Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Angs1989 schreef:Na veel geprobeerd te hebben wat uiteindelijk toch geen succes was, wat hebben jullie onder het zwembad liggen?
cocktailtime schreef:@jigglemouse mijn berichten blijven altijd prive in postvak uit staan, en worden dus niet verzonden.
Hopelijk lees je het hier. De ombouw heb ik zelf gemaakt met douglas hout! Aan de achterkant heb ik dus ook een gat gemaakt door de ombouw voor de filter en de slangen etc!
Angs1989 schreef:Na veel geprobeerd te hebben wat uiteindelijk toch geen succes was, wat hebben jullie onder het zwembad liggen?
JoT schreef:Ok, ik begrijp uit de foto's dat het folie liever iets te groot dan iets te klein moet zijn. Maar krijg je dan geen algenvorming onder het zeil? Krijgt je water genoeg zuurstof als je een paar dagen geen gebruik maakt van je zwembad?
Maartje, lekker dat jullie zwembad ook weer staat!
gillian schreef:JoT schreef:Ok, ik begrijp uit de foto's dat het folie liever iets te groot dan iets te klein moet zijn. Maar krijg je dan geen algenvorming onder het zeil? Krijgt je water genoeg zuurstof als je een paar dagen geen gebruik maakt van je zwembad?
Hier bolt ie op als de pomp aanstaat, en dat is dagelijks.
JoT schreef:Ok, ik begrijp uit de foto's dat het folie liever iets te groot dan iets te klein moet zijn. Maar krijg je dan geen algenvorming onder het zeil? Krijgt je water genoeg zuurstof als je een paar dagen geen gebruik maakt van je zwembad?
Storm schreef:Het folie moet iets kleiner zijn, dit omdat het chloor dan kan ontsnappen. Ook blijft het folie beter op het water liggen zonder plooien. De volledige oppervlakte wordt dan gebruikt om het water op te warmen.