Personal shopper van Zalon!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 12:50

[/quote]
Haha dankjewel voor je eerlijke reactie! Iedereen trouwens! Had mijn beste vriend toch een punt (die zei gelijk hetzelfde). Die broek gaat terug heb ik nu besloten.[/quote]

de trui is misschien ook lekker als het iets minder warm is? heb je een outfit voor warme en minder warme dagen :D

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 13:07

kimwilliam schreef:
de trui is misschien ook lekker als het iets minder warm is? heb je een outfit voor warme en minder warme dagen :D

Dat is een goede, leuk!

Al heb ik dan wel al weer wel een gele trui ook haha:
Afbeelding
(Dit is weer een andere broek van mijzelf haha).

Maar ik ga die CK trui gewoon nog één keer proberen op mijn eigen Diesel broek dit weekend. Dan weet ik het echt zeker haha.

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 13:10

astridastrid schreef:
kimwilliam schreef:

Dat is een goede, leuk!

Al heb ik dan wel al weer wel een gele trui ook haha:
[ [url=m/1LLcfz.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Dit is weer een andere broek van mijzelf haha).

Maar ik ga die CK trui gewoon nog één keer proberen op mijn eigen Diesel broek dit weekend. Dan weet ik het echt zeker haha.

voor elke temperatuur wat :j *heel herkenbaar* ik combineer alles met elkaar :D

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 13:35

Toevallig kwam er net een andere order binnen met wat rokjes. Dit is mijn favoriet, en was nu maar 16 euro via Aboutyou :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Met shirtje van Zalon (behalve de onderste natuurlijk). Yay or nay?

prulletje

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 13:46

Yay, staat je goed!

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 13:50

YAY!

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 13:57

Yay!

Vind die stippen jurk je ook wel leuk staan trouwens, balen van de stof.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 15:45

Ik heb een tweede box besteld, omdat ik uit de eerste uiteindelijk maar 3 items gehouden heb :+ Dus ik vond dat het mocht, haha. Ik had weer Iris uit Waalwijk en ze heeft wederom goed naar me geluisterd, ondanks dat dit een hele andere box is (met toch nog wat items die ik graag in mijn vorige box wilde, maar uiteindelijk teruggestuurd heb omdat het niet mooi zat).

Dit is mijn preview:

Afbeelding

Leuk! Ben benieuwd of dat ie mooi zit :)
Afbeelding

Op zich heb ik genoeg van dit soort shirtjes, maar de prijs is leuk (€17) dus die mag komen!
Afbeelding

Mooie broek, €50, mag komen :)
Afbeelding

Twijfel, vorige keer kreeg ik er ook 1 met strepen en die stond me echt niet, maar dat was wel een ander model. Voor €20 wil ik hem wel proberen.
Afbeelding

Deze ga ik weigeren. Oogt vrij kort op de foto, weinig model er in en gewoon duur met €40 voor een simpel grijs shirt.
Afbeelding

Afbeelding

Heel gaaf!!! MAAR hij is wel €200 en ik heb al een hele toffe leren jas. Ik sla hem op, maar voor nu weiger ik hem met pijn in mijn hart...
Afbeelding

Mwah, ben geen Pink Floyd-fan, dus ga ook niet met hun t-shirt lopen (en heb genoeg bandshirts die ik dan in de plaats kan dragen).
Afbeelding

Ik ben niet zo van de coltruien, maar wil hem wel proberen.
Afbeelding

Gave broek! Mag komen!
Afbeelding

Precies wat ik zoek! Had al aangegeven dat ik vorige keer compleet witte had en dat dat niet handig is gezien ik op een boerderij woon, dus ze heeft een mooi alternatief gevonden :D
Afbeelding

Al met al dus een hele leuke preview waarbij goed naar mijn wensen is geluisterd!

Edit: 1 broek vergeten, mag ook komen, ziet er erg comfortabel uit :)

Afbeelding

elexis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 16:02

Stille meelezer hier!

Ik heb na al jullie avonturen een tijdje terug ook een box besteld, vandaag binnen gekomen. Ben benieuwd, ga vanavond passen.

Ik had dit als voorbeeld van mijn stijl toegevoegd.

Afbeelding

En dit zou er in de box moeten zitten:

Afbeelding

Ik vind veel items wel prijzig. Had duidelijk aangegeven maar een heel beperkt budget te hebben en om die reden ook een paar items uit de previeuw eruit gegooid. Zijn helaas allemaal vervangen door (nog steeds) prijzige shirtjes.

