later erg ziek. Drie dagen op rij hoge koorts, spierpijn, keelpijn en alle andere mogelijke symptomen. Maar heel vreemd: Gehoor langs links heel slecht en plots last van oorsuizen (of tinnitus) en evenwichtsproblemen. Ik heb dus nooit eerder tinnitus gehad. Na 3 dagen terug contact opgenomen met de huisarts, vandaag bericht gekregen: As soon as possible naar de KNO-arts gaan. Waarschijnlijk zenuwschade aan het gehoor. Normaal mag ik dus vrijdag uit quarantaine maar de huisarts staat erop dat ik morgenvroeg naar de spoeddienst ga. Ik ga denk ik dus morgenvroeg eerst even bellen dat het zeker oké is dat ik langs kom, maar maak me dus enorm druk. Al mijn symptomen nemen dag na dag af, maar mijn gehoor blijft even slecht en het suizen even luid. Heeft iemand hier dus ervaring mee?
Nou ja, bijna iedereen laat dit bericht ook gewoon even volledig links liggen door de discussie wie wie in zn waarde moet laten
Calypso, nog nooit van gehoord in relatie tot corona. Ik snap dat je je zorgen maakt, dat zou ik ook hebben. Ik kan er weinig nuttigs over zeggen helaas. Ik weet dat evenwichtsproblemen over het algemeen ook vaak van tijdelijke aard zijn / goed op te lossen zijn, maar van tinnitus weet ik weinig.
Ben je ondertussen al bij de KNO arts geweest? Ik duim voor je!