Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ashleytjuhh schreef:zullen we het gezellig houdenik denk dat Germie de hint wel snapt en dat ze ook wat dingen moet zeggen die ze wel leuk vind en binnen het budget past.
Pepper jou bericht is ook niet zo leuk
Citaat:Het bekritiseren van iemand zijn wensen vinden wij niet correct.
Graag zien wij dat dit niet meer gebeurd.
Bij de inschrijving kan je doorgeven dat je iemand met of zonder een lijst wil. Wij weten ook dat Germie door haar achtergrond niet het meest makkelijke lootje is en uiteraard houden we hier rekening mee.
Graag willen we nu weer tot de orde van de dag en dat maakt dit bericht tot het laatste wat hier over gezegd is en wordt.
Cynn schreef:Ashleytjuhh schreef:zullen we het gezellig houdenik denk dat Germie de hint wel snapt en dat ze ook wat dingen moet zeggen die ze wel leuk vind en binnen het budget past.
Pepper jou bericht is ook niet zo leuk
Sorry,maar ze zegt wel gewoon wat velen van ons denken bij het lezen van zulke berichten in zo'n leuk topic als dit.
Yonker schreef:Nayomie schreef:Oof, capopjecop
Ik wil een goede gezondheid, en wil me niet meer onzeker voelen. Dat kan alleen niet gegeven worden in een doos. Dus dan wil ik nog een puppy erbij, een maatje voor Zhiva.
[ Afbeelding ]
Die kan je krijgen
MaNdiii schreef:Oeh Capopjekop dat ziet er naar uit.
Ik ga het lijstje voor mijn ss ook niet invullen tenzij iemand dat echt heel graag wilt.
Wel geef ik hier soms aan of ik iets leuk/lekker vind. Maar over het algemeen ben ik echt wel blij met alles wat ik krijg.
Ik vond het vorig jaar zo tof om het pakket bij mijn voordeur te zien staan.
capopjekop schreef:Ik wil graag bubbeltjespapier lieve santa. Dan wikkel ik mijn lompe pony erin
[ [url=m/3sz3Mg.jpg]Afbeelding[/url] ]