musiqolog schreef:Jongens (San en Sheran), wat zijn jullie weer mooi bezig!
Even iets tussendoor, het heeft niet direct iets te maken met bezigheden thuis te maken maar ik vind het wel motiverend. Zojuist kwam het bericht binnen dat er nog 708 Nederlanders met COVID-19 op de ic liggen. Dat is minder dan de helft dan de 1424 die er op het hoogtepunt lagen. Met andere woorden: al dat verplichte thuiszitten, verjaardagen missen, moeilijk doen bij de supermarkt, rare sprongen maken om niet pal naast elkaar op de stoep te lopen is niet voor niets!
Helaas zit ik wel behoorlijk vast met mijn proefschrift.Een gevaarlijke fase, want dit is typisch het moment waarop je er helemaal mee ophoudt: "ik had er al geen zin meer in, en ik kom toch niet verder." Gelukkig zijn jullie wel bezig gebleven, dat geeft ook mij weer een schopje onder de kont.
De scepticus in mij vraagt zich dan af of dat door de maatregelen komt of dat t überhaupt af zou nemen nu het warmer wordt

Ik vind bezig blijven ook wel lastig. Op een of andere manier heeft Happines... (Dat veulen) me eruit getrokken of zo. Ik heb nu vier dagen achter elkaar een tekening gemaakt