Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moestuin schreef:Ik lag in bed te slapen met koorts. Ondanks de koorts lag ik echt wel lekker. Even geen spierpijn. Kind was blijkbaar al de hele tijd onder drama aan het verkopen want ze wou mama en niet papa. Maar goed, had ik geen last van. Gaat mijn man even naar het toilet waarbij dochter haar kans mooi ziet en direct naar boven gaat. Waar ik nog altijd prinsheerlijk lig te slapenKruipt ze in bed, gaat naast mij liggen en roept dan heel hard: Mama, wawwer wordeeeee!
Tot zo ver het prins heerlijk slapen
Benthhh schreef:Niet echt een ergernis, meer een verdriet.
Oma is gisteravond overleden. Het is helemaal gegaan zoals ze wilde dus dat was heel erg mooi.
Voor haar heb ik er vrede mee, alleen voor mezelf nog niet
fjordjes schreef:M'n broer is positief getest op corona
De overstromingen hier in Limburg
En ben bang dat we alsnog niet op vakantie kunnen naar Duitsland vanwege dat NL weer op rood staat.
LaPluche schreef:Ondanks dat we niet in Limburg zitten mogen we ook ons beklag doen.
Wat in Limburg gebeurt is toch geheel middeleeuws?? Waarom kan zoiets gebeuren?? Met de techniek van heden. Geld gaat naar projecten in geheel de wereld, waarom niet in dit soort dingen investeren?
DiscoDipp schreef:De overstromingen hier in Limburg, en dat het advies is gegeven om je huis te verlaten, maar je huisdieren wél achter te laten.
Hoe walgelijk is dat.. tis geen tsunami ofzo, iedereen is gewoon redelijk normaal geëvacueerd kunnen worden, hoezo zou je dan zoiets doen?? Kinderen laat je toch ook niet achter?
DiscoDipp schreef:De overstromingen hier in Limburg, en dat het advies is gegeven om je huis te verlaten, maar je huisdieren wél achter te laten.
Hoe walgelijk is dat.. tis geen tsunami ofzo, iedereen is gewoon redelijk normaal geëvacueerd kunnen worden, hoezo zou je dan zoiets doen?? Kinderen laat je toch ook niet achter?
Myfairytale schreef:DiscoDipp schreef:De overstromingen hier in Limburg, en dat het advies is gegeven om je huis te verlaten, maar je huisdieren wél achter te laten.
Wacht even, is dat serieus?![]()
Ongelooflijk...![]()
Geen ergernis, maar eigenlijk heel verdrietig: Dat Peter R. toch overleden is.
Gecondoleerd en sterkte Benthhh!
Robijntjah schreef:DiscoDipp schreef:De overstromingen hier in Limburg, en dat het advies is gegeven om je huis te verlaten, maar je huisdieren wél achter te laten.
Mocht jij mensen kennen die een onderkomen zoeken, geef alsjeblieft door dat wij ruimte hebben voor 6 man, met eigen voorzieningen.