Het is voor mij ook wel een beetje een experiment, aangezien ik al veel te lang een beetje vast zit in de gemakkelijke slobbertrui en spijkerbroek.

Wel super leuk om de totaal verschillende stijlen te zien! Van sommige boxen denk ik echt "ooh leuk!" en van andere euh "dat is in ieder geval niet mijn smaak :') "

Sneeuwvlok23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 16:10

goldenarrow schreef:
Ik heb een tweede box besteld, omdat ik uit de eerste uiteindelijk maar 3 items gehouden heb :+ Dus ik vond dat het mocht, haha. Ik had weer Iris uit Waalwijk en ze heeft wederom goed naar me geluisterd, ondanks dat dit een hele andere box is (met toch nog wat items die ik graag in mijn vorige box wilde, maar uiteindelijk teruggestuurd heb omdat het niet mooi zat).

Dit is mijn preview:

[ [url=m/t9xjXJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/XUUF21.jpg]Afbeelding[/url] ]

Op zich heb ik genoeg van dit soort shirtjes, maar de prijs is leuk (€17) dus die mag komen!
[ [url=m/Aru2bY.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/VwwxuQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Twijfel, vorige keer kreeg ik er ook 1 met strepen en die stond me echt niet, maar dat was wel een ander model. Voor €20 wil ik hem wel proberen.
[ [url=m/dq5BcD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze ga ik weigeren. Oogt vrij kort op de foto, weinig model er in en gewoon duur met €40 voor een simpel grijs shirt.
[ [url=m/PdR6Pr.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/gEwTo3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel gaaf!!! MAAR hij is wel €200 en ik heb al een hele toffe leren jas. Ik sla hem op, maar voor nu weiger ik hem met pijn in mijn hart...
[ [url=m/V4f3Yp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mwah, ben geen Pink Floyd-fan, dus ga ook niet met hun t-shirt lopen (en heb genoeg bandshirts die ik dan in de plaats kan dragen).
[ [url=m/YLIiOV.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/xLzTYh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gave broek! Mag komen!
[ [url=m/h2Gg3F.jpg]Afbeelding[/url] ]

Precies wat ik zoek! Had al aangegeven dat ik vorige keer compleet witte had en dat dat niet handig is gezien ik op een boerderij woon, dus ze heeft een mooi alternatief gevonden :D
[ [url=m/FoJYgL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Al met al dus een hele leuke preview waarbij goed naar mijn wensen is geluisterd!

[ [url=m/jqlkIi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw, die spijkerbroek is idd erg gaaf! Heb je toevallig een link?

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 16:15

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 16:19

elexis schreef:
Stille meelezer hier!

Ik heb na al jullie avonturen een tijdje terug ook een box besteld, vandaag binnen gekomen. Ben benieuwd, ga vanavond passen.

Ik had dit als voorbeeld van mijn stijl toegevoegd.

[ [url=m/FSYWVe.png]Afbeelding[/url] ]

En dit zou er in de box moeten zitten:

[ [url=m/Od59U8.png]Afbeelding[/url] ]

Ik vind veel items wel prijzig. Had duidelijk aangegeven maar een heel beperkt budget te hebben en om die reden ook een paar items uit de previeuw eruit gegooid. Zijn helaas allemaal vervangen door (nog steeds) prijzige shirtjes.

Het is voor mij ook wel een beetje een experiment, aangezien ik al veel te lang een beetje vast zit in de gemakkelijke slobbertrui en spijkerbroek.

Wel super leuk om de totaal verschillende stijlen te zien! Van sommige boxen denk ik echt "ooh leuk!" en van andere euh "dat is in ieder geval niet mijn smaak :') "

Mooie box ! Veel plezier met passen ;)

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 16:37

GAAF Goldenarrow!
Dat shirt met paard is COOL! Waar is die van?
Pink Floyd vind ik ook TOP maar *hier een fan*.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 17:17

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 18:43

astridastrid schreef:
Dankjewel Tanya <3!
Ja, de sparkly playsuit ga ik sowieso houden haha!

Ik twijfel over de roze jumpsuit. Ik had hem ook nog wel een keer aangedaan om te laten zien (met eigen schoenen - ja dat is mijn auto hahah):
[ [url=m/eTLS3l.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind dat hij me dikker maakt door die strik haha (...vrouwen...).

