1. Leuk college gehad, love mijn studie 2. Heerlijk weer om over de Veluwe te wandelen 3. Op weg naar mijn ouders en dan zo lekker met de hond knuffelen
VanHuisUit
Geplaatst: 31-05-21 22:32
1. rustig dagje op mijn werk **komt vrijwel nooit voor** 2. een rustig avondje thuis want online les ging niet door 3. en lekker gekookt (+ gegeten uiteraard )
SplashIsLief
Geplaatst: 31-05-21 22:32
Zaterdag 1. Lekker een stuk wei uitgemest 2. Lichamelijk weer een stuk beter 3. Fijn gehad met mijn broer en zijn familie
Zondag 1. De kledingkasten hebben prachtige schuifdeuren gekregen 2. Gezellige bbq met mijn ouders 3. Tegen mijn vriend gezegd hoe trots ik op hem ben
Vandaag 1. Eindelijk weer eens een nacht echt goed geslapen 2. Acties uitgezet voor Nuut 3. Begonnen aan mijn reflectieverslag in het zonnetje
1. Een vriendelijke groet vanmorgen gekregen terwijl ik lag te wachten in het ziekenhuis 2. Fijne middag gehad bij mijn moeder 3. We hebben voorzichtig rondgekeken voor een nieuwe (tweedehands) auto
1. Vrijwilligerswerk was fijn en positief, iemand blij kunnen maken 2. Veilig aangekomen na een rit van bijna 3 uur 3. Ik heb de afwas gedaan en de keuken netjes gemaakt!
1. Goed gegeten vandaag. 2. Heerlijk de hele middag in de tuin met de kleine gespetterd. 3. Net nog even gepuzzeld.
VanHuisUit
Geplaatst: 03-06-21 00:18
Ojee... het is alweer een dag verder. Maar goed, gisteren dus: 1. heerlijk uitgeslapen 2. erg lekkere pasta salade gemaakt 3. m'n terras zomer-proof gemaakt
1. Twee half uurtjes gewandeld, ging goed 2. Nieuw geprobeerde vega steak was lekker en zelfs mijn vriend at 'm op 3. Een luisterend oor gekregen toen ik het moeilijk had
VanHuisUit
Geplaatst: 03-06-21 21:37
1. plantenruil met buren gedaan tuin begint er weer goed uit te zien 2. zoonlief kwam eten en gezellig muziek geluisterd 3. en natuurlijk even heerlijk in de zon gezeten
1. Op tijd klaar op werk, gelachen daar en vrolijk geweest. 2. Een aanbod gehad waar ik even goed over na moet denken. 3. Tvloos avondje even lekker gepuzzeld.
1. Paardjes gingen helemaal uit hun dak dat ze het land weer op mochten, altijd leuk om te zien. 2. Lekker recept voor vanavond uitgekozen. 3. Vanmiddag even helemaal niks meer behalve de paarden binnen zetten.
Safiera
Geplaatst: 04-06-21 19:26
1. Heel goed bezig geweest met poetsen in huis 2. Koken is gelukt 3. Over twee weken ga ik mijn Volvo rijden
1. Lekker naar het dorp gefietst met onze dame en wat winkeltjes gehad. 2. Daarna even flink opgeruimd en gepoetst. 3. Om vervolgens lekker in de tuin te spelen
1. Mijn nieuwe matras is binnen 2. Het is wat afgekoeld buiten. 3. Ik heb eindelijk een halfpad besteld voor mijn boomloze zadel. Wilde ik al heel lang!