Ik heb een tweede box besteld, omdat ik uit de eerste uiteindelijk maar 3 items gehouden heb

Dus ik vond dat het mocht, haha. Ik had weer Iris uit Waalwijk en ze heeft wederom goed naar me geluisterd, ondanks dat dit een hele andere box is (met toch nog wat items die ik graag in mijn vorige box wilde, maar uiteindelijk teruggestuurd heb omdat het niet mooi zat).
Dit is mijn preview:
[ [url=m/t9xjXJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk! Ben benieuwd of dat ie mooi zit

[ [url=m/XUUF21.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op zich heb ik genoeg van dit soort shirtjes, maar de prijs is leuk (€17) dus die mag komen!
[ [url=m/Aru2bY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooie broek, €50, mag komen

[ [url=m/VwwxuQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Twijfel, vorige keer kreeg ik er ook 1 met strepen en die stond me echt niet, maar dat was wel een ander model. Voor €20 wil ik hem wel proberen.
[ [url=m/dq5BcD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze ga ik weigeren. Oogt vrij kort op de foto, weinig model er in en gewoon duur met €40 voor een simpel grijs shirt.
[ [url=m/PdR6Pr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gEwTo3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heel gaaf!!! MAAR hij is wel €200 en ik heb al een hele toffe leren jas. Ik sla hem op, maar voor nu weiger ik hem met pijn in mijn hart...
[ [url=m/V4f3Yp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mwah, ben geen Pink Floyd-fan, dus ga ook niet met hun t-shirt lopen (en heb genoeg bandshirts die ik dan in de plaats kan dragen).
[ [url=m/YLIiOV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben niet zo van de coltruien, maar wil hem wel proberen.
[ [url=m/xLzTYh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gave broek! Mag komen!
[ [url=m/h2Gg3F.jpg]Afbeelding[/url] ]
Precies wat ik zoek! Had al aangegeven dat ik vorige keer compleet witte had en dat dat niet handig is gezien ik op een boerderij woon, dus ze heeft een mooi alternatief gevonden

[ [url=m/FoJYgL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Al met al dus een hele leuke preview waarbij goed naar mijn wensen is geluisterd!
Edit: 1 broek vergeten, mag ook komen, ziet er erg comfortabel uit

[ [url=m/jqlkIi.jpg]Afbeelding[/url] ]