Ik wil de muiltjes eigenlijk ook, maar €125. En vooral: ik heb al zoveel pumps. Maar zijn bijna uitverkocht op de site (FOMO!).

En dan de twijfels over de spijkerbroek haha! Mijn beste vriend was het overigens met je eens - mijn eigen broek (Diesel) beter.

En toch ook wel over de witte blazer en schoenen.

Ja toch he, Lukasje. Mmm...

Wow deze staat je echt goed! Leuk ook dat het matcht met je auto haha.

goldenarrow schreef:

Dit is mijn preview:

[ [url=m/t9xjXJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/XUUF21.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Aru2bY.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/VwwxuQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/dq5BcD.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/PdR6Pr.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/gEwTo3.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/V4f3Yp.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/YLIiOV.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/xLzTYh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gave broek! Mag komen!
[ [url=m/h2Gg3F.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/FoJYgL.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/jqlkIi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat leren jasje is inderdaad echt super gaaf! Maar ik snap wel dat je het jasje nu niet neemt, 200,- is ook veel, zeker als je al een tof jasje hebt. Ik vind het gestreepte shirtje ook leuk. Je stylist heeft wel leuke dingen voor je klaar gezet.

Ik heb mijn preview vanmiddag ook binnen gekregen, werd er niet echt super warm van. Het is allemaal heel braaf en komt totaal niet overeen met mijn stijl die ik heb meegestuurd :=. Zal het vanavond even hier posten.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 18:54

Ja, ik ben echt verliefd op dat jasje, maar heb in november nog een soortgelijk leren jasje gekocht (wel andere kleur), en die was ook flink aan de prijs. Dus voor nu vind ik het dan zonde om er €200 aan uit te geven, zeker ook met het warmere weer op komst. Misschien dat ik na de zomer er weer anders tegenaan kijk.

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 18:56

goldenarrow schreef:
Ja, ik ben echt verliefd op dat jasje, maar heb in november nog een soortgelijk leren jasje gekocht (wel andere kleur), en die was ook flink aan de prijs. Dus voor nu vind ik het dan zonde om er €200 aan uit te geven, zeker ook met het warmere weer op komst. Misschien dat ik na de zomer er weer anders tegenaan kijk.

Ja slim, en misschien komt hij dan in de sale, of zetten ze hem op zalando lounge! ;)

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 20:06

Drunksheep schreef:
linoleum schreef:
Drunksheep, was benieuwd naar of het een styliste zou lukken om wat passends voor jou te zoeken. Maar helaas.

Dit is wat ik opgestuurd had gekregen, en ik had ook nog benadrukt dat ik niet echt van dit soort opdrukken houd (behalve van bands die ik echt tof vind) :') En ik ben ook een beetje te oud voor een t-shirt jurk met een opdruk als 'Raise hell', haha.

[ [url=m/kkQlwf.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Q91jL8.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Gz5Mia.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/yuBxU8.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/LAVMYj.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/h0Eo2A.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oooooh waauw al die shirtjes. Ben helemaal in love! Stuur mij die box maar!

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 20:11

Mijn box is een beetje een flop..
Heb de helft niet eens gepast.
Ik wou liever geen zwarte items en bij mijn gaat kwaliteit boven prijs.
Zat een zwarte maxi rok in van een bagger stofje. Net zoals een simpele zwarte jurk. Witte shirt sprak me al totaal niet aan met de previeuw.
Ik wou liever mijn buikje maskeren. Dus het shirtje met de knoop niet gepast.

Dit was wat ik kreeg

Afbeelding

Afbeelding

Aan ;

Afbeelding
Vindt deze toch wel erg mooi! Riempjes is van mijzelf. Zat een spijkerstof riempje bij. Helaas kunnen de knoopjes bij mijn armen niet dicht en schuur benen..

Afbeelding
Tja. Shirt ja leuk. Alleen leek op zalen foto oranje en is het goud. Ik hou niet van goud.. Rok doet echt niks voor me

Afbeelding
Saai, kwaliteit is wel erg mooi. Maar heb al een spijkerstof jurk die ik niet draag omdat het saai is.

Helaas voor mij niet geslacht. Vondt dit zeker geen stoere box.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 20:32

Oef nee, zonde! Ik vind de playsuit ook niet zoveel voor je doen, sowieso is de pasvorm van de items niet zo goed. Gaat alles terug?

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 21:07

Jaa Goldenarrow, gewoon het jasje in je favorieten zetten! Ik ga met een aantal dingen ook wachten tot het in de sale komt, haha (en anders pech).

De witte blazer bijvoorbeeld:
Afbeelding

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 22:29

Tanya schreef:
Oef nee, zonde! Ik vind de playsuit ook niet zoveel voor je doen, sowieso is de pasvorm van de items niet zo goed. Gaat alles terug?

Ja helaas wel

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 23:02

Jamiefris schreef:
Mijn box is een beetje een flop..
Heb de helft niet eens gepast.
Ik wou liever geen zwarte items en bij mijn gaat kwaliteit boven prijs.
Zat een zwarte maxi rok in van een bagger stofje. Net zoals een simpele zwarte jurk. Witte shirt sprak me al totaal niet aan met de previeuw.
Ik wou liever mijn buikje maskeren. Dus het shirtje met de knoop niet gepast.

Dit was wat ik kreeg

[ [url=m/lbUzsT.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/NY7gNP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Aan ;

[ [url=m/ORclxi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vindt deze toch wel erg mooi! Riempjes is van mijzelf. Zat een spijkerstof riempje bij. Helaas kunnen de knoopjes bij mijn armen niet dicht en schuur benen..

[ [url=m/pICVsN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tja. Shirt ja leuk. Alleen leek op zalen foto oranje en is het goud. Ik hou niet van goud.. Rok doet echt niks voor me

[ [url=m/LhHKMP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Saai, kwaliteit is wel erg mooi. Maar heb al een spijkerstof jurk die ik niet draag omdat het saai is.

Helaas voor mij niet geslacht. Vondt dit zeker geen stoere box.

Oh huh, nee dit is niet goed uitgekozen. Ik dacht nog bij die gele rok 'ziet er op zich vrolijk uit', maar inderdaad, hij doet je niets. Wat zonde. -O-

Dit is wat mijn stylist voor mij heeft uitgekozen:
Afbeelding
Lekker basic, maar vind hem wel wat hebben.

Afbeelding
Vind deze jeans er zo op de foto wel mooi uit zien. Alhoewel ik bij mijzelf niet echt van gescheurde jeans houd en ook net een nieuwe Levi's heb gekocht. Ik heb dus niet perse nog een jeans nodig. Ik had ook aangegeven dat ik vooral broeken draag en graag meer jurkjes en rokjes wilde :+.

Afbeelding
Ja nee, ik ben 1.64, dit soort dingen passen mij dus nooit. En vind hem ook niet heel boeiend verder :o. Niet mijn stijl iig.

Afbeelding
Ik had gezegd van bloemenprintjes te houden en daar voorbeelden bij gedaan. Dit lijkt echt niet op mijn voorbeelden, niets voor mij dit :o.

Afbeelding
Meh.

Afbeelding
Deze wil ik wel een kans geven. Ik heb eigenlijk alleen witte of zwarte sneakers, en een setje helder groenblauwe. Dus iets meer kleur mag wel.

Afbeelding
Meh.

Afbeelding
Oh ik vind deze dus echt vreselijk :o.

Afbeelding
Ik hoef dus echt geen mega duur wit shirt omdat er ergens een logo op staat..

Afbeelding
Hier heb ik er al 4 van in verschillende kleuren :').

Afbeelding
Tja dit is dus ook totaal niet mijn ding.

Afbeelding
Deze kost 80,- euro. Ik houd van dit soort broeken (het is dus zo'n flared pants), maar ik heb er al 2 die beide niet duurder waren dan 40,-... :=

Afbeelding
Dit vind ik wel leuk.

Afbeelding
Meh. Hier voel ik me te oud voor _O-.

Had dus aangegeven dat ik iets 'hips / verfrissends' wilde en vaak vintage of tweedehands koop. Zie daar niet heel veel van terug in deze selectie :=. Ik ga dus flink wat feedback geven, kijken waar hij dan mee komt :').

ARCTN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 08:20

Voor degene die interesse in dit shirt hebben, bestel hem NIET!!
Ik heb hem gister aan gehad. Van en naar het werk de autogordel om gehad, en waar de gordel heeft gezeten is hij al helemaal pluizig... Zo zonde!

Ik heb mijn stylist een bericht gestuurd, ben benieuwd wat ik voor reactie krijg!

Afbeelding

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 08:27

Wat jammer! Ik vond m heel mooi, maar hij viel al af omdat hij zo synthetisch